Aces VS GaG-Ø

DeletedUser

Guest
Det er duket for harde basketak i K55!

GaG-Ø har erklært krig mot de noble medlemmen av Aces etter 2 uker med småkrangling.

Slik lyder den fryktinngytende krigserklæringen:

Stammen Guts and Glory- Øst har erklært krig mot stammen Smokin Aces!

Navn på krigen: Krig med Aces

Erklæring:
De er irriterende og ødelegger troppene våre... La oss ta dem en gang for alle!!

Vel vel, vil dermed ønske GaG-Ø lykke til og måtte den beste vinne, jk selvfølgelig vil vi komme seirende ut av dette! :D
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Der var den ja. Nå er Gag og Gag-V i krig med dYF så måtte selvsagt Gag-Ø å joine ein krig dei ikkje kan vinne:D
 

DeletedUser

Guest
Aces er underdogs, men satser på å ha en sterkere kjerne i stammen en GaG-Ø. Og btw vi bruker iallefall ikke spioner altså :)
 

DeletedUser

Guest
Aces er ikke gode de har bare en veldig god venn fra TSFS
 

DeletedUser

Guest
tror han het faboules noe sånt fikk melding av han for en stund siden om å ikke angripe de i aces eller skulle han nuke meg :confused:
 

DeletedUser

Guest
tror han het faboules noe sånt fikk melding av han for en stund siden om å ikke angripe de i aces eller skulle han nuke meg :confused:

Nå skjønner jeg ikke helt hva du snakker om:confused:

Men iallefall så tryglet og ba GaG om å få fred med oss etter å ha blitt knust i krigen etter 1-2 dager så Aces vant, og har nå gått over til viktigere og vanskeligere oppgaver, som f. eks og farme :)
 

DeletedUser

Guest
alle i stammen fikk melding fra en i tsfs som fabeoules eller no sånt om at hvis jeg angrep deg eller NTU spawn skulle jeg bli adlet han hadde noe med 90000 og da turte jo ingen å angripe men jeg eide jo deg og NTU spawn ;)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
alle i stammen fikk melding fra en i tsfs som fabeoules eller no sånt om at hvis jeg angrep deg eller NTU spawn skulle jeg bli adlet han hadde noe med 90000 og da turte jo ingen å angripe men jeg eide jo deg og NTU spawn ;)

fint med noen tegn f.eks . , og !
Infraction på meg dette:D
 

DeletedUser

Guest
alle i stammen fikk melding fra en i tsfs som fabeoules eller no sånt om at hvis jeg angrep deg eller NTU spawn skulle jeg bli adlet han hadde noe med 90000 og da turte jo ingen å angripe men jeg eide jo deg og NTU spawn ;)

Så vidt jeg vet så adlet du ingen av oss? Og om du ikke hadde vunnet mot meg når jeg hadde 400 poeng så hadde det vært det vi i Odaln kaller en episk seier av enorme proporsjoner :)

Når jeg har 3 byer kan jeg angripe deg så kan vi se hvem som vinner da, skal love deg at jeg kommer til å ha mer enn 1000 øksemenn da! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH....btw så er AC Milan dårlig, og ja jeg sa det! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ac milan eier og uansett hvis du har så veldig lyst å angripe er det ingen vits vi ligger så langt i fra værandre men krigen er ferdig og det er bedre og fokusere på no annet viktig ;)
 

DeletedUser

Guest
ac milan eier og uansett hvis du har så veldig lyst å angripe er det ingen vits vi ligger så langt i fra værandre men krigen er ferdig og det er bedre og fokusere på no annet viktig ;)

Jeg har lyst til å angripe, men gidder ikke angripe deg siden du er så langt unna så jeg gruset isteden stammelederen deres, du vet han kunne hatt behov for noe støtte den stakkaren :)

Og ja rettskriving er det viktigste på Tribalwars, så om du ikke kan skrive ordentlig så vil du ikke lykkes på TW fordi da vil alle adle deg. Sånn er det bare:jforvirret:
 
Topp