Aldri rot i gammel mail

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hay.

I dag så fant jeg ut at jeg at jeg skulle se over hotmailene jeg hadde, muligens finne noe som ville være relevant for det jeg jobber med for tiden. Uheldigvis stumpla jeg over en gammel oppgåve jeg hadde back in 2007/08. Syns det bare var så komisk at jeg slenger det ut på forumet. Priceless rett og slett.

Bilde 1.
[spoil]
imgp19513.jpg
[/spoil]

Bilde 2.
[spoil]
imgp19522.jpg
[/spoil]

Bilde 3.
[spoil]
imgp19591.jpg
[/spoil]


Konklusjon
[spoil]Min favoritt teinking er mykje bedre en den første. Den første teikninga tok meg lang tid å teinke, men den siste gikk mykje fortere. .Eg har lert å tru på megskjølv når det gjeller teinking. Skulle kansje ha finpussa litt, men det får me ta neste år vis det blir noko nytt teiknekurs da.
Fra den første teikninga syntes eg at teikninga mi har blitt bedre. Kurset har hjelpet meg langt påveg når det gjeller teinking. Lærerikt og morosamt innemellom, men det hører med. Etter me teikna picasso merka eg at det blei enklere å teikne.[/spoil]

Sigh, gammel mail er jo funz!
 

DeletedUser

Guest
Nice :razz:

Snakker om gamle mail. Er det bare jeg som fikk lyst til å ta en liten tur i de eldste innleggene i tråden for morsomme meldinger på V1 forumet? Jeg mener å huske at Kenny hadde noen gullkorn der... :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nice :razz:

Snakker om gamle mail. Er det bare jeg som fikk lyst til å ta en liten tur i de eldste innleggene i tråden for morsomme meldinger på V1 forumet? Jeg mener å huske at Kenny hadde noen gullkorn der... :D

Hysj! Jeg har en engelsk post av meg på noe lunde samme tid... Dear God, den ville du nok likt og sett :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, det ville jeg! Vis meg, ellers så... linker jeg til viss innlegg hvor du er sitert :razz:
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk det jo nå. Det var bare ikke et veldig bra svar.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg sitter å vurderer om jeg skal legge inn igjen linken til det ene innlegget ca midt på side tre av tråden for morsomme meldinger på V1 P&P forumet. Den tråden som er klistret. Det er veldig morsomt.
 

DeletedUser

Guest
Haha, tror ikke at Kenn93x bryr seg så mye, men når jeg tenker meg om så ligger det litt av hvert på det forumet der ja ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Heldigvis var jeg selv ikke så ung da jeg startet å spille dette at jeg har hatt så mange flaue innlegg.
Men det er vel noen her og der som grenser til det. :razz:
 
Topp