Altmuligtråd om v18

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Tror du at dette rivaleriet mellom stammene hadde vært like sterkt uten denne aktiviteten på off. forumet? Er det virkelig ikke lov med litt morsom aktivitet på forumet som fører til ett større hat mellom stammene? Hvordan tror du f. eks at verdens største fotballderbys hadde væt uten drittkastingen mellom klubbene? Jeg synes tingene setter litt farge på krigen, og jeg nyter å logge inn på forumet til mange uleste tråder.
Forøvrig, de få av dere som er aktive her er like flinke som oss til personangrep, vri og vrenge på ting osv.
For det andre så må man ha lov til å være cocky når man har grunn til å kunne være cocky. Hvis dere er så sikre på å snu krigen, så vil deres tid også komme :)

Jeg tror at det går an å holde aktiviteten oppe på helt andre måter enn å disse enkeltpersoner. Det går fint an å rivalisere på en helt annen måte enn dere nå driver med. Til og med på mer givende og morsomme måter enn dette. Disse personangrepene vitner bare om dårlig fantasi, og liten respekt forøvrig.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Personlig synnes jeg at Pål kan piffe opp saker på forum, men når resten av nice er wannabe Pål's på forum og prøver å skryte av at de tok en barbar og samtidig rakke ned på andre fordi de tok en barbar da henger enkelte ting ikke på grep. Alle untatt Pål burde slutte å prøve å skryte seg opp i skyene og holde seg saklige.


Takk
 

DeletedUser

Guest
Amen!

"The most important thing in life is to be yourself
Unless you can be Pål...
Always be Pål."
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Pål is love.
Pål is life.

Amen!

"The most important thing in life is to be yourself
Unless you can be Pål...
Always be Pål."

zippylogo.jpg
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Sånne tråder som denne (såvel som rykte- og faktabørsen) er etter min mening med på å redusere den totale forumaktiviteten.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke xandor bare en random dude fra v1 i K102SE a?

Bare en random dude?
Haha. Den var god.

Og nei jeg var fra k103 SE
Som merget med RNG, som til slutt ble JPTG. Jeg vil ikke si jeg er en random person når jeg klarte å drepe nesten 2,4 milliarder i ODD, og holde hele nordfronten tilbake i 11 måender før den første linja med deff knakk. Og det tok dem enda nesten 10 måender til før siste byen min falt.
1 år, 8 måender og 28 dager med angrep HVER dag.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bare en random dude?
Haha. Den var god.

Og nei jeg var fra k103 SE
Som merget med RNG, som til slutt ble JPTG. Jeg vil ikke si jeg er en random person når jeg klarte å drepe nesten 2,4 milliarder i ODD, og holde hele nordfronten tilbake i 11 måender før den første linja med deff knakk. Og det tok dem enda nesten 10 måender til før siste byen min falt.
1 år, 8 måender og 28 dager med angrep HVER dag.


Hvorfor føler du at du må forsvare deg selv?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Bare en random dude?
Haha. Den var god.

Og nei jeg var fra k103 SE
Som merget med RNG, som til slutt ble JPTG. Jeg vil ikke si jeg er en random person når jeg klarte å drepe nesten 2,4 milliarder i ODD, og holde hele nordfronten tilbake i 11 måender før den første linja med deff knakk. Og det tok dem enda nesten 10 måender til før siste byen min falt.
1 år, 8 måender og 28 dager med angrep HVER dag.
Outdated meme incoming:
images

Skal du ha det med på CVen din også kanskje?

''Trur du ikke JEG kan takle med denne frityrstekeren? HAHA, den var god. Du skulle sett v1, du, der drepte jeg mange tropper jajøss det var en hel haug med dem klarer ikke en gang å telle så langt''
 
Topp