8 Spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Okei. Da skal vi prøve å gjøre noe som er/kan bli gøy å se hva folk mener :)

Stammegrensen på v20 er 8 spillere. Derfor utfordrer jeg enhver av dere til å svare på dette for å lage "litt" liv her på forumet ihvertfall.

Hvis du fikk muligheten til å starte v20 på nytt, og skulle lage en stamme. Da du selv kunne velge nøyaktig hvilke spillere du ville hatt med deg i denne stammen.

Du kan velge mellom nåværende og tidligere spillere, kun ifra v20 :)

Hvordan ville du valgt hvis du ville lykkes? Skriv ned hvem du hadde valgt for å lykkes! Gjerne begrunn valgene dine :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Spoonman - Har jo lyst til å ta med meg selv og det er ingen grunn til å ikke ha Spoonman med her mtp Kristoffers innsats på kontoen.
Ras al Ghul - Martin gjorde det veldig bra helt til han begynte å få dårlig tid rundt januar eller desember. Han må definitivt med.
Xian Chao - Først og fremst Even og Markus, men også Kjetil. Hyggelige folk som er konge å ha i stammen. Bidrar også til mye underholdning i Skype-chatten, forum osv. :)
Chaosisalex - Rank 1 på poeng og øverst når det gjelder alt annet også (nå tenker jeg ikke nødvendigvis på OD-rangering ol.). Klart Odd og Håkon får plass i stammen ^^
General112 - Stod i mot aksjoner gang på gang og ligger nå på 2. plass. Vet ikke så mye om deg, men virker veldig hyggelig :)
ZuperNova - Så lenge Henrik ikke forlater meg så takker jeg ikke nei til å ha ham i stammen :mehe:
Eru Ivaltar - Virker som om en hyggelig fyr og har gjort det bra så langt. Ikke akkurat en av de spillerne som har møtt mest motstand på verdenen, men tror han ville klart seg greit.
Sennep - Husker ikke engang heelt hvem som spiller her, men de var viktige for UTOPIA i starten.

En gjeng med mange hyggelige og erfarne folk som ikke skaper for mye unødvendig drama. :)
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det ser kanskje litt ensformig ut mht. at det kun er allierte. Årsaken til dette er ikke at spillerne er dårlige (f.eks Ras, Spoon osv.) men at det rett og slett ikke er spillere som har holdt ut lenge nok. Martin og senere Markus ga seg jo relativt tidlig (umulig å si om de hadde gjort det med mer motivasjon/mindre motstand), Martin og Kriss forsvant også ganske tidlig i gamet. Det bærer listen utvilsomt preg av.

Chaosisalex - eneste kontoen uten dødtid. Har vært så mange innom at jeg ikke kan skrive om alle. ;)
Kjempegøy å spille med Odd (nattaksjoner/spontane aksjoner, (party), :|, :S, Hei (wave) osv... ). Føler faktisk at Skypechatten er helt død uten Odd, mens det alltid skrives om noe når han er tilstede. Han sender også hyggelige PMs for å få frem aktiviteten hos de som er mindre aktive i perioder. =) Uansett, tiden og samarbeidet med Odd kommer til å være det jeg husker best fra v20. Pelle vet jeg ikke helt hvordan jeg skal beskrive. Kanskje den beste spilleren jeg kjenner, kan utrolig mye om alt mulig annet også og har lært meg mye. Virker som om vi deler interessen ovenfor psykologi. Alltid villig til å bidra, og som sagt et beist av en spiller. Håkon var han som fikk meg med til UTOPIA. Har dessverre vært opptatt i militæret, men dukker opp som troll fra eske med jevne mellomrom, og det er utrolig hyggelig. :)

General112 - Vegz og Kenneth. Også disse er to supre karer og veldig aktive, med veldig få unntak. Er vel de som har opplevd den største motstanden på v20, og taklet det med glans. Begge to er, som gutta på Chaosis, utrolig hyggelige og hjelper alltid når man trenger det.

DiddyKong - ikke spilt så mye med deg pga. posisjon, og derav hatt mindre kontakt. Men har kun positive erfaringer med deg og du gjør det bra. Virker som om du er preget litt av mangel på aktivitet i det siste, forståelig nok når du spiller solo - trodde jeg hadde mange AMs, så har du jaggu nesten dobbelt så mange som meg..

