AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, ny verdenskrig er offesielt startet, og ordkastingen har startet, uten tvil.

Så, da ser jeg på poster her, hvorfor prøver dere og få folk til å slutte, mister ikke spillet sitt poeng da? Er dere bare ute etter å pointwhore grått? Tør dere ikke en challenge. Så og si alt dere sier på forum er jo komplett bullshit? Kan dere ikke for en gangs skyld oppføre dere, og være noen verdige motstandere? Det er 2 sider i denne krigen, da slepper dere og drive med idiotisk falsk og umoralsk propaganda. Vær tøffere enn dette...
Ikke hjem de små kattehalene deres bak dere, stå oppreist og bare gi en lang (fjernet) i å fortsette med dette.

Greit?

Hilsen en irritert Thebigbang.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi gjør jo det motsatte av å forsøke å få folk til å slutte. Vv0Lv3r1n3 har jo nettopp laget en tråd hvor AriCa og AriCa2 erklærer hele serveren krig ;)

Og det er jo nettopp i mangel på utfordring at dette gjøres. -Rome- gir seg jo uten kamp, og det må man jo få lov til å konfrontere offentlig. Spesielt når -Rome- først dolker oss i ryggen ved å kontositte våre fiender (altså motarbeider de sine allierte gjennom over ett år). For deretter å erklære vår alliert (som også var deres alliert) krig. Når dette svares av AriCa velger -Rome-s ledere, altså i stedet for å kjempe, å oppløse stammen og sette kontoene sine på slett.

Så hvilken stamme det er som nå gjemmer seg, bør være åpenbart for enhver leser av dette forumet.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi gjør jo det motsatte av å forsøke å få folk til å slutte. Vv0Lv3r1n3 har jo nettopp laget en tråd hvor AriCa og AriCa2 erklærer hele serveren krig ;)

Jeg kan tydelig se at det er en tråd som oppfordrer til det her, se på nytt ;)
Edit: Her står det, om du kan å lese:)
Og det er jo nettopp i mangel på utfordring at dette gjøres. -Rome- gir seg jo uten kamp, og det må man jo få lov til å konfrontere offentlig. Spesielt når -Rome- først dolker oss i ryggen ved å kontositte våre fiender (altså motarbeider de sine allierte gjennom over ett år). For deretter å erklære vår alliert (som også var deres alliert) krig. Når dette svares av AriCa velger -Rome-s ledere, altså i stedet for å kjempe, å oppløse stammen og sette kontoene sine på slett.

Så hvilken stamme det er som nå gjemmer seg, bør være åpenbart for enhver leser av dette forumet.

Jeg lurer, hvordan viste du at -Rome- kv satt 2death spillere?
Og, dolker dere i ryggen? Nei? Erklærer krig? Nei.
-Rome- sa opp allianse med AriCa2 på grunn av adling i -Rome-s områder, og de ble normale mørkerød, og Handsome pressiserte vel at det ikke var for at de hadde planer om å gå i krig mot AriCa2. SaDs understamme, -DSG- hadde heller ikke noe diplomatisk forbindelse med -Rome-, selv om vi var allierte?
 
Sist redigert:

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå kommer vel det pisset om at; "Vi er en enhet! Vi agerer som en stamme. Under samme diplomati!" osv. osv...

Gimme a break -.-
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan tydelig se at det er en tråd som oppfordrer til det her, se på nytt ;)

Selvfølgelig vil vi ha mostandere. Kjedelig om serveren er vunnet allerede nå. Så jeg håper jo i det lengste på at stammer som SaD kan ta opp kampen, der hvor andre stammer har feilet...

Jeg lurer, hvordan viste du at -Rome- kv satt 2death spillere?
Og, dolker dere i ryggen? Nei? Erklærer krig? Nei.
-Rome- sa opp allianse med AriCa2 på grunn av adling i -Rome-s områder, og de ble normale mørkerød, og Handsome pressiserte vel at det ikke var for at de hadde planer om å gå i krig mot AriCa2. SaDs understamme, -DSG- hadde heller ikke noe diplomatisk forbindelse med -Rome-, selv om vi var allierte?

