Amat victoria curam v/ dualer og SG

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hold dere fast! For her kommer intervjuet med Amat victoria curam

-Magnar

Hvordan startet din Tribal Wars kariere?

Min karriere startet på Nicehunter på v 2. Der Lars1992 hjalp meg med det mest grunnleggende. Jeg var også med i
-rome- der. Etter dette spilte jeg en del svake verdner. Før jeg startet HP 4 med peera da vant jeg min første runde menst min første verden seier er v 11. Jeg har også spilt i utlandet og vunnet litt speed der samt hp runde.

Hva må til for å gjøre det bra i TW?

Du må gidde og ta litt intasjativ. Det er en dårlig trend og utvikling i TW som jeg ikke liker med at færre ønsker og hjelpe det nye innfor TW. Jeg har lært opp 3 stykk helt nye innfor TW på v 20 og jeg håper andre vil også ta seg tid til opplæring. Ellers bør man se på forumet da det er mange fine guider der du kan følge.

Hvor mange spillere har kontoen?
Atm 4 stykk. Vi har konstant aktivitet på kontoen noe som er viktig i en front mot lemmy.

Verden 20 ser ut til å være en verden med mange dual-kontoer, hva synes du om det?

Jeg synes det er dumt. Skal ikke snakke høyt selv siden vi er 4 stykk. Men hadde det ikke vært vanlig med dualer på TW hadde nok ikke jeg hatt eller.

Hvor kommer du til å ekspandere, hva er dine ambisjoner?

Mine ambisjoner velger jeg og holde for meg selv. Men du vil fort se hvor jeg går etter vært.

Etter stats å bedømme er du veldig defansiv, hvorfor har du valgt å spille defansivt?

Egentlig er jeg offansiv spiller. Men etter at Lemmy angrep samt vi fikk en backstabbing av SR der folk angrep menst vi endå hadde ally oppe. Så da byttet vi litt om på taktikken og fikk inn def og fakkel også.


Er det noe annet du ønsker å legge ved?
Håper dette blir en koselig verden selv om det ser ut som at utopia gjør alt for å ødlegge den :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Jan

Heisann

Hvordan startet din Tribal Wars kariere?

Starta vell med at ej va ute etter å prøve noke nytt og der dokka tribal wars opp :)

Hva må til for å gjøre det bra i TW?

For å gjer de bra på tw e første prioritet aktivitet, sende raske tog, snipe og som de he blitt vist på dinne og tidligare verdena so he også premium poeng et stort innspel.

Verden 20 ser ut til å være en verden med mange dual-kontoer, hva synes du om det?

Personlig so ekje ej en veldig stor fan av dual-kontoer enkelt og greit fordi at de blir ferre kontoa på verdenen, men dual hjelper veldig på som sagt aktivitet må til for å overleve.

Er det noe annet du ønsker å legge ved?

nei :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andreas Jord

My name is Andreas Jord

Min tribal wars kariere startet med at jeg, broren min og en kompis var ute etter andre spill en habbo, så da ga vi TW en sjangse. jeg har spilt siden V1, begynte vell som 10-11 åring, noe jeg ikke angrer på.

For å gjøre det bra i TW gjelder det å kunne de grunnleggende tingene, ha tålmodighet til å sitte og farme i mangen mangen timer hver dag. Bør kunne snipe, sende m/s tog og backtime.

Om det er mangen dualer på kontoen, bryr ikke ejg meg så syykt mye om egentlig, men syntes det hadde vert morro å prøvd en verden uten dualer :)

Jeg ønsker å legge ved at jeg håper alle har en fin dag, og ønske alle polakker tillykke med dagen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og sist, men hvertfall ikke aller minst! -Chris

Pål Gunnar Mikkelsplass aka PGM lusker rundt på denne beryktede kontoen. Det er en konto med opphav fra v18, med 2 veteran spillere, blant annet Chris som herjet en periode. Det skal sies at han er den fødde TW-spiller, og mytene sier at han svært få ganger om ikke aldri, har mistet ett eneste nuke, han vant alltid frem og ryddet de byene han hadde sett for seg. I myten sies det også at ingen noen gang har klart å speide denne kontoen, vell, det var de som prøvde, men de har ALLTID fått rød rapport! Han kan hvertfall det å forflytte tropper, de er som spøkelser, du får noen vanvittige frysninger, men du kan aldri vite hvor de er. Det er ett mysterium, som kanskje ingen noensinne på v20 kan klare å løse. Det som sikkert kan sies er at den som ønsker å utfordre skjebnen kan rissikere de største tapene noen gang i hele TWs historie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

La meg få presantere Søstrene Grene (SG)!

Hvordan ble SG grunnlagt?

Ja det er litt av en historie. Egentlig skulle jeg være dual på WA. Men så fikk vi kontakt med en del folk som ønsket og spille med oss så da gikk vi over til søsken kontoer. Dette vil si at vi skulle sammen uansett hva til verden var over. Så da kalte johan chatten for søstrene grene. Etter dette tenkte vi at det ene oppdraget tidlig i gamet gir ress om du er med i en stamme. Så då lagde vi SG. Etter dette begynte folk og søke osv uten at vi skjønte stort av det. Til slutt endte vi der vi er idag.

Hva er stammen strategi og mål?

Det er og vinne men også og lære opp flest mulig uerfarne spillere samt nye folk innfor TW gamet før verden er over.

Hva omhandler deres første off topic – innlegg?

Tenker du Ig? Om så har vi på en amat en morsom natt bok der vi skriver vær time ka vi har gjort på osv i den timen. Litt artig lesestoff for det andre.

Dere har over 600 000 ODD, noe som må bety at dere har hatt litt av ett kjør i det siste, hva kan dere si om det?

Er grunnet hardt kjør fra flere fronter. Der vi har stått mye aleine mot mange stormakter. Men vi har også tatt ut utrolig mye off så vil ikke si at vi er lett og bryte ned. Men vi sattser på at snart øker ODA også :)

For at deres medspillere skal ha det mest mulig gøy, hva kan dere gjøre?

F.eks som å lage konkurranser, aksjoner, skype chatt osv. Er mye man kan gjøre for å ha det gøyt off topic på skype chatt er jo alltid kos. Men er også gøyt med konkurranser og aksjoner også :)

Hvilken egenskap er stammens beste?

At vi står veldig tett og bra sammen. Vi har vist at vi ikke er lett og bryte ned og at vi har komt her for å bli her en god stund.

---------------------------------------------------------------

Jeg vil takke dere alle sammen for ett hyggelig iuntervju
Ha ett særdeles godt spill videre! :)
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fint lagt opp vet at andreas skrev litt på etterskudd no håper du får limt han inn også :)
 
Topp