Eru Iluvatar - knall person, hyggeligste på verdenen? Alltid i et strålende humør. Har vel ikke vært veldig aktiv på v20, og spiller såvidt jeg vet både på v22 og v18, som begge har høyere prioritet. Aldri opplevd å be denne karen om hjelp og gå skuffet fra samtalen, har jo hatt byer nede ved ditt område siden min 11. og 12. by.

Virtuosi - kanskje en overraskelse, mht. det jeg skrev om å forsvinne tidlig? Motsier kanskje meg selv litt. Men er vel veldig uflaks at to stk på kontoen er borte mens to andre havner på sykehuset samtidig. Uansett, folk trodde denne kontoen skulle leke seg til 1. plassen, og ikke uten grunn da vi så hvem som satt der. En konto som dekket ferdighetene til alle aspekter av spillet. Pelle sine taktiske ferdigheter, Joakim sin sniping, Jørn sin farming (farming har hatt MYE å si på v20). Husker ikke hvem flere som var med, men Henrik/bongo var vel innom, Slumpi også? Uansett, dream team. Med DiddyKong på laget hadde dere vel kanskje ikke blitt adlet ut heller. ;)

Sennep - det samme gjelder her. Sylph og Donnes er alltid til hjelp - det eneste som har hindret dem på v20 er motivasjonen. Da de kjørte på, særlig i starten, knuste de alt på sin vei. Husker jeg alltid lurte på hvordan de klarte å få DA på over 100k hver gang de smalt til. Har også sittet KV for meg et par ganger, og det har vært i viktige perioder!! Med den nødvendige motivasjonen, som dere mistet fordi det har vært mindre motstand enn dere håpet på, hadde dere ligget på topp 3.

Radisson og Randomace - kunne kanskje ha inkludert flere fra TMCC, fordi det er ikke bare disse to som har bidratt. Men Radisson og Randomace er de to jeg har hatt klart mest kontakt med, samarbeidet mest med, og de to som har skilt jeg veldig ut. Var overraskende å ha innkommende fra andre enn Chaosisalex og General da jeg erobret byer. Som alle de andre på lista er begge to utrolig hyggelige, og fortjener utvilsomt hver sin plass.

Er mange flere jeg gjerne skulle ha inkludert. Blant de allierte har vi Sander/Vixen som jeg kjenner IRL (har dessverre ikke hatt så mye kontakt med han som nå spiller på Vixen), Lycurgus som har vært behjelpelig med deff med flere. Av motstanderne vil jeg spesielt trekke frem Ras og Spoon, evt. WeirdAldo dersom de hadde holdt lengre - kanskje også Ebola? :hmm:
 
Sist redigert:

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Ras al Ghul - Martin, og bare Martin. Når Martin spiller solo betyr det at han har mye tid til tw noe som han hadde helt til jeg måtte hjelpe han litt på slutten. Når Martin har mye tid til TW er han en ustoppelig j**** som aldri gir opp, noe som han beviste på den tiden han spilte v20:)

Spoonman - Sry Martin men tenker mest på Kristoffer når jeg nevner dette, hadde håpa du skulle vær med aktiv Martin, for jeg vet hvor god du er når du har ork. Uansett så må jeg ha med drivkraften som Kristoffer ha i stammen, så du skal få være med du også Martin(hug)

Spite - Først og fremst Even, men Even er mye artigere å vær i stamme med når Kjetil er med så han skal få være med han også.

Chaos - Uten tvil de beste på v20.

Zupernova - Bare om du hadde hatt mer baller, skal ikke si mer.

Sennep - Var god i starten.

General112 - Du sto som en mur uansett hvor hardt vi prøvde, og vi ble alle veldig irritert over at du var aktiv 24/7. Så må ha med deg så jeg slipper å spille mot deg :mehe:

Helt ærlig så tror jeg dette hadde holdt til seier, så trenger ikke 8 spillere engang :D
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fått et par spørsmål om det. Jeg skrev at noen ga seg tidlig og dermed ikke er tatt med. Av den grunn valgte jeg også bevisst å utelukke meg selv. Til tider har jeg kunnet tåle veldig stort press (ble ikke ofte noe av), men hadde jeg fått et jevnlig press hadde jeg neppe hatt noen sjanse, fordi jeg i store perioder har vært inaktiv (noe Odd kan bekrefte). For eksempel under jobb, klassetur o.l. Det ser vi blant annet ved at jeg lenge hang med i kampen om 1. og 2. plass, men ble tatt igjen veldig fort, og har nå nesten halvparten av byene til Chaosisalex. Jeg mener ikke at jeg har prestert blant de 8 beste dersom vi skal se alt under ett, og sett at motstanden hadde vært annerledes.

