Annonsering Runde 3

DeletedUser

Guest
Runde 3 venter for tur

Runden vil foregå Tirsdag 21. Januar fra 19.00 til 23.00 (norsk tid).
For å få en oversikt over hvem som har mulighet til å stille til start hadde det vært flott om alle kunne tatt kontakt over skype: Selfins93. Er du usikker på om du kan eller hva dette er anbefaler jeg for all del å spørre! Jeg er mer enn villig til å svare på alle spørsmål. Nå skal jeg også få en større fortgang i annonseringene slik at datoene kommer lenge før rundene faktisk starter.. Var litt sen med denne.

Norsk Speed Runde 3
(Denne runden er på Twm, og dette ser dere når dere trykker på linken)

Oppsett/Ide
Tredje Runde: Her blir det en Katta speed.. Der det er om å gjøre å holde byen eller ha størst by ved server slutt, det går ikke ann å adle :D

Alle starter med en
nivå 1 by, det vill si:

HK (3)
Samlingsplass (1)
Hogsfelt (6)
Leiergrav (6)
Jerngruve (6)
Gård (1)
Varehus (3)
Skjulested (1)


Innstillingene blir:
Barbarlandsbyer stiger opp til 2500 poeng
Hastighet: 370
Hastighetsenheter: 0,8
Hvilemodus: Nei
Kontovakt: Nei
Paladin: aktivert
Bueskytter: aktivert
Valg av posisjon: aktivert
Moral: deaktivert

Stammelimit: EN per stamme

Adeles distanse: KAN IKKE ADLE

Spillere grense: Avhengi av hvor mange som melder seg, gir en påmeldingsfrist.. Går litt på pris så må vite dette

Krav til seier: Ha mest poeng i din ene by etter 4 timer, hvis det blir likt går det på ODA
Håper at vi får mange spillere på denne runden også!!!

Er også verdt å nevne igjen at premium konto og farme assistent kan brukes ut tiden så lenge det er på speed/RaR serveren på TWM! Så man kan enten spille noen speeds før denne starter eller et par etterpå med samme FA og PK!

Mvh Jørn


ALLE SOM VIL VÆRE MED SEND MEG EN MELDING PÅ FORUM ELLER GI MEG ET RYKTE MED SKYPENAVN SOM KOMMENTAR!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp