AKDM, useriøse?

DeletedUser

Guest
I løpet av uka har tanken slått meg, hvor seriøse er egentlig AKDM?
Hendelsesforeløpet er slik:
Jeg adlet noen byer, grå byer.
Etter ca. en uke kom det inn noen angrep, som klarerte en av mine byer for adling, og etter hvert kom det inn adelsmenn og.
Alle angrepene fra AKDM eller AKDM-A, som vi vistnok er allierte med.
Jeg har hittill klart å holde unna for noen av dem, og ikke tapt noen byer.

Naturlig nok, siden de er allierte, så tok jeg kontakt, først med diplomaten i AKDM, som leste brevet rett etter at jeg hadde sendt det, dette var på 27.07. kl 23:54, i dag, 30. Juli 00:59 har jeg fortsatt ikke fått noe svar fra personen.
Jeg hadde også sendt til lederen/hertugen i AKDM-A, det var det samme brevet, ca. 1. minutt etter den første personen, og i dag, klokken 20.20 hadde personen lest og svart på brevet, med spørsmål om å ta det opp med Lady ibex.

Jeg gjorde det, heldigvis for meg så var hun pålogget, og leste og svarte brevet med en gang.


Det som står under er en liten del:
Lady ibex skrev:
Vi tar ikke grå byer nei. Og hvis det er noen som gjør det i vårt nabolag så tar vi de tilbake ja.

Greit at du mener at de byene er for alle.
Vi mener de er til å farmes så vi får inn ressurser.
Det er frekt å ikke vise hensyn til andre spillere som farmer disse grå byene.

Jeg har også farmet de samme byene lenge, og tar ikke andre spillere rundt meg fordi jeg fortsatt er for liten, og det bare er store spillere og core folk rundt meg.(som jeg har fått erfare at man ikke skal angripe)

Disse byene er enten byer som tilhørte spillere som har sluttet å spille, folk som har vært bannet eller rett og slett bare byer som har vært der fra starten av, altså, byer som kan adles, og er beregnet til det.
Jeg har ikke dermed påstått at de ikke er til for å farmes.

Lady ibex skrev:
Det er frekt å ikke vise hensyn til andre spillere som farmer disse grå byene..

Det er en mening, men hvor er respekten for allierte?
Forventer AKDM å bli behandlet som en respektert stamme med å bare buse fram å ta byer fra dem, som spillere fra begge sidene har farmet i evigheter?

Det som er ille er at det står på deres profil at de er stammen for vidrekomne?:eek:
Ettersom jeg ser det er det ganske i*komp*t*n*e vidrekomne.
 
Topp