All good things

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Da var altså dagen kommet.
Den dagen jeg ikke hadde trodd skulle komme her på v5.

Jeg ser meg nødt til å takke for meg og min tid som leder av og spiller i PMS.
Jeg gjør dette for å satse ennå hardere på en IRL-karriære som akrobatikkflyger / Redbull Air race pilot.

Dere som kjenner meg irl vil nok lure på om det er mer som ligger bak, og selvfølgelig er det det. Tribalwars har blitt altfor personlig for meg, og ting som skjer i spillet styrer i altfor stor grad livet mitt og følelsene mine. Jeg blir dratt mellom lojalitet og vennskap, og må bare gi meg mens jeg ennå har et snev av kontroll.

PMS tok meg inn når jeg var en fersk og uerfaren spiller, lærte meg triksene, og lot meg til slutt avansere helt opp til leder av stammen. Dette har gitt meg utrolig mye, og flere av dere som jeg har spillt med her regner jeg blandt mine nærmeste venner. Jeg hadde håpet å få være med helt til v5 var over, men det er bare ikke mulig sånn som situasjonen min har blitt. Likevel vet jeg at resten av ledelsen og alle dere andre spillerne i stammen vil føre jobben jeg har gjort videre, og la det aldri være noe tvil; PMS VIL VINNE V5!!!

Jeg stripper meg selv for ingame rettigheter og lar kontoen gå i arv til noen ledelsen finner verdig og slutter å logge meg på skype ganske øyeblikkelig.

Livet er mye mer enn TW, men de relasjonene dere knytter her kan dere sikkert dra nytte av hele livet framover, og som jeg har sagt på TW-fester jeg har vært med på så er dere ikke tilfeldige mennesker, men familie alle sammen.
Vennskap betyr alt, og om det er noe dere lurer på er jeg fortsatt mulig å få tak i via mobil.

Jeg vil ønske alle mine venner og fiender lykke til videre, og kos dere med spillet så lenge dere husker at det faktisk er "bare et spill"

Dette er Jeeeeeeright som takker for et fantastisk halvannet år på TW. And signing off.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dette har jeg overhodet ingen forståelse for. jeg synes det er svært egoistisk av deg å gjøre noe slikt. "satse på en flyverkarriære" phø. hva er vel bedre mot en god omgang med TW? det hele vitner om dårlig dømmekraft av deg, min kjære fiende.
jeg mener du bare skal gi opp den tulledrømmen din og heller ta colaen i en annen hånd og fortsette med å sende ut dine halvfulle nukes.

eller er det nå jeg i stedenfor skal rose deg for en voksen avgjørelse? at dette er en jobb som tross alt bare noen få i hele verden som klarer å få til, og at det er missunelsesverdig at du i det hele tatt er i posisjon for å kunne gjøre noe slikt?

uansett. jeg vil ønske deg lykke til IRL og håper at du klarer å lande en slik drømmejobb.

ps: ikke gi kontoen til en som er for god da. :eek:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp