ang intervjuer

DeletedUser

Guest
Swineflu, jeg har sett den, og jeg ser ikke hva som er i veien?
De møtte hverandre på uk3, og fortalte det som skjedde :p

Grunnen til at jeg ønsker en annen intervjuer enn deg er at jeg syntes at du ikke er noe flink å skrive. Ikke noe frekt, men til tider har jeg problemer med å tyde hva du mener/skriver. Kjedelige er de og.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mente det samme om Even sine, jeg slengte ikke med leppa da ;)

Hvis du mener det, kan ikke du bare søke da?

Eller er det at VA ikke styrer denne delen av propagandaen dere ikke takler?
 

DeletedUser

Guest
Swineflu, jeg har sett den, og jeg ser ikke hva som er i veien?
De møtte hverandre på uk3, og fortalte det som skjedde :p

Grunnen til at jeg ønsker en annen intervjuer enn deg er at jeg syntes at du ikke er noe flink å skrive. Ikke noe frekt, men til tider har jeg problemer med å tyde hva du mener/skriver. Kjedelige er de og.

er helt greit det ;) ta jobben du . får mer tid til tw da jeg ;) da slutter jeg som intervjuer :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Eller er det at VA ikke styrer denne delen av propagandaen dere ikke takler?

Det er jo ett fett hvem som styrer med intervjuene. At Svineinfluensa i utgangspunktet hadde lyst til å intervjue meg viser jo at han ikke bryr seg om hvem fokuset kommer på - han klarer/klarte å være nøytral i valg av intervjuobjekter.
 

DeletedUser

Guest
Synd at det er sånn det skal bli når noen velger å ta en frivillig jobb og gjør dette her. Er det rart det slites med intervjuer her på .no...
 

Ole Einar Bjørndalen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her er da intervjuene:
Interview.png


Interview2.png
 

DeletedUser

Guest
At noen gidder å bruke 2min av sin tid på sånne drittunger som dere burde dere være veldig takknemlige for... Skjønner ikke at han orka jeg
 

DeletedUser

Guest
At noen gidder å bruke 2min av sin tid på sånne drittunger som dere burde dere være veldig takknemlige for... Skjønner ikke at han orka jeg

Ja fy søren altså! Skammelig! Jeg er helt shocka jeg! Virkelig, jeg satt med hake slepp hele innlegget:O! O-M-G DE SPØKER FAKTISK!!!:eek:

Er morsomheter plutselig blitt lovelig i Norge!? Hva skjer med verden?!:jhimle:
 

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja fy søren altså! Skammelig! Jeg er helt shocka jeg! Virkelig, jeg satt med hake slepp hele innlegget:O! O-M-G DE SPØKER FAKTISK!!!:eek:

Er morsomheter plutselig blitt lovelig i Norge!? Hva skjer med verden?!:jhimle:

I tillegg til å oppføre seg barnslig, legger de ut de bildene for å gjøre narr av svineinfluensa? Av slik oppførsel fortjener de ikke engang å bli spurt om å intervjues.

Virker som noen her ikke vil ha intervju, eller var det intervjueren som var i feil stamme? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er ikke verre enn å boikotte VA som intervjuobjekter det, siden de tydeligvis ikke er interessert.
 

DeletedUser

Guest
ka annet kan en forventer av dritunger a? skjønner ikkje korfor folk vil lese intervjuer av disse uansett, eneste de presterer er å kjøre duals og være super aktiv i starten... oppføre seg som dritunger og få folk på nakken... så slutter de forde de får litt motstand..WOW for noen prestajoner.. nei få heller inn litt mer interesant lesestoff av noen litt mer oppegående spillere!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Tror det er en god del som mener at de er oppegående, ihvertfall når gjennomsnittsalderen der ligger på rundt 30 vil jeg tro :)
De gir nok heller ikke opp så fort.

I tillegg til å oppføre seg barnslig, legger de ut de bildene for å gjøre narr av svineinfluensa? Av slik oppførsel fortjener de ikke engang å bli spurt om å intervjues.

Virker som noen her ikke vil ha intervju, eller var det intervjueren som var i feil stamme? :eek:

Tror det var intervjueren som var i feil stamme ja Webbie :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
ka annet kan en forventer av dritunger a? skjønner ikkje korfor folk vil lese intervjuer av disse uansett, eneste de presterer er å kjøre duals og være super aktiv i starten... oppføre seg som dritunger og få folk på nakken... så slutter de forde de får litt motstand..WOW for noen prestajoner.. nei få heller inn litt mer interesant lesestoff av noen litt mer oppegående spillere!!!!!

Det var da veldig mange påstander for noe du ikke kan vite noe om. Virker mer som misunnelse enn noe annet.
 

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror det er en god del som mener at de er oppegående, ihvertfall når gjennomsnittsalderen der ligger på rundt 30 vil jeg tro :)
De gir nok heller ikke opp så fort.



Tror det var intervjueren som var i feil stamme ja Webbie :)

Jeg tror gjennomsnittsalderen er noe lavere...

Hvem er Webbie?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror gjennomsnittsalderen er noe lavere...

Hvem er Webbie?

Nei blander litt her, Occupy-Us som er Webbie, du er kjære Ebbern du :cool:

Ja, er jo noen i VA som trekker ned gjennomsnittet litt, men endel av de er over gjennomsnittet oppegående, så går jo omtrent opp i opp.
 
Topp