Adelstog o.l. - Diskusjon

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Så må jeg også trekke fram stammen Rumble fra uk3.
Sinsyk sammensettning av gode spillere. Type folk som sniper 60ms tog med fast dogde (1 shoot, sender troppene ut og avbryter).
En stamme sammensatt med bare top 10 materiale vil det bli fett å følge med på videre :)

Er det virkelig mulig?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg beklager men det er ikke mulig uten inn i blomstereng flaks.

Handler om latency på internett linje, osv osv osv.

Fra rent teknisk IT perspektiv er det ikke mulig å time inn det.

Mirakelmann eller ei.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg snipet et sekundtog med to støtte på nøyaktig samme millisekund i går.
Prøvde ut en ny teknikk. Velger å tro det var ren dyktighet :cool:

Så det tekniske IT perspektivet kan du gjødsle den blomsterenga di med ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg snipet et sekundtog med to støtte på nøyaktig samme millisekund i går.
Prøvde ut en ny teknikk. Velger å tro det var ren dyktighet :cool:

Så det tekniske IT perspektivet kan du gjødsle den blomsterenga di med ;)

Hehe

nr1 så er det Grimlock sin blomstereng, ikke min :D Mitt ord var et sted langt langt under blomsterengen : P

nr2 hvis du klarer det i dag også så skal jeg spise hatten min med ketsjup på :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg snipet et sekundtog med to støtte på nøyaktig samme millisekund i går.
Prøvde ut en ny teknikk. Velger å tro det var ren dyktighet :cool:

Så det tekniske IT perspektivet kan du gjødsle den blomsterenga di med ;)

Mistenker at den nye taktikken din er å trekke tilbake, evt angripe ein gråby, slik at troppane returnere til riktig sekund. Da vil dei alltid returnere 000ms det sekundet. Vil jo ikkje fungere om toget er under eit sekund og innanfor samme servertid-sekund. Men ellers er det ein fin taktikk :)
EDIT: Leste posten din igjen, og innsåg at det stod 2 støtte på samme ms... Så da var det jo ikkje slik du gjorde det, og lurer da på kva flott taktikk du har funne no :)

Og enig med Hansemann, 60 ms byrjar å bli veldig random med tanke på delay etc. Men det er jo klart at jo betre vedkommande er jo større er sjansen for at dei skal få det til. Men tilfeldig er det lell :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mistenker at den nye taktikken din er å trekke tilbake, evt angripe ein gråby, slik at troppane returnere til riktig sekund. Da vil dei alltid returnere 000ms det sekundet. Vil jo ikkje fungere om toget er under eit sekund og innanfor samme servertid-sekund. Men ellers er det ein fin taktikk :)
EDIT: Leste posten din igjen, og innsåg at det stod 2 støtte på samme ms... Så da var det jo ikkje slik du gjorde det, og lurer da på kva flott taktikk du har funne no :)

Joda, det funker når man gjør det mange mange ganger også ^^
Men nå må du ikke ødelegge daa, folk skal jo tro jeg er god :(
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Yeah. Jeg satt og så på med egne øyne :D

Eg trur nu du e .no største skrønepikk te tider... Jeg har forsøkt det der med vanlige sekundtog på 400ms og har klart det noen få ganger, men vil påstå det e ren skitflaks... Ved avbrytninga får man ikke en standardlagg som ved vanlig timing f.eks... Det kan gå opp til 2 sek gæli om linja vil det slik... Flere avbrytninger gir kanskje bedre sjanser dog... But still...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg beklager men det er ikke mulig uten inn i blomstereng flaks.

Handler om latency på internett linje, osv osv osv.

Fra rent teknisk IT perspektiv er det ikke mulig å time inn det.

Mirakelmann eller ei.

Nåja, han satt og prøvde seg litt fram i den siste halvtimen før noblene traff. Og gjorde det opptil flere ganger presist. Så umulig mister, er det nok ikke ;D

Men yeah, han må ha hatt en helt sinsykt god linje, noe jeg tror han også har. Kan spørre han ;)

Og btw, har gjorde det enda en gang til sånn 2 dager senere. Så nei, its no bs :)
 

DeletedUser

Guest
Nåja, han satt og prøvde seg litt fram i den siste halvtimen før noblene traff. Og gjorde det opptil flere ganger presist. Så umulig mister, er det nok ikke ;D

Men yeah, han må ha hatt en helt sinsykt god linje, noe jeg tror han også har. Kan spørre han ;)

Og btw, har gjorde det enda en gang til sånn 2 dager senere. Så nei, its no bs :)

- Hvordan kunne han få prøvd seg frem på en one shoot? trodde greia med det var at man hadde en sjanse.

-linja har vel egentlig ikke så mye å si akkurat her. har mer med ekstrem reaksjonsevne(5x så bra som Usain Bolt som ligger på rundt 240ms) og tidsforståelse samtidig som man har en stabil linje.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Han tok over kontoen 30min før adlene traff.
Så satt han og sendte ut og trakk tilbake.
Sikkert med 1min mellomrom elns. For å sjekke hvor statusen lå an :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Man trenger vel ikke reaksjonsevne for noe sånt? Har man en halvtime på seg, og vet når angrepet treffer, er det vel mer flaks og skills som avgjør?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Høres ut som en røverhistorie spør du meg :p

Greit nok det by all means. Men 60 ms er for drøyt altså.
 

DeletedUser

Guest
60ms er ikke utført av menneskehender, men modifiserte browsere og alt mulig annet.

Ja, det går an å få sinnsykt raske tog ved hjelp av modifiseringer av browsere og kommandoforsinkere og gudene vet hva men er det vi som skal spille spillet eller scriptZ og modZ?

Det er for øvrig også komt en 150ms regel her på tw.no óg :)
 

DeletedUser

Guest
Like greit, får dem som oftest ikke under 400ms uansett. :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
60ms er ikke utført av menneskehender, men modifiserte browsere og alt mulig annet.

Ja, det går an å få sinnsykt raske tog ved hjelp av modifiseringer av browsere og kommandoforsinkere og gudene vet hva men er det vi som skal spille spillet eller scriptZ og modZ?

Det er for øvrig også komt en 150ms regel her på tw.no óg :)

Nåja, tviler jeg sterkt på, ettersom flere i den stammen er med i Teamet der og motparten ville nok garantert sjekket opp i dette. Så ja, det var nok med menneskehender.

Så sant skal sies, så er han ikke den eneste av dem som har klart det :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er fullt mulig å manuelt sende en enkelt kommando som treffer innenfor en tidsramme på 60ms, med flaks. 4 sammenhengende kommandoer på under 60ms er dessverre ikke mulig å utføre på egenhånd.
 
Topp