For å si det på en annen måte har jeg vært ekstremt heldig som har vært online periodene jeg har fått press, og inaktiv periodene det har vært stille. Har prøvd å fake aktivitet ved mange anledninger, blant annet ved å være veldig aktiv på forum, sende noen tilfeldige PMs, gjort ting jeg vet motstanderstammene har lagt merke til og trolig fortalt videre/spurt om o.l. Vet ikke hvor stor effekt det har hatt.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Bra Håkon (Clap) Godt tiltak!

Okay, V20 dreamteam! Listen vil naturligvis være farget av hvilke opplevelser jeg har hatt med de forskjellige spillerne på V20, både ferdighetsmessig så vel som sosialt. Når du ikke opp, er det ikke fordi jeg synes du er en kødd eller en dårlig spiller. Det sier bare at de som når opp på mitt drømmelag er noen virelige råtasser i mine øyne

Chaosisalex
Etter at Virtuosi gikk på en smell, så jeg for meg en rimelig lang pause fra TW. Jeg gikk egentlig bare og ventet på at en ny server skulle starte slik at jeg spille litt mens jeg gikk sykemeldt. Det var da TIDENES mas startet. Jeg spurte Odd, hvilken del av ordet NEI han ikke forstod? "Jeg gir meg ikke før du sier ja" var svaret jeg fikk. Og da ble det slik. Odd får det stort sett som han vil :) Det har vært mange innom kontoen, men de jeg vil trekke frem her er Odd og Håkon. Håkon var en bauta på kontoen i startup med meget godt spill, insane vekst og utsøkt diplomati. Når Håkon etter hvert måtte møte i førstegangstjeneste, tok Odd den fulle kontrollen over kontoen. Han fortsatte i Håkons ånd med ekspesjonelle diplomatiske egenskaper, og rattet både kontoen og Utopia/BBB mot en suveren posisjon. Vi snakker her om to ekstremt dyktige klassespillere med pondus, utholdenhet og pågangsmot. I tillegg er de utrolig hyggelige og rasende festlige. Kan man forlange noe mer? Det er en ære å spille med dere, og for meg er dette en selvskreven konto på mitt drømmelag.

Zupernova
Henrik, min venn. Du er selskreven i min lineup. Jeg sa det med en gang du dukket opp på V20 at dette er en herremann man bør sikre seg på sin side. Du har spilt solo hele veien, nuket og adlet utrettelig, spammet ned samtlige chatter og farget V20 på en fortreffelig måte. Det eneste som klarte å sinke deg litt var WoW :D Høydepunktet var når du la ut falske rykter om når du skulle på ferie, så du ikke skulle få en aksjon mot deg når du var borte. Smart og taktisk (Y)
Med ditt solospill står du for en av de største prestasjonen på V20 i mine øyne.

General112
Dette er en absolutt toppkonto. Vegz og Kenneth har peiset på, og vist til en vekst som få kan matche. De har definitivt hatt de hardeste aksjonene mot seg av samtlige kontoer, samtidig som de har delt ut så mye juling at de alene knakk moralen til flere spillere. Usedvanlig hyggelige gutter med plenty av skills, pågangsmot og utholdenhet. Vil nok kjempe om rank1 til siste slutt.

Ras al Guhl
Dette var kontoen jeg fikk front mot når jeg gikk inn på Chaos. Jeg kjente til Martin både fra V14 og V19 og visste at dette ville bli en artig og tøff kamp. Det ble det ikke :D Martin og etter hvert Markus smalt opp en vegg i trynet på oss, og stod imot den ene aksjonen etter den andre. Vi måtte ty til nattadlinger for i det hele tatt klare å snappe noen byer. Jeg føler at når dere måtte trekke inn årene grunnet tidsklemma, fallt serveren i kvalitet. Fronten klappet sammen, og når jeg speidet den fremstøtte fronten til Spoon nede hos dere og så at den stod udeffet, uten kontakt med safen, visste jeg med sikkerhet at Bam! kom til å falle hurtig.
Dette var i mine øyne en særdeles god konto på V20, og jeg ville absolutt hatt dere på min side i en krig (Y)

