Bra Håkon (Clap) Godt tiltak!
Okay, V20 dreamteam! Listen vil naturligvis være farget av hvilke opplevelser jeg har hatt med de forskjellige spillerne på V20, både ferdighetsmessig så vel som sosialt. Når du ikke opp, er det ikke fordi jeg synes du er en kødd eller en dårlig spiller. Det sier bare at de som når opp på mitt drømmelag er noen virelige råtasser i mine øyne
Chaosisalex
Etter at Virtuosi gikk på en smell, så jeg for meg en rimelig lang pause fra TW. Jeg gikk egentlig bare og ventet på at en ny server skulle starte slik at jeg spille litt mens jeg gikk sykemeldt. Det var da TIDENES mas startet. Jeg spurte Odd, hvilken del av ordet NEI han ikke forstod? "Jeg gir meg ikke før du sier ja" var svaret jeg fikk. Og da ble det slik. Odd får det stort sett som han vil
Det har vært mange innom kontoen, men de jeg vil trekke frem her er Odd og Håkon. Håkon var en bauta på kontoen i startup med meget godt spill, insane vekst og utsøkt diplomati. Når Håkon etter hvert måtte møte i førstegangstjeneste, tok Odd den fulle kontrollen over kontoen. Han fortsatte i Håkons ånd med ekspesjonelle diplomatiske egenskaper, og rattet både kontoen og Utopia/BBB mot en suveren posisjon. Vi snakker her om to ekstremt dyktige klassespillere med pondus, utholdenhet og pågangsmot. I tillegg er de utrolig hyggelige og rasende festlige. Kan man forlange noe mer? Det er en ære å spille med dere, og for meg er dette en selvskreven konto på mitt drømmelag.
Zupernova
Henrik, min venn. Du er selskreven i min lineup. Jeg sa det med en gang du dukket opp på V20 at dette er en herremann man bør sikre seg på sin side. Du har spilt solo hele veien, nuket og adlet utrettelig, spammet ned samtlige chatter og farget V20 på en fortreffelig måte. Det eneste som klarte å sinke deg litt var WoW
Høydepunktet var når du la ut falske rykter om når du skulle på ferie, så du ikke skulle få en aksjon mot deg når du var borte. Smart og taktisk (Y)
Med ditt solospill står du for en av de største prestasjonen på V20 i mine øyne.
General112
Dette er en absolutt toppkonto. Vegz og Kenneth har peiset på, og vist til en vekst som få kan matche. De har definitivt hatt de hardeste aksjonene mot seg av samtlige kontoer, samtidig som de har delt ut så mye juling at de alene knakk moralen til flere spillere. Usedvanlig hyggelige gutter med plenty av skills, pågangsmot og utholdenhet. Vil nok kjempe om rank1 til siste slutt.
Ras al Guhl
Dette var kontoen jeg fikk front mot når jeg gikk inn på Chaos. Jeg kjente til Martin både fra V14 og V19 og visste at dette ville bli en artig og tøff kamp. Det ble det ikke
Martin og etter hvert Markus smalt opp en vegg i trynet på oss, og stod imot den ene aksjonen etter den andre. Vi måtte ty til nattadlinger for i det hele tatt klare å snappe noen byer. Jeg føler at når dere måtte trekke inn årene grunnet tidsklemma, fallt serveren i kvalitet. Fronten klappet sammen, og når jeg speidet den fremstøtte fronten til Spoon nede hos dere og så at den stod udeffet, uten kontakt med safen, visste jeg med sikkerhet at Bam! kom til å falle hurtig.
Dette var i mine øyne en særdeles god konto på V20, og jeg ville absolutt hatt dere på min side i en krig (Y)
Harvey Specter
En konto som stagnerte underveis, men når Chris og Trym starter en konto bør man helst ha dem på sin side. Man vet aldri om de satser, men om de gjør det, og finner nok tid, kan de sende de fleste spillere på hodet og ræva ut av en server uten å anstrenge seg alt for mye. Ekstreme ferdigheter, men kanskje enda viktigere; utrolig hyggelige karer som også han spille TW med en herlig chill faktor. Der har jeg personlig noe å lære
Kontoen var en defftanks i startup, og således en viktig bidragsyter.
Pestilence
Etter Virtuosis fall, startet Joakim Pestilence. Han ville chille på rimmen. Der dro han opp stammen Milf
I kulissene jobbet han for et diplomatisk skifte på V20, og han kom fryktelig nære. Kun en kontring av Utopia i 12 time gjorde at Utopia ikke fikk store deler av kartet farget rødt. Hadde han kommet helt i mål, kunne denne serveren sett helt annerledes ut nå. Joakim er en meget god spiller, og han er smart. I tillegg er han en Skype spammer med noen kommentarer som får meg til å le så jeg er støl i flere dager etterpå. Joakim må absolutt med på laget!
Vallhall
Dette er en konto som har gått litt under radaren. Når Utopia brøt med OS trodde jeg at motstanden skulle være beskjeden. Det var den ikke fra Atle sin side, og takket være han fikk jeg ny motivasjon. Veldig mye mer spennende å spille TW når man ikke vet om en by blir adlet eller ikke. Atle har vist gode (Og varierte) deff egenskaper til alle døgnets tider, og han har også vist at han har evnen til å vokse. Jeg er nyskjerrig på hvor god du kan bli, da jeg ikke tror du har utnyttet ditt fulle potensiale enda. Jeg ville absolutt hatt deg med i en stamme for å lære deg bedre å kjenne.
Sennep
Kontoen har stagnert litt, men kontoen var utrolig viktig i startup og midgame. To klassespillere her i Sylph og Donnes. Offansive til tusen, de elsker å angripe og da elsker jeg kontoen
Denne type spillere kommer ikke som hyllevare, så om jeg hadde fått dem med i stammen hadde jeg sett på det som en stor seier.
Notables:
Denne listen kunne blitt lang, men det orker jeg ikke, Jeg må allikevel nevne noen.
Spoonman: Denne kontoen ledet Bam! og har stått for den største motstanden til Utopia. Martin ga seg etter hvert, men Kristoffer kjørte på hardt videre. Hadde dere begge funnet tid til å satse 100% kunne mye sett annerledes ut. Jeg vil allikvel trekke litt ned for utsagn som "Skal kjempe til siste by" i store bokstaver når kontoen rett og slett imploderte
Diddykong: God startup, med gode taktiske valg. Har også vist til fin veskt gjennom hele serveren. Har dessverre allikevel sett litt for lite til deg, da vi ikke har samarbeidet i særlig grad. Jeg mener du er en god spiller med et flott potensiale til å utvikle deg til et beist om du vil.
Til alle andre jeg har glemt eller ikke orker å skrive noe om, sorry...