Apropos å spille skittent

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det viser seg at vi i Cllect har svikere i stammen... Ett av våre medlemmer har gitt ut info til HBT, med sikte på å ødelegge for Cllect. Heldigvis for oss er gutta i HBT reale typer, og valgt å si i fra om medlemmet vårt som driver med denslags skittent spill. Takk Gud for at i det minste HBT-spillerne spiller ærlig og rettferdig!



....




...


Lmao kødda.

Her er mailen vi fikk av HBT:
Mr. Bobil des. 09, 10:50
Jeg tenkte å informere deg om dette.

mamor des. 07, 17:34
Hei.

Vi har fått info om at johnern blir adlet, og det kommer altså kalou til å gjøre hovedsaklig.

Just so you know.

Mr. Bobil des. 07, 17:35
Faen...

Info om hvem som har gitt beskjed?

Hmm...

Thx buddy!

-A

mamor des. 07, 18:43
Skulle bare mangle. (Det var Johnern som hinta om det)

Gi beskjed om du trenger mer info. :)

Jeg er lei av [ally]cllect[/ally] og deres væremåte...

Mr. Bobil des. 07, 18:48
Hehe,

Ja alle kan ikke være de beste, syntes selv kalou har gjort en god jobb jeg, selv om de kommer til å bli godt merka som svikere og backstabbere på v27...

Uansett hvor mye de har rett og beskriver situasjonen vil jeg alltid holde dem nede.

Mr. Bobil des. 07, 18:54
Og ikke minst vil jeg gjøre det jeg kan for å fjerne dem kjappest mulig. Om det så er å få tlou over til min side.

-A

mamor des. 07, 21:56
Joda. Den ser jeg :)

Tlou er jo på vår side, så om du klarer å vri dem over på din side blir jeg immponert.

Mr. Bobil des. 08, 06:34
Jeg har 2 stk kamerater i tlou, og 2 av dem er i ledelsen, så med andre ord begge 2 :) Så cllect må bare prøve seg. Jeg sitter bare å vente til jeg skal dra ut pluggen mot tlou slik at de blir på hbt's side :)

-A

-A

Stakkars Kalou ante fred og ingen fare, og ble ganske stressa av å få en sånn melding i fanget sånn helt plutselig. Han er jo en ærlig fyr som tror det beste om folk, selv fiendene våre, så når HBT kommer og sier i fra om en "spion" innad i Cllect visste nok ikke Kalou hva han skulle tro. Heldigvis tok han kontakt med meg:
Kalou des. 09, 13:02
hjelp joakim..

Denne meldingen har blitt videresendt av Kalou.
Jeg har jo vært ute en vinternatt før, og sett folk prøve på mye rart. Synes blant annet å erindre at abobil sin stamme TROLL på v25 prøvde seg på nøyaktig det samme (uten hell da også)... Såååå:
roxor des. 09, 13:19
Det er den falskeste mailen jeg har sett siden for alltid.

Kom igjen, HBT... Drit i å prøve på sånne sleipe dustetriks, da... Vi vet at mamor er til å stole på. Vi ser når dere prøver å lure oss. Vi skjønner hva dere driver med.

Spill rettferdig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har 2 kompiser i tlou, det stemmer. Resten jeg skrev at jeg vil få dere over mot cllect er bare noe jeg skrev, jeg har vil ikke utdype min plan ang tlou.

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Livebilde av Bobil sine bukser

pants-on-fire.jpg


Liar, liar!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, jeg kan også informere om dette:

Fikk bekreftelse som jeg ikke tok med hvor VW var kontaktet med ett samarbeid med dere.
Så, tror du meg nå? :O Nå gir jeg ut mer enn det jeg tenkte å si...

Altså:

Cllect prøver nå desperat å få til flere samarbeidspartnere mot SDS/HBT.

-A
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Aiit.
Isf er det 2 kompiser uten rettigheter til å ta diplomatiske avgjørelser.
Så å faktisk skjønne dine såkalte planer ang Tlou er ikke akk rakettforskning.
 
Topp