Jeg har selv sett IP-adresser hvor -Rome-spillere har snipet tog fra AriCa, eller forsøkt på dette, for eazh, DEATH2. Ikke bare dolker -Rome- sine allierte i ryggen ved å gjøre dette, men også må man jo reagere på måten de velger å forræde sine allierte gjennom over ett år.

Ja, de sa opp alliansen med AriCa2, men kort tid etter sendte Handsome (GardUnited) angrep på LDonna. AriCa svarte ved å melde klart fra til -Rome- at angrepene deres mot AriCa2 ville få brutale konsekvenser. Da kom plutselig sola og sommeren, og de en gang så fryktede Romerne stod nå i kø etter å få slettet kontoene sine.

Selv om SaDs understamme ikke hadde diplomatisk forbindlse til -Rome-, så hadde AriCa2 det. Så skjønner ikke helt poenget ditt.


Nå kommer vel det pisset om at; "Vi er en enhet! Vi agerer som en stamme. Under samme diplomati!" osv. osv...

Gimme a break -.-

AriCa og AriCa2 er en enhet. Det var aldri aktuelt å la -Rome- få spise opp AriCa2 med oss som passive tilskuere. Velvitende om -Rome-s (dårlig) skjulte svik mot oss, ble valget veeeldig enkelt.

Edit: Her står det, om du kan å lese:)

Sindle skrev: "Mess with the best, delete your account, like the rest!"

Han oppfordrer nok ikke spillere til å slette kontoene sine her :p Han sier at hvis man roter med de beste, (så ender man opp med å) slette kontoene, slik som resten (har gjort til nå).

Så, slik jeg ser det, så forsøker han å få dere til å bli irriterte, irritert nok til å faktisk kjempe mot - i stedet for å faktisk slette kontoene. Slik tolker iallefall jeg det, så får Sindle heller svare for seg selv om jeg tar feil.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes

jeg synes at thebigbang setter fram gode eksempler:)
Dere kan ikke si at å utfordre "hele" v2 er åå oppfordre?
Det er da sikkert flere blandt, de nå sammen tvingete, Shadow, sad, ns osv. som er så feige at de ikke tørr å fortsette mot dere.. Vel, jeg er ikke en av dem, og oppfordringer, det må du lenger ut på landet med, for slik som jeg ser det, så er dere feige, det er vanskelig å samle sammen restene av v2 sine spredde stammer for å kjempe mot den dessidert største stammen i v2. Dette er FEIGHET! at dere ikke løser dere opp for å vise til resten av oss at det kan være gøy å spille med/mot dere. men nei, som runinter sa til meg, dere er en gjeng med barnslige drittunger som meste parten av oss sikkert ikke orker å krige imot.


..
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Man kan ikke vente noe annet enn en haug med innlegg i en krig, og at denne krigen blir noe annerledes, nekter jeg å tro. Jeg vil uansett ønske alle parter lykke til i krigen, og må den mest feige vinne, eller var det beste?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er det IKKE dolking å krige mot sine allierte via fientlige kontoer?
Og alle planene dems skriker jo av backstabbing og skittent spill. :eek:

Jeg bare lurer, det var du som informerte AriCa om det? Eller?:eek:
Har en lang liste fra noen dager tidligere hvorfor, og yeezes, du gikk over, slik vi trodde :eek:

Btw, Wihi, skal han å gå over? Eller skal han internadles (kan vel nesten kalle det det :p) helt?
 
Sist redigert:

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tja, mulig det glapp ut da jeg var full? :confused:
Og vet ikke helt hvorfor dere drar Wihi inn i dette slik som mange allerede har gjort. :eek:
 

DeletedUser

Guest
image.php


Side 1:
Tribes: AriCa
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Wihi

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 42
Side 2: 0
Forskjell: 42

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 415,588
Side 2: 0
Forskjell: 415,588

chart
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men jeg skjønner ikke hva jeg har med Wihi og gjøre? Jeg er da på Solmåne-kontoen, ikke Wihi?
 

DeletedUser

Guest
Bare greit å vise hvordan AriCa internadler Wihi om dagen. Hvor langt ned skulle han igjen, 3 mill?
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet ikke noe om noe internadling, så det får du nesten ta med ham.
Dette er vel heller ei riktig sted å ta opp det, da dette er om hvordan vi driver med umoralsk bullshit her på det offentlige forum.
 
Topp