Harvey Specter
En konto som stagnerte underveis, men når Chris og Trym starter en konto bør man helst ha dem på sin side. Man vet aldri om de satser, men om de gjør det, og finner nok tid, kan de sende de fleste spillere på hodet og ræva ut av en server uten å anstrenge seg alt for mye. Ekstreme ferdigheter, men kanskje enda viktigere; utrolig hyggelige karer som også han spille TW med en herlig chill faktor. Der har jeg personlig noe å lære :D Kontoen var en defftanks i startup, og således en viktig bidragsyter.

Pestilence
Etter Virtuosis fall, startet Joakim Pestilence. Han ville chille på rimmen. Der dro han opp stammen Milf :D
I kulissene jobbet han for et diplomatisk skifte på V20, og han kom fryktelig nære. Kun en kontring av Utopia i 12 time gjorde at Utopia ikke fikk store deler av kartet farget rødt. Hadde han kommet helt i mål, kunne denne serveren sett helt annerledes ut nå. Joakim er en meget god spiller, og han er smart. I tillegg er han en Skype spammer med noen kommentarer som får meg til å le så jeg er støl i flere dager etterpå. Joakim må absolutt med på laget!

Vallhall
Dette er en konto som har gått litt under radaren. Når Utopia brøt med OS trodde jeg at motstanden skulle være beskjeden. Det var den ikke fra Atle sin side, og takket være han fikk jeg ny motivasjon. Veldig mye mer spennende å spille TW når man ikke vet om en by blir adlet eller ikke. Atle har vist gode (Og varierte) deff egenskaper til alle døgnets tider, og han har også vist at han har evnen til å vokse. Jeg er nyskjerrig på hvor god du kan bli, da jeg ikke tror du har utnyttet ditt fulle potensiale enda. Jeg ville absolutt hatt deg med i en stamme for å lære deg bedre å kjenne.

Sennep
Kontoen har stagnert litt, men kontoen var utrolig viktig i startup og midgame. To klassespillere her i Sylph og Donnes. Offansive til tusen, de elsker å angripe og da elsker jeg kontoen :) Denne type spillere kommer ikke som hyllevare, så om jeg hadde fått dem med i stammen hadde jeg sett på det som en stor seier.


Notables:

Denne listen kunne blitt lang, men det orker jeg ikke, Jeg må allikevel nevne noen.

Spoonman: Denne kontoen ledet Bam! og har stått for den største motstanden til Utopia. Martin ga seg etter hvert, men Kristoffer kjørte på hardt videre. Hadde dere begge funnet tid til å satse 100% kunne mye sett annerledes ut. Jeg vil allikvel trekke litt ned for utsagn som "Skal kjempe til siste by" i store bokstaver når kontoen rett og slett imploderte

Diddykong: God startup, med gode taktiske valg. Har også vist til fin veskt gjennom hele serveren. Har dessverre allikevel sett litt for lite til deg, da vi ikke har samarbeidet i særlig grad. Jeg mener du er en god spiller med et flott potensiale til å utvikle deg til et beist om du vil.

Til alle andre jeg har glemt eller ikke orker å skrive noe om, sorry...
 

DeletedUser

Guest
Ok, ladies&gents!

Mitt drømmelag på V20 er basert på filer som har prestert på V20. Hvem som har spilt hvor på tidligere verdener, og tidligere prestasjoner er ikke lagt til grunn.

General112

Gutta på denne filen er mitt soleklare førstevalg på V20. Beklager til dere på Chaos, trøsten er at dere er viinneren av andre plassen:)
En av filene på V20 med flest aksjoner i mot. Likevel har de knivet hele vegen om førsteplassen. Meget imponerende i mine øyne. All krigsstatistikk sier sitt.. Kreds gutta! Trenger egentlig ikke si mer...

