A new taste of sugar (nytt forslag til "gamemode")

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Her sitter jeg en veldig sen mandags natt å tenker for meg selv. TW communityet på .no synker for hvert år som går. Det er lett å se hvor fort spillerbasen synker. Vi har sikkert alle lest om Accpio som er et ekstremt godt forslag for å gi .no en ny glanstid med mange gode spillere som kan sitt, og i tillegg hever mange nye spilleres knownledge om spillet, som gjør at de fort får den taste of sugar som de vil dele med andre, å gi de en smak av tw de blir hekta på.

Mens jeg tenker på dette forslaget, slår det meg.. Om vi samler for mange gode spillere i en stamme, så vil det fort ende med at den ene stammen overkjører det meste som er av motstand, rett og slett fordi erfaringen og rutinen ikke er fordelt utover flere stammer.
Og da slo det meg! - Hva om man samlet alle spillere over et viss erfaringsnivå, deretter fordelte disse spillerne tilfeldig utover i 4 grupper. Disse 4 gruppene får da hvert sitt kontinent de skal starte opp i, der de skal ha som mål å opprette stamme, ta inn folk i sitt kontinent og deretter krige mot de andre gruppene?
Jeg ser å tenker på dette forslaget som enda bedre for commuityet. Nå skal jeg påpeke igjen at jeg synes tiltaket mange nå gjør med stammen Accpio er genialt og digg, men kan det bli bedre? Jeg tror dette forslaget her vil ende med at enda flere nye, ikke kjempeerfarne spillere får muligheten til å stige i gradene her på .no, der de kommer seg inn i varmen hos stammene, hvor vi i tillegg til gruppechatter, har en felleschatt for alle der vi har hygge og kos.
I tillegg tror jeg dette vil få gamle travere til å ville få lysten til en retur, fordi spillet tw som de kanskje var gått lei av - har fått en ny, morsom vri som skaper flere store stammer som tåler en støyt.

Jeg mener .no trenger et friskt pust ala denne ideen/accipio, men denne ideen krever mye mer av hver enkelt spiller, men om vi leverer det som er forventet til de mindre erfarne, vil det ende med ekstremt artige servere, der ikke samme folka klumper seg opp server etter server for å spille i lag. Her tiltrekker vi oss gamle travere som er lei de mindre artige tw serverne vi har nå til dags sammenligna med før, og i tillegg lærer opp nye spillere, og kanskje til og med utenlandske om det når så langt!

-Kristian

PS: Jeg tenker ikke selv å styre dette da jeg fort ikke er den rette personen - men jeg tar gladelig på meg ansvaret om folk er gira og vil det. Beste hadde jo vært om vi stemte frem en eller flere vi mener kunne satt dette opp på en fair og rettferdig måte!
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Må igjen presisere at jeg ikke er ute etter å tråkke på noen tær rundt accipio, da jeg virkelig elsker at folk tar eget initiativ for å få en ny glanstid her på .no. Begge forslagene ser jeg på gull verdt for communityet! :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Godt forslag, Kris! Jeg foreslår at du lager en stamme som kriger mot Accipio. Andre må gjerne også kaste seg inn og lage tilsvarende stammer. Jo flere, jo bedre!
Meningen med Accipio er ikke at mentorene skal sitte å spille som de gjør når de starter opp på en vanlig verden. De skal bruke tid på å utvikle spillere, støtte og gi råd, dele erfaringer strategier og taktikker. Men for å lære å bli en god TW spiller, må spilleren opparbeide seg klikketid i spillet. Det er dermed ikke slik at disse mentorkontoene nødvendigvis kommer til å ligge i toppen av serveren. Det kommer i stor grad an på lærlingene på kontoen. Lykkes Accipio, er det fordi vi har klart å øke ferdighetsnivået på lærlingene til et helt nytt nivå.
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hadde også vært gøy å bli satt i stammer automatisk en verden for fun, der ingen kan velge stamme venner. Og må komme seg gjennom verdenen uten å kunne bli med i noen andre.

Kan fort bli urettferdig tho, men hadde vært gøy.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Hadde også vært gøy å bli satt i stammer automatisk en verden for fun, der ingen kan velge stamme venner. Og må komme seg gjennom verdenen uten å kunne bli med i noen andre.

Kan fort bli urettferdig tho, men hadde vært gøy.

Vi har hatt det på HP en gang. Var artig det.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Men verdenen var en overkjøring og folk lagde flere kontoer for så å slette noen og hoppe over i en stamme de ønsket som duals.
 
Topp