Amnesti

DeletedUser

Guest
Mårn!

Æ vil me d her gi amnesti t aill som ferlate VK og VK-B innen klokka 08.00 i mårra.

Æ regne me at hain karn her itj hoild sine ord. Æ har itj sendt ett einaste angrep med speidera ætter at æ fekk dein, kun øks og lk.

Dæm av dåkk som vælge å bli i stammen vil værra fritt vilt og prioriterte mål framover.

Ghost68 den 15.07. klokken 16:12
"Speidera e d samma som å be om ei krigsærklæring t stamma di.

Sekker på at dåkk e klar ferr d?"


vi er veldig klare, spørsmålet jeg undrer meg mest over er hvorfor du vil stammen din så ondt at de blir utslettet. Ett speiderangrep til fra deg så erklærer du oss krig,det tror jeg ikke vil falle heldig ut for dere kan man si.


Mvh [player]Ghost68[/player] for ledelsen i VK og VK-B

Æ ser heilst at æ får mæ ei krigsærklæring i forkaint av ein evt krig.


Mvh

Hoild Brillan
 

DeletedUser

Guest
Hoild Brillan og hele i RG er så storsinnet at de er villig til å gi amnetsi til dem som forlater ~VK~ og ~VK-B~ før kl. 08:00 i morgen. Og forventer en krigserklæring før en eventuell krig.
 

DeletedUser

Guest
HB ska no prøv sæ på bokmål.

RG har valgt å utvide amnestiet til også å gjelde spioner. Dere kan kontakte Hoild Brillan i spillet, så blir vi helt sikkert enige om noe.

Og i ren Hugs stil har RG kommet fram til dette:

Om VK-B innen klokken 08.00 i morgen skifter navn til "Trønderbataljonen" og bryter alle formelle kontakter med VK, vil hele stammen innvilges amnesti.

Mvh

Hoild Brillan
 

DeletedUser

Guest
HB ska no prøv sæ på bokmål.

RG har valgt å utvide amnestiet til også å gjelde spioner. Dere kan kontakte Hoild Brillan i spillet, så blir vi helt sikkert enige om noe.

Og i ren Hugs stil har RG kommet fram til dette:

Om VK-B innen klokken 08.00 i morgen skifter navn til "Trønderbataljonen" og bryter alle formelle kontakter med VK, vil hele stammen innvilges amnesti.

Mvh

Hoild Brillan

Er du gal eller? Haha:D
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
cool_story_bro.jpg
 

DeletedUser

Guest
Wemonster må seriøst lære seg at "to tomater gikk over veien" vitsen ikke er morsom lenger. Hvorfor? Gjentatt for mye, akkurat som det forbanna bildet.

Men kan da bli gøy å se RG mot VK familien. Jeg er dristig nok til å sjenke RG min fulle støtte og tro på at de vinner denne krigen.
 

DeletedUser

Guest
Wemonster må seriøst lære seg at "to tomater gikk over veien" vitsen ikke er morsom lenger. Hvorfor? Gjentatt for mye, akkurat som det forbanna bildet.

Men kan da bli gøy å se RG mot VK familien. Jeg er dristig nok til å sjenke RG min fulle støtte og tro på at de vinner denne krigen.

Er enig. Føler kvalmen som Wemonster utstråler.:mad:

De? Ville ikke ha kalt RG for de, siden "de" har bare en medlem..1 mot 130. Vist du kaller det spennende så vet ikke jeg. Dette blir bare for dumt.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Er enig. Føler kvalmen som Wemonster utstråler.:mad:

De? Ville ikke ha kalt RG for de, siden "de" har bare en medlem..1 mot 130. Vist du kaller det spennende så vet ikke jeg. Dette blir bare for dumt.:cool:

Når skal du fortelle ditt tidligere nick?;)
 

DeletedUser

Guest
Er enig. Føler kvalmen som Wemonster utstråler.:mad:

De? Ville ikke ha kalt RG for de, siden "de" har bare en medlem..1 mot 130. Vist du kaller det spennende så vet ikke jeg. Dette blir bare for dumt.:cool:

Skal jeg være helt ærlig med deg nå, så kan jeg ikke se på den stammen der som en trussel..

Jeg har sikkert fått støtte fra "spionene mine" som tilsvarer det de gutta der har som O-tropper..

15*15 ler jeg av.. Må jo sende angrep om natta for å nå fram til neste utpost de har ffs..

Leder sikkert 5-0 til nå tbh.. (og det er før de sender spyd og sverd i angrep på meg..)


Eneste jeg prøver å få fram med dette er at antall teller JACK, nå er det kun aktivitet som teller..

Må legge meg nå.. Har vekkerklokka på 2 ganger i natt.. Hadde Vk hatt det hadde jeg ikke hatt en mulighet i hel....
 

DeletedUser

Guest
Wemonster må seriøst lære seg at "to tomater gikk over veien" vitsen ikke er morsom lenger. Hvorfor? Gjentatt for mye, akkurat som det forbanna bildet.

Men kan da bli gøy å se RG mot VK familien. Jeg er dristig nok til å sjenke RG min fulle støtte og tro på at de vinner denne krigen.

Jeg føler at jeg er delevis skyldig, siden jeg kan ha minnet ha på det bildet når jeg brukte setningen i en annen tråd :(
 
Topp