Besvart Ang v1.

Status
Stengt for ytterligere svar.

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Ja halo der TW team.
Jeg har snakket med noen veteraner fra v1, som nå har sluttet.
De var fra RNG.

-Nr.1 spør jeg bare er det sant at DU Dakapo hjalp WIC fordi du hadde en samboer der - Kathoga.

Altså hvorfor blir dette gjort ?

-Nr.2 her er forklaringen på hva du har gjort.

I WIC var det heeeelt greit å internadle stamme medlemmer, det er vel sånn det burde være, men i RNG derimot NEEEEIDA der fikk man ikke lov. Da ble kontoen slettet med en gang. Har noen tilfeller på netopp dette.

[15.10.2012 16:42:20] Windsy aka Poteten: det er jo påvist en god del forskjellsbehandling av spillere når det kommer straffer o.l.
[15.10.2012 16:43:03] Windsy aka Poteten: vi la frem drøssevis av bevis for moderatorer når det ble utført juks i stor grad nede i sør.

Windsy var en kontakt som hjalp meg finne mer info om denne saken.
Drøssevis med bevis, var det da mange motbevis ??

[15.10.2012 16:43:27] Windsy aka Poteten: kontoer kunne innadle og adle så mye de ville.. så lenge de befant seg i wic.
[15.10.2012 16:43:47] Windsy aka Poteten: men forsøkte man det samme i hfo/rng, så var historien en helt annen. da ble den slettet på flekken
[15.10.2012 16:43:56] Windsy aka Poteten: en av de verste sakene er joker.
[15.10.2012 16:44:10] Windsy aka Poteten: den ble slettet svært kjapt, men det var av andre grunner i tillegg.
[15.10.2012 16:44:28] Windsy aka Poteten: da hadde kathoga brukt sin stilling som samboer med CM

Her er vel forsåvidt det jeg fikk ut istad.
At en som er samboer med Dakapo skal få kunne ha såpass fordeler, da ville jeg helst ikke vært der da.

[15.10.2012 16:45:08] Windsy aka Poteten: han sa noe som: hvis ikke han gav fra seg byene, så kunne man aldri vite hva som skulle skje med kontoen med tanke på at han var samboer med CM
[15.10.2012 16:45:18] Windsy aka Poteten: neste dag var kontoen slettet

Trusler, kan også føre til bann, derfor kunne kathoga lett bli bannet.
OG om man setter kontoen på slett blir den ikke borte på 123.

[15.10.2012 16:46:44] Windsy aka Poteten: og derfor var en av grunnene til jeg sluttet.. Jeg nekter å betale for et spill der man gir venner og familie fordeler.

Kansje en grunn til at fler spillere har sluttet.
Dere tar ikke vare på spillerne, og øsnker heller ikke nye velkommen.

-Til slutt vil jeg bare tilfløye at BADASS / KATHOGA har truet mange mindre barn med PP.
Noe med at viss de får pp gir de han passordet deres, og han bare tar byene.

Dakapo, nå vil jeg gjerne ha et raskt svar og et ordentlig et.
Og vil også høre den andre siden av saken.
 
Sist redigert av en moderator:

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Værste jeg har lest gitt (rofl)
Enn god latter for lenger livet er sånt og vist ja(rofl)
Men der driter du på fotn iallefall :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Skulle gjerne likt å sett disse bevisene som Windsy henviser og en forklaring fra V1 mod hvorfor Joker ble slettet. Få alt opp på bordet og bli ferdig med dette våset.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Først vil jeg bare si at denne tråden har ingenting på forumet å gjøre, og vil derfor bli stengt etter mitt svar.



Jeg kommer ikke til å skrive en stil om denne saken da jeg ikke føler at jeg behøver å forsvare meg. Jeg har ikke gjort noen av de tingene hverken Bgm75 og nå Windsy prøver å legge meg ansvarlig for. Det er veldig enkelt å legge skylda på meg når ting ikke går helt den veien den "ene siden" vil i en krig på V1 - det er selvfølgelig ikke overraskende. Bedre å skylde på meg som en gang spilte i IB, enn å skylde på at motparten kanskje bare har bedre skills og aktivitet enn seg selv.

Jeg sjekket ut dette med Joker kontoen, og den ble utestengt pga at det var store mistanker om push på kontoen + noe om at den som satt på kontoen egentlig ikke skulle være der. Kontoen ble derfor utestengt også for å passe på den til man fikk oppklart i hva som skjedde. Da eieren, eller den som satt på kontoen aldri tok kontakt, ble kontoen slettet av seg selv etter 2-3 uker til tross for at kontoen fikk beskjed om å ta kontakt sånn at det kunne løse seg kjapt. Så det å si at det ligger "mer bak det" som Windsy sier, er tull.

Det er derimot èn ting jeg ønsker å si meg enig i Windsy om, og det er hvordan spillere har blitt straffet på V1 opp igjennom tidene.. For ja, han gir meg skylden for noe som skjedde når jeg ikke en gang var i teamet - utrolig egenskap det der. Det har vært forskjellig behandling av spillere opp igjennom, og det vil jeg tro alle som har spilt på V1 en stund vet like godt som meg.. Likevel går det ikke an å gi meg skylden for noe andre har gjort før min tid. Eneste jeg kan gjøre er å sørge for at alle har det likt nå.

Til slutt kan jeg bare legge til at Innogames allerede har vært sjekket alle disse koselige påstandene, og bare det faktum at jeg enda sitter her som CM burde være mer enn forklaring nok. Jeg hadde ikke vært her om dem fant spor eller hint om at jeg hjalp noen med mine rettigheter.


Føler du enda for å diskutere det failed abortion så sender du meg en PM.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp