AntiWild

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Abstrakt
Heisan, ettersom verden er tatt av en Wild storm av Selfies må vi ikkefotogene spillere stå opp og sloss for en kjedelig og anti wild runde. Dersom dere ikke er kvalifisert for Wild (Altså dersom dere ikke er en av de 8 utvalgte) kan dere alltids komme å spille et spill med oss her i Game. Spillet game er så enkelt at enhver med 50+ i IQ kan få være med. #SimCity

Konlusjon(For deg med dårlig tid)
Dersom du er en ekte "gamer", med et kjedelig og antifotogent liv, må du bli med i bevegelsen GAME! (yes) (party)

keep-calm-let-s-play-a-game-2.png
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Kjære Game,

Jeg søker herved til deres stamme. Dere virker som en seriøs gjeng med drevne gamere. Jeg føler jeg treffer blink på alle krav dere setter: Jeg har både en IQ på over 50 og er lite fotogen. Okei, nå løy jeg: Jeg er fotogen - men jeg ser på dere som en åpenbar vinneraktuell stamme og ønsker å vinne denne verdenen på deres lag.

Vi på Magna Carta. har alle mye erfaring. Vi startet for 17 år siden med en gang v1 kom og har spilt siden da. Vi begynner derfor å bli ganske gamle (<--- LINK). Vi har også ambisjoner om å komme topp 25 på denne verdenen.

Jeg ser frem til tilbakemelding og håper på en positiv respons.

Vedlagt CV:

MVH,
Magna Carta.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Verdens beste spillere som liker å chille på tw og vinne denne verdenen med GAME:

303cd422a4091d17b395d15558013f2a.png


...................Jørn .............................Ruben.............................Heine .............................Sander..........
 
Sist redigert av en moderator:

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kjære Game,

Jeg søker herved til deres stamme. Dere virker som en seriøs gjeng med drevne gamere. Jeg føler jeg treffer blink på alle krav dere setter: Jeg har både en IQ på over 50 og er lite fotogen. Okei, nå løy jeg: Jeg er fotogen - men jeg ser på dere som en åpenbar vinneraktuell stamme og ønsker å vinne denne verdenen på deres lag.

Vi på Magna Carta. har alle mye erfaring. Vi startet for 17 år siden med en gang v1 kom og har spilt siden da. Vi begynner derfor å bli ganske gamle (<--- LINK). Vi har også ambisjoner om å komme topp 25 på denne verdenen.

Jeg ser frem til tilbakemelding og håper på en positiv respons.

Vedlagt CV:

MVH,
Magna Carta.

Heisan, takker for søknadden, men du/dere er nok ikke kvalifisert.

Søknaden din virker lovende, desverre er ikke fotogene medlemmer velkommen! Dersom akademistammen skulle bryte ut vil du/dere(Holder med en av dere) være velkommen. (De er bare meatshield)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Skulle gjerne søkt, men idet jeg leste at ikke fotogene ikke er aktuelle, så jeg at dette var et tapt løp.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Heisan, takker for søknadden, men du/dere er nok ikke kvalifisert.

Søknaden din virker lovende, desverre er ikke fotogene medlemmer velkommen! Dersom akademistammen skulle bryte ut vil du/dere(Holder med en av dere) være velkommen. (De er bare meatshield)

Jeg setter stor pris på svar. Jeg skal fortsette å spille og vise at dere burde godtatt meg. Jeg er sikker på at mitt gode humør og den fantastiske seriøsiteten jeg alltids bringer med meg hadde vært et positivt tilskudd i deres sammensetning av Tribalwars spillere. Jeg går tilbake til farming nå, but first - let me take a selfie!

f21f5e53e282c26af28584cb7441d4cb
f21f5e53e282c26af28584cb7441d4cb.png
 

DeletedUser

Guest
Altså, synes jeg må påpeke noe viktig. Det er ikke noe selfie, Ruben...
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Verdens beste spillere som liker å chille på tw og vinne denne verdenen med GAME:

303cd422a4091d17b395d15558013f2a.png


...................Jørn .............................Ruben.............................Heine .............................Sander..........

Bra snasne de karene der da! Kanskje spesielt Heine. Tror jeg har en fetish for han ass!(love)
 
Topp