Besvart Akademi?

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Heisann.

Jeg har tidligere spilt på verden 2, men verden 6 er annerledes. Jeg har netopp adlet min første by på verden 6, men når jeg skal lage min neste adelsmann, så står det bare at ingen flere adelsmenn kan bli utdannet, selvom jeg har nok ressurser til det.

Er det noen som kan svare meg på hvorfor jeg ikke kan det, når verden 6 ikke har gullmynter?

-lord halv
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Betyr dette at du kan lage adelsmann på adelsmann på adelsmann uten å bekymre deg for noen lignende tilleggskostnader som gullmynter? Hvis ikke, er det nok noe med adelsmannbegrensningen din ;) Er det pakker på v6, for eksempel? Jeg aner ikke hvordan de funker, men det kan være det er det :)
 

DeletedUser

Guest
Med mindre det er en alvorlig merkelig feil på akkurat din konto, vil jeg tro det går på de pakkegreiene, da :)
 

DeletedUser

Guest
Du kan lage så mange adelsmenn som du har akademinivåer. Får du ny by må du få opp akademiet ditt for å lage ny AM.
 

DeletedUser

Guest
Vent, må man ha 4 byer for å lage tog? :eek: Er det sånn det funker?
 

DeletedUser

Guest
Nei, vist du har Akademi i 3 i 2 byer kan man ha totalt 6 Adelsmenn, Winterwierd!
 

DeletedUser

Guest
Huh? :eek: Ok, kan man bygge akademi høyere enn nivå 1? Har aldri sett det før :confused:
 

DeletedUser

Guest
Å ta en, ja, men startbyen teller vel ikke? For i så fall må man ha -1 adelsmann når man begynner spillet, og det blir bare liiiiiiitt feil :p
 

DeletedUser

Guest
I hver by kan man oppgradere akademiet til nivå 3. For hvert nivå akademiet er i kan du ha en adelsmann. Man kan med andre ord ikke få et fullt tog på 1 by. 2 byer med fullt nivå på akademiene gjør at du kan lage eller oppholde totalt 5 adelsmenn da den ene går bort til den byen du har tatt.
 

lord halv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I hver by kan man oppgradere akademiet til nivå 3. For hvert nivå akademiet er i kan du ha en adelsmann. Man kan med andre ord ikke få et fullt tog på 1 by. 2 byer med fullt nivå på akademiene gjør at du kan lage eller oppholde totalt 5 adelsmenn da den ene går bort til den byen du har tatt.

Så man kan ikke sende adelstog? Men takk for ordentlig svar :D:D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
I hver by kan man oppgradere akademiet til nivå 3. For hvert nivå akademiet er i kan du ha en adelsmann. Man kan med andre ord ikke få et fullt tog på 1 by. 2 byer med fullt nivå på akademiene gjør at du kan lage eller oppholde totalt 5 adelsmenn da den ene går bort til den byen du har tatt.

Skal ikke kritisere noen, men; Hvem i all verden kommer på en sån ide?? ødelegger jo hele poenget med adelstog og sånt, å man kan ikke ha faste adelsbyer, forsvarsbyer og angrepsbyer (og speiderbyer for dem som bruker d)

Kan noen si meg vitsen med dette konseptet?
 

DeletedUser

Guest
Jo det kan du. Du kan utdanne adelsmennene i hvilken by du vil, men du må ha nok akademinivåer i de andre byene.
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke kritisere noen, men; Hvem i all verden kommer på en sån ide?? ødelegger jo hele poenget med adelstog og sånt, å man kan ikke ha faste adelsbyer, forsvarsbyer og angrepsbyer (og speiderbyer for dem som bruker d)

Kan noen si meg vitsen med dette konseptet?

Det handle vel igrunn om det enkle faktum at du må bruk haue litt annerledes på en slik verden, enn ka du må på en verden med mynta.
 

DeletedUser

Guest
Det er et alternativ :) Smart av IG å lage det sånn i blant, er jo nice å ha litt variasjon :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det er et alternativ :) Smart av IG å lage det sånn i blant, er jo nice å ha litt variasjon :D

snakk for deg selv..... ikke alt er så veldi smart, som dette.
Blir så lei når jeg ser at nye ideer har komt og at de gjør spillet så feil
 
Topp