ang intervjuer

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, kjenner jeg deg? :eek:

Jeg vet ikke hvor gamle VA gjengen er, men tror gjennomsnittet ligger et godt stykke under 30 :p
 

DeletedUser

Guest
ikkje vite noe om? de fleste aktive spillere kjenner disse spillerne fra før av og historien gjentar seg gang på gang...... hahaha missunelse?? då må eg virkelig spørre ka en skal være missunelig på??
 

DeletedUser

Guest
I tillegg til å oppføre seg barnslig, legger de ut de bildene for å gjøre narr av svineinfluensa? Av slik oppførsel fortjener de ikke engang å bli spurt om å intervjues.

Virker som noen her ikke vil ha intervju, eller var det intervjueren som var i feil stamme? :eek:

Det er da ingen i VA som har publisert disse bildene på forumet.
 

DeletedUser

Guest
nei men e fra dere de har fått de då så poteto potato!!!!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Virker som noen her ikke vil ha intervju, eller var det intervjueren som var i feil stamme? :eek:
Siterer meg selv, her:
Det er jo ett fett hvem som styrer med intervjuene. At Svineinfluensa i utgangspunktet hadde lyst til å intervjue meg viser jo at han ikke bryr seg om hvem fokuset kommer på - han klarer/klarte å være nøytral i valg av intervjuobjekter.
Så i tilfelle det fortsatt skulle være noen tvil:
Nei, for oss gjorde det ingen forskjell hvem som var intervjuer. Vi ville bare ha det litt gøy. Trodde først Griseharkeren var med på leken, men det var han visst ikke. Var jo ikke meningen å støte noen :eek:
 

DeletedUser

Guest
hater.jpeg
 

DeletedUser

Guest
Greit at dere vil ha det litt morro og tulle med en intervjuer. ikke noe galt i det. men det er oppførselen deres det går på. svine tok intervju jobben seriøst og forberedet sikkert intervjuet godt. så ødelegger dere det. det synes jeg er respektløst.

VA generelt har en veldig cocky holdning, og det irriterer de fleste her. det har ikke noe med misunnelse å gjøre.

Det er noen flinke og seriøse spillere i VA, men de viser seg ikke like godt fram på forumet som de andre.
 

DeletedUser

Guest
Ok folkens... På tide å roe ned litt og tenke før man skriver. Denne tråden holder på å skli utforbakke, og med mindre dere forandrer retningen drastisk så ender dette med stengt tråd om ikke så alt for lenge.
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk lyst til å gjøre det sånn akkurat nå. Impulsavgjørelser er de beste.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er en seriøs spiller som ikke liker å gjøre stort utav seg på forum, så er jeg tilfeldigvis i VA også. Merkelige greier.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kan vi få noe ordning på dette her?
Noen fra teamet som kan kommentere saken, eller skal jeg sende inn ticket..?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvor lang tid tar det egentlig før du mener verdenen har fått kommet skikkelig i gang? Vi sitter snart igjen med stammer av betydning som kan telles på én hånd. V7 kommer til å være avgjort før du i mener den har begynt.
 
Topp