Chaosisalex

Filen som med trøndersk jernhånd har styrt krigsskipet Utopia,og fregatten BBB fra seier til seier.En fil som aldri sover, og da mener jeg aldri. Har også vist diplomatisk kløktighet, og smartness i valg av allianser og dertil krigføring.
Ryktene skal ha det til at mange har vært innom filen, det spiller forsåvidt liten rolle i min vurdering. Filen har vist en imponerende progresjon fra dag en til skrivende stund. Alle som har vært innom filen fortjener en klapp på skulderen for kanskje å ha vært en del av vinnerfilen på V20(selv om enkelte kanskje har "jobbet" mer enn andre) :)

Ras al Guhl

Eneste filen fra Bam som får plass på mitt all stars lag. Lå lenge i front, og skapte nok mye frustrasjon etterhvert som nukene fra motfronten traff den ene murveggen etter den andre. Som tidligere nevnt, så legger jeg til grunne prestasjonene på V20 som grunnlag for min vurdering.
Dette er en fil som ble kjempet i senk over tid,men jeg tror sterkt at denne filen ville ha kommet laaangt på V20, hvis majoriteten i BAM ikke hadde feiget ut. Noe jeg tror skjedde tildigere enn først antatt:p (no offense BAM`S)

Tryllestøv

Solo med sein oppstart på V20. 4 mnd, hvis jeg ikke tar skammelig feil. Rå progresjon, vist utholdenhet, og innehar mye skills. Har ikke blitt satt mye på prøve, men er sikker i min sak at dette er en spiller, som definitivt bare sitter og venter på å bli angrepet, for så å plukke haren opp fra hatten.. Eneste spilleren fra MILF som kommer med på mitt lag. Lagt til grunn din utholdenhet, og at du utvilsomt vil være en ressurs for enhver stamme med dine skills,aktivitet og positive holdning..

Diddykong

Nok en solofil, meg bekjent hvertfall. Vist jevn og fin progresjon fra start til nå. Virker som du "alltid" er online. Ryktene skal ha det til at dette er en defensiv fil, spiller egentlig ingen rolle siden Diddy adler da adler og adler med defensive tropper,hvis så er tilfelle!!
Lett å samarbeide med, og besitter det jeg vurderer mest for enhver stamme, utholdenhet!

Jelena Vælbe

Tidligere dopingtatt skiløper, som har begynt å spille TW. Er enda ikke dopingfri, noe aktiviteten på V20 avslører. Våken til alle døgnets tider, og adler rått og røti. Ikke bevist mye i forhold til krigføring, men det er ingen hemmelighet at Øst Europa er full av nuclears. Kommer nok til å smelle fra denne filen her på V20 også. Utvilsomt ett av mine åtte valg, mye grunnet dopingens suverene utholdenhet. Juks eller fantasi spiller ingen rolle, ettersom det ikke foretas dopingkomtroller i TW..

radisson
Ligger i skrivende stund på fjerde plass. Erfaringen på filen, har vist potensialet på denne verdenen. Vært aggressiv i krigføringen, og ligger ikke ufortjent der den ligger for øyeblikket. Ikke relevant for meg hvilken plassering du får til slutt, når du har overbevist meg nok til å bli plukket ut blant de åtte..

Vallhall

Lå godt inne på topp 10, før Utopia/BBB alliansen ble brutt. Med en halvdau stamme, og folk som slutter når spillets handling blir alvor er ikke din feil. Vist at du ikke gir opp, og det liker jeg. Absolutt en fil å ha med seg i krigen.

Mange dyktige spillere gjemt på andre filer, eller som spiller solo. Dere kommer dessverre ikke med på mitt lag når deres prestasjoner eller utholdenhet ikke holder mål for mitt lag...
Tjallabais&SKÅL!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jaja får kjøre på. Dette er et utgangspunkt som hadde funket i mine øyner :) Hadde bare veteranene ikke vært ja.. veteraner som ikke har tid eller er motivert. Med 1 liten twist.

Nå må jeg si at jeg tar utgangspunkt i ikke nødvendigvis prestasjon på v20, men hvis de faktisk hadde gått all inn. Så vet jeg hva de hadde fått til :)

Chaosisalex - må være med. Hadde josefine vært aktiv hadde vi klart oss hele veien :) Totalt på konto da meg selv, Odd og Jostein. Kan selvfølgelig ikke glemme å fortelle alt det gode Odd har gjort her på v20. Absolutt en klasse spiller med vinner innstinkt uten like. Virkelig virkelig glad for at jeg har fått spille sammen med denne karen.

Ola og Petra Nordmann - En aktiv Gard/Villarreal og cleo er rett og slett skummelt. Det var veldig synd de fikk en hard start, og hadde lite tid til å spille. Men er de aktive så står jeg for at de hadde kommet langt!

