Altmuligtråd om v18

DeletedUser

Guest
^ Enig med MD for en gang skyld... Litt mye selvskryt for tiden Pål?

For at du skal slippe å kverulere; Ja.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det virker kanskje som om jeg smisker med pål, men pål er faktisk den viktigste(imo) i stammen vår. Nå skal det sies at alle andre, både i safe og front, gjør en strålende jobb mot ODA og ODD,en om en ser på det utenifra, så er det pål som har gjort mest.

Også vil jeg gjerne avslutte med et fint sitat fra stammechatten vår:
Pål er som en bulldozer, og vi andre dytter han
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Det virker kanskje som om jeg smisker med pål, men pål er faktisk den viktigste(imo) i stammen vår. Nå skal det sies at alle andre, både i safe og front, gjør en strålende jobb mot ODA og ODD,en om en ser på det utenifra, så er det pål som har gjort mest.

Også vil jeg gjerne avslutte med et fint sitat fra stammechatten vår:
Pål er som en bulldozer, og vi andre dytter han

funny
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
det var jeg som sa det sitatet og jeg vil bare påpeke et par feil ved det, selv om det er et helt fantastis og nydeligt forsøk.
Dette er mer korrekt etter hva jeg husker fra min hjerne:

''Pål er som en traktor som skal kjøre over hele ODA, og vi dytter han.''

Takk for meg.
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Det virker kanskje som om jeg smisker med pål, men pål er faktisk den viktigste(imo) i stammen vår. Nå skal det sies at alle andre, både i safe og front, gjør en strålende jobb mot ODA og ODD,en om en ser på det utenifra, så er det pål som har gjort mest.

Også vil jeg gjerne avslutte med et fint sitat fra stammechatten vår:
Pål er som en bulldozer, og vi andre dytter han

pål har ikke satsa engang, han spare kreftan sine til siste spurt. :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Tenk hvor kjedelig v18 hadde vært hvis alle skulle vært like a4-mennesker som MD.
 

DeletedUser

Guest
V18 hadde vært mye kjedeligere uten faktorer som f. eks arrogansen som Pål viser her på forumet.

Okei, siden dere tydeligvis har lyst til at forumet skal være preget av egoet deres, kan jeg la dere få det alene og se hvor spennende det er.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Tenk hvor kjedelig v18 hadde vært hvis alle skulle vært like a4-mennesker som MD.

Tenk hvor godt det hadde vært om dere i Nice kunne sluttet å sjikanere motparten! For dette har ingenting med propaganda å gjøre. Personangrep, og ikke annet enn det. Det går hele tiden på å stille enkeltpersoner i dårlig lys. Vri og vrenge på alt som blir sagt..og.. i tillegg tror dere i Nice at det kun er dere som har rett. Dere oppfører dere som om dere vet alt.. (puke)
 

DeletedUser

Guest
Tenk hvor godt det hadde vært om dere i Nice kunne sluttet å sjikanere motparten! For dette har ingenting med propaganda å gjøre. Personangrep, og ikke annet enn det. Det går hele tiden på å stille enkeltpersoner i dårlig lys. Vri og vrenge på alt som blir sagt..og.. i tillegg tror dere i Nice at det kun er dere som har rett. Dere oppfører dere som om dere vet alt.. (puke)

Tror du at dette rivaleriet mellom stammene hadde vært like sterkt uten denne aktiviteten på off. forumet? Er det virkelig ikke lov med litt morsom aktivitet på forumet som fører til ett større hat mellom stammene? Hvordan tror du f. eks at verdens største fotballderbys hadde væt uten drittkastingen mellom klubbene? Jeg synes tingene setter litt farge på krigen, og jeg nyter å logge inn på forumet til mange uleste tråder.
Forøvrig, de få av dere som er aktive her er like flinke som oss til personangrep, vri og vrenge på ting osv.
For det andre så må man ha lov til å være cocky når man har grunn til å kunne være cocky. Hvis dere er så sikre på å snu krigen, så vil deres tid også komme :)
 

Lady saten476

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Glory, glory, Organized Destructive Aggression,

Glory, glory, Organized Destructive Aggression,

Glory, glory, Organized Destructive Aggression,

And the ODA go marching on, on, on.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hei Moa, jeg har gode nyheter:

UB5f2pg.jpg


YEAH, FLYTENDE VANNMELON!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp