AriCa -Umoralsk bullshit på offentlig forum

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ja, ny verdenskrig er offesielt startet, og ordkastingen har startet, