4-dels i tw champion

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
da er vi klar for 4 dels i tw champ. Er 4 kamper denne runden så det begynner å bli mindre og mindre deltagere. Alle som har komt hit har bevis litt på v 22.

For å stemme markere du den du ønsker å stemme på slik. Også skriver du hvorfor du stemmer på den som du stemmer på lykke til. avstemmningen avsluttest den 05/08/2015 lykke til.

Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity

navne blei random plassert her http://www.randomresult.com/tournament.php
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
4-dels finalen (giggle)

Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Denne hadde de seks (?) på Eru tatt greit.

Superman VS Djinn - Veldig veldig vanskelig duell det her også, men ettersom Mads og Dani ikke har hatt like mye tid i det siste ville Magnar og co tatt denne grunnet størrelse og aktivitetsnivå.

Don slask VS heskey - Ikke glem at Håkon/Chaosisalex er med meg og Kjetil nåå

Spoonman VS Fsensitivity - Vanskeligste duellen så langt. Aff. Skulle egentlig stemme blankt, men nå er de seks stykker på Spoonman, hvorav tre av de er spillere fra øverste hylle. Krigsmessig har de imponert mest av alle på hele verdenen, og jeg må legge min stemme på Spoonman her. Fsens hadde danket ut alle andre utenom Spoonman i denne champen, akkurat denne duellen trur jeg Spoon ville tatt.
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Denne er grei.
Superman VS Djinn - Også grei
Don slask VS heskey - Håkon tar Don 10 av 10 ganger.
Spoonman VS Fsensitivity - Easy
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar- tror nok eru hadde tatt denne greit
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey- greit nok dere har håkon men don har spilt solo 90% av v 22 sier alt ^^
Spoonman VS Fsensitivity- hadde nok blitt en tøff match men spoon har hatt mest å bryne seg på så langt på v 22
 

DeletedUser

Guest
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar letteste denne runden,.,
Superman VS Djinn mads og dani har jo ikke vært tilstede såe da vinner vel magnar og co på walkover så å si?? hadde vi skrudd tiden tilbake 1-2 uker hadde jeg stemt annerledes..
Don slask VS heskey tror heskey hadde tatt den her,. mulig jeg tar feil men det er min mening:p
Spoonman VS Fsensitivity no fa**ing clue:p:p
 

DeletedUser

Guest
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn, i en fair kamp. Hadde Super tatt Djinn.
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity - Tenkte meg at jeg møtte på dere i runden her. Dere fortjener å gå videre! Go Spoonies! <3
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 

DeletedUser

Guest
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn Edit: Jk
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 
Sist redigert av en moderator:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Lett.
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Noe mer rutta konto kan du lete en stund etter, disse gutta kan sakene sine.
Superman VS Djinn - Edit fant ut hvem som var på Superman (stronk)
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity - Disse gutta kan også sakene sine, derfor vinner de denne.
 
Sist redigert:

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey Håkon er OP, men kan ikke si det samme om Sindre
Spoonman VS Fsensitivity
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
"4-dels i tw champion" :LOL:

Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Egen match :warrior:

Superman VS Djinn - Hmagnar (wave)

Don slask VS heskey - Veldig usikker på kven som burde få den her. Don har lagt ned den største enkeltprestasjonen på v22 etter mitt syn, men samtidig er heskey en konto med ganske så rutinerte spelarar for sin del. Spesielt no som tinder-håkon har komt inn er kontoen blitt hardare å knekke. En kamp som kunne vippa begge vegar, men om alle dei involverte var motiverte, ser eg for meg at heskey hadde vunne i og med at det ikkje berre er ein spelar av høg kvalitet, men fleire. Sorry Sdon :crybaby:

Spoonman VS Fsensitivity - Begynne å mislike dinna matchinga di Magnar, blir berre verre og verre. Det blir mykje det samme som i kampen over, to kontoa med topp kvalitets folk som begge har hatt svært mykje å sei for utviklinga på v22, men eg hella mot at Spoon hadde tatt det greit då populasjonen derigården overstige Fsens. :p
 

DeletedUser

Guest
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar Eru blir to much. Enough said
Superman VS Djinn Kjenner ikke til Superman, og velger derfor ikke avgi stemme..
Don slask VS heskey Don flekser muskler i start up verden etter verden, godt hjulpet i gang med ett hvelv proppa fullt med PP. Synd for deg Don at PP har en begrenset side defensivt. Don taper denne i lengden på utholdenhet, og defensive svakheter.
Spoonman VS Fsensitivity Spoonman blir for sterk.
 

DeletedUser

Guest
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Mange fine folk her.

Superman VS Djinn - Ja jeg gir den til Superman, og det synes jeg faktisk ikke er et vanskelig i det heletatt. For det første så har Djinn greid å mista 6 byer og han har bare 67k i ODD i krigen. Superman har 2,7 millioner ODD i krigen og har mista 15 byer. La meg regne ut dette for dere. 67 000x40 =2,7mil Som vil si 6x40= 240. Skal vi følge disse beregningene så ville Djinn ha mistet 240 byer om han hadde hatt like mye ODD som Superman. Superman har jo bare mista 15 så da er det jo lett matte å skjønne at Superman er bedre.
En annen ting som bør nevnes er at Superman er MYE bedre til å farme likevel om han ligger i core, med Fsensitivity, Hexx, TM, DON osv rett ved siden av seg. Er jo helt sykt at Djinn ikke har farma over 100mil enda med den plasseringa kontoen har. Bullshit kaller vi det.
Når det er sagt så er det ingen hemmelighet at Dani og Mads har mye mer erfaring enn folka på Djinn, og hadde de kontoene hatt en 1V1 med like stor konto så hadde Dani og Mads knust de lætt. Ellers skal Djinn ha creedz for at han greier å adle en barbar by midt inne i clustret til fienden og bruker flere tusen pp på den(clapping)

Don slask VS heskey - Nesten lettere valg enn den over. Heskey hadde nok KNUST slasken. Er ikke at du er dårlig DON, er bare at de andre er bedre.

Spoonman VS Fsensitivity - Kan ikke stemme her pga egen kamp. Men tror dette hadde blitt en jevn kamp.
 
Sist redigert av en moderator:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar
Superman VS Djinn
Don slask VS heskey
Spoonman VS Fsensitivity
 

DeletedUser

Guest
Nerder av Stål VS Eru Iluvatar - Ganske enkelt valg

Superman VS Djinn - Superman har ikke fått muligheten til å vise alt for mye av hva de kan. Disse spillerne er dyktige

Don slask VS heskey - Håkon, Sindre og Kjetil ville nok klart å ta DON ganske greit om vi skal se bort fra PP-funksjoner.

Spoonman VS Fsensitivity - (love)
 
Topp