AntiWild

DeletedUser

Guest
Lavt nivå på selfiene her. Dere får jo ikke med omgivelsene deres engang.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Lavt nivå på selfiene her. Dere får jo ikke med omgivelsene deres engang.

Selfie: ~ A photograph that one has taken of oneself, typically one taken with a smartphone or webcam and uploaded to a social media website. They are often casual, and are typically taken either with a camera held at arm's length or in a mirror.

Et selfie er tatt for å hylle sitt egent ego, ikke for å vise hvor du er, eller hvordan omgivelsene. selfie er et annet ord for selvportrett, bare det som oftest er lastet opp på et sosialt medium, jeg skal komme med et langt innlegg om dette viktige samtaleemne snart.

But first, let me take a selfie.


paven%20(1%20of%201).jpg




Dagens bibelord

28.04.2014

7 For ingen av oss lever for seg selv, og ingen dør for seg selv. 8 Om vi lever, så lever vi for Herren, og om vi dør, så dør vi for Herren. Enten vi da lever eller dør, hører vi Herren til. 9 Det var derfor Kristus døde og ble levende igjen, for at han skulle være Herre over både levende og døde. 10 Men du, hvorfor dømmer du din bror, eller hvorfor ser du ned på din bror? Vi skal alle fram for Guds domstol, 11 for det står skrevet:
Så sant jeg lever, sier Herren,
for meg skal hvert kne bøye seg,
og hver tunge skal bekjenne Gud.

Vi tar fortsatt imot donasjoner, og Premium poeng for de som ønsker å støtte JV.
 
Sist redigert:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg donerer til JV! But first, late me take a selfie!

dec78c83799c96a917e6fe725f2669b3.png
 
Sist redigert av en moderator:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Skulle gjerne slengt på et selfie selv, men jeg vil helst at fiendene skal fokusere på å spille. Det vil de ikke være kapable til om ansiktene deres er klistret mot pc-skjermen om jeg da poster dette selfi(et?).
 
Topp