Harvey Specter - Chris, Heine og Trym. Wow .. trenger jeg si mer? Klasse spillere.. ikke prestert direkte stort på v20. Men hadde de gått all inn.. Så er dette en dødelig konto.

Sennep - Sylph og Donnes, 2 godt voksne spillere som vet nøyaktig hva dette spillet dreier seg om. Deres innflytelse er alltid viktig og god å ha med. De har prestert godt på v20 selv om innaktiviteten mot slutten har stoppet veksten dems.

Virtuosi - Pelle, Jørn, Joakim og Henrik. Hadde denne kontoen ikke gått i vasken pga personlige årsaker så hadde de kunne gjort store ting her på v20. ble tidlig på v20 sett på som den beste kontoen mtp personlige ferdigheter.

ZuperNova - Henrik, Henrik, Henrik. Du har gjort en enestående jobb her på v20. Selv om du har hatt mange "on and off" perioder. Du er en flink og aggresiv spiller. Uten din innflytelse her på v20 kunne kartet sett veldig annerledes ut.

General112 - Kenneth og Vegard. Wow dere har tatt kaka her på v20. Virkelig fått vist hva dere kan. Jobber bra som et kjærestepar og har både forsvart og angrepet godt ifra dere. Noe som ranken tilsier.

Ras al Ghul - Martin, en spiller jeg tidlig fikk sansen for på v19. En som virkelig gjorde det bra her på v20 også, selv om han valgte å bli i BAM! Noe jeg beundrer. Loyalitet. Flink spiller, og utrolig fyr å prate med.

Alt i alt er dette litt opprinnelige Utopia. Hadde bare disse spillerne klart å holde seg aktive så hadde de blitt med videre. Desverre har personlige årsaker mye å si når de fleste er godt voksne..

Ellers tror jeg dette hadde vært mitt Dream Team her på v20. Fytti det hadde vært mange morsomme kvelder på skype. Å jeg må si jeg digger samtlige her :)

Ellers nevneverdige kontoer:

Vallhall, Spoonman, WeirdAldo, radisson, kenn93x, Big Ben
 
Sist redigert:

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Mitt dreamteam består av de kontoene jeg mener innehar de beste ferdighetene, hadde disse kontoene hatt nok tid er jeg ikke tvil om at de hadde vunnet. Men det å vinne en verden består av mer enn ferdigheter, hovedsaklig i det å ha tid....
Mitt dreamteam er som følger:

Spoonman: Martin og Kris, eller bør jeg si Kris og Martin i dette tilfellet. Begge innehar det meste innen ferdigheter, men Kris var helt syk på aktiviteten til tider! Absolutt en konto jeg ville hatt med.

Ras al Ghul: Jeg mener selv at med god nok tid, ville jeg ha kommet inn på dette laget. Jeg gjorde det bra, helt til tiden begynte å svikte meg....Markus må selvfølgelig også med her, en veldig fin dual å ha med som bidro mye på slutten når jeg ikke hadde allverdens med tid.

Chaosisalex: En sinnsyk konto! Digger Odd og Håkon, veldig gode spillere og ekstremt hyggelige folk. Selv om jeg til tider kunne bli irritert fordi jeg alltid har slitet mot disse to, særlig Odd... Men gøy er det! Denne kontoen må helt klart med!

Zupernova: Henrik er en vannvittig dyktig TW spiller! Som også er en utrolig omgjengelig og hyggelig fyr. Liker spillestilen til Henrik, offensiv og aggressive! En konto som er et must for et dreamteam!

General112: Meget god konto på denne verden! Imponerende defensivt organisering. Dette ville vært midtstopperen min på laget ;)

Nå ville jeg egentlig ha stoppet og er ikke i tvil om at dette hadde holdt til seier, når det kommer til ferdigheter.

Men for å fullføre ville jeg tatt med følgende:

Sennep: Meget god i starten, uten tvil at det er ferdigheter på denne kontoen. Mitt inntrykk av denne kontoen er at de er uredde og offensive spillere.

Spite: Jeg hadde til tider et meget bra samarbeid med Spite kontoen og vet at det var dyktige folk på denne kontoen. Hadde mange hyggelige samtaler med Even og Kjetil. Even er god til å organisere og kan det meste innen scripts/guides.

