Aksjon mot 24/7!

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Felles fiende


Forord
Vi i Nice setter opp en felles aksjon for alle som ønsker å være med på å slå ned 24/7. Samarbeidspartnere under denne aksjonen er så langt; JX, Feel, Morra$ og noen fra Power. Ønsker du å slenge deg på er det bare å sette i gang! Alle er velkommen!


Vår fiende skal slås ned. Rent bokstavelig. Vi skal gjennom nøye koordinering slå til fiende såpass hardt at det blir null problem for oss å hamstre opp byene til fienden. Vår første aksjon skal på ingen måte være en dårlig aksjon, men en av de mer teknisk lette. Denne aksjonen skal i all hovedsak svekke veksten til én spiller, og den spilleren alene. Vi skal samtidig fake andre spillere rundt denne spilleren.

Mål: Holoman
Katapultmål: Smie og Gård
Trefftid: Onsdag 03:00-05:00 01/04

Gjennomførelse:
Siden denne aksjonen skal treffe på natta skal vi sende på den merkeligste måten som overhode er mulig. Vi skal alle sende 300-400 fakes hver der vi skal prøve å forvirre spilleren så mye som overhode mye. Vi kommer til å vinne på at de blir forvirret og ikke forstår noe! Denne fienden har mest sannsynlig ikke hatt over 1000 inc, så han vil nok bli utmattet veldig fort.

Fakeing av andre spillere vil bli essensielt under denne aksjonen! Vi MÅ fake andre spillere, og ledelsene KREVER minst 800 faketog inkl nuketoget fra HVER spiller HVER 12. time etter fakeasjonen har startet. Vi skal tilsammen angripe fire forskjellige spillere, så det betyr at det kreves 200 fakestog på hver spiller hver 12. time. Viktig at dere ikke sender flere angrep enn det. Vi ønsker ikke for stor oppmerksomhet. Hvis du skal bruke fakescriptet og ikke makter å sette det opp, er du ikke verdig denne aksjonen!

Spillere som skal fakes:
-> Lilleulven
-> Holoman
-> TomKaliRockDiesel
-> Karl Petter

Fakeasjon starter: Søndag 22:30 30.03

Husk å send folkens! Vår fremtid står på deres evne til å sende angrep!
Rapporter skal videresendes til alle stammemedlemmer til begge stammene. Vi ønsker IKKE å få videresendt fake-rapporter, bare nuke-rapporter.

Spillernavn man kan lime direkte inn i videresendefunksjonen
Ragnar Lodbroch;Lilleulven;Lemmy;Holoman;Karl Petter;Herr Granpa;frimag;TomKaliRockDiesel;rimmingtown;nixnax;Hachiman;grimo;Helene95;fjøsnissn;Gamerdude;nuppe;cannavaro;Bodyguard;enok;White walker II;Chris Gardner;TheOne;born to kill;

Kan du ikke delta under aksjonen vil vi ha en dyp forklaring der du er i høyeste grad ydmyk og forklarer hvor forkastelig du er siden du ikke klarer å bidra til et bedre felleskap!


⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Selvfølgelig ikke. Da ville jeg ha sagt det med en gang, men siden de velger å være anonyme skrev "noen fra..".
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vell.. ja.. Hva kan jeg si for å motbevise det? Ingen som du har fått med deg(?) Blir mitt ord mot ditt ord, og 24/7 får kjenne på hvem som har rett.
 
Sist redigert:

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Høres ut som en god plan, vanntett

"Den raskeste måten å avslutte en krig på, er å tape den."
- George Orwell
 

DeletedUser

Guest
Gjennomførelse:
Siden denne aksjonen skal treffe på natta skal vi sende på den merkeligste måten som overhode er mulig. Vi skal alle sende 300-400 fakes hver der vi skal prøve å forvirre spilleren så mye som overhode mye. Vi kommer til å vinne på at de blir forvirret og ikke forstår noe! Denne fienden har mest sannsynlig ikke hatt over 1000 inc, så han vil nok bli utmattet veldig fort.

Det er vell ingen som har hatt over 1000incs noen gang da o_O
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
phu,, jeg skryter over at jeg hadde 4k, også kommer du (finger)

Men å tagge 4k er stress, og spessielt når du vet at de fulgte din guide på forumet, så man kan si jeg fikk smake på min egen medisin
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ikke mer enn 3k? :O
Det var vel kun fra 1 by det :p. Kan huske mange flere enn 3k fra den kanten :p
 
Topp