Virtuosi: Utvilsomt en konto med vannvittig høye ferdigheter. Var en veldig skummel konto, men forsvant fort. Uansett, disse gutta er gode nok for mitt dreamteam og fullfører dermed mine 8 utvalgte :)

Takk for en kanon tid alle sammen! Jeg stor koste meg når jeg hadde tiden til rådighet :) Og dette laget hadde uten tvil rocket bula! :D
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
ChaosisalexMå ta med oss selv. I min tid som TW-spiller er dette den beste kontoen jeg har spilt på, med klassespillere som Håkon og Pelle.
Føler vi er en utfyllende trio når vi spiller. Jeg og Håkon spilte fra starten og i Januar kom Pelle inn, når Håkon måtte i militæret.
Håkon spilte en syk startup, der han knuste det vi måtte knuse og ordnet diplomatiet etter det. Alle skulle ta oss, men Håkon fikk vridd en del til oss isteden, perfekt startup.

Hadde ikke Pelle kommet inn i Januar, hadde denne kontoen vært langt unna rank 1. Hadde vært håpløst faktisk. Pelle har lært meg mye, men kanskje det viktigste er at det hjelper ikke å være online / tilgjengelig, dersom klikketiden er lik 0.
6mnd med ekstrem klikketid fra Pelle har vært den viktigste faktoren for rank 1 pdd.


General112Vegz og Kenneth har vært 2 beist på denne serveren. Dem utførte undrer mot BAM! / Lemmy i krigen, presterte å miste kun et par byer under store aksjoner fra dem. Så fort vi kjørte motaksjon var byene tilbake i riktig hender pluss at dere tok med dere masse front.
Kenneth er en sta og seig type, som alle har nytte av i en stamme, mens vegz er perfeksjonisten som ser rødt om det er 1 spyd for mye i en landsby. Perfekte som duo og mitt soleklare førstevalg som stammemedlemmer på v20. Beste rekrutteringen Utopia har gjort.


ZuperNovaHenrik du Henrik. Jeg må nesten ta deg med uansett, selv om du til tider irriterer på meg gråhår. Du stiller opp å timer inn nukes osv for meg, men når jeg sier at du ikke får lov, fordi du har eksamen dagen etterpå, skal du være sta. Og hvem får skylden? Jepp, meg. «Odd tvingte meg til å sitte oppe å time :|»

Ellers så er du en drivende god spiller, som jeg har hadd uttalige natt-/spontanaksjoner med. Hver gang du får incs, så mister du selvsagt byen, fordi du ikke har deff. Men rapportene som kommer viser noe annet ;) Wow-gal har du også blitt, noe du også har fått kjeft for ^^


Ras Al GuhlIngen tvil, Martin skal med. Og da mener jeg som solo-Martin. Der du funker best!
Hadde det ikke vært for at IRL tok for mye av din tid, er jeg jammen meg sikker på at vi hadde stått å stanget mot deg enda. En spiller jeg aldri har spilt sammen med, noe som irriterer både meg og deg.

Vi hadde aksjoner mot hverandre mens du spilte. Jeg mistet 0 og du mistet 0. hårfine snipes, hårfine stacks og en par timing-fails fra begge sider, men mer enn bra nok for å få inn mer støtte. Martin ville havnet på mitt all-star team for hele .no.



SennepDonnes og Sylphida er selvskrevne folk. Når dem har front og har noe å krige for, er dem ustoppelige – bokstavelig talt. Ble etter hvert litt innesperret på v20 og derfor har aktivtet også vært «så der». Men disse to, som motiverte folk er et must!

Lillazyster – Juntabob! Trenger jeg si mer? Awesome person, humørspreder! Absolutt must i en stamme for meg :)

Kenn93xEn spiller jeg ikke har pratet noe med, men en spiller alle skryter av. Ikke spilt noe med han, men ser jo at fyren har kvalitet. Et (for meg) ubeskrevet blad, men man stoler på det folk sier, og da blir du med.

VallhallVelger å ta med deg til slutt! Du er en av få som gidder gjøre noe når motstanden kommer, og det setter jeg pris på, mesteparten av tiden… Viser at du innehar ferdigheter til å kunne vært med i en slik stamme.


Jeg har garantert glemt noen, men det får bli slik denne gangen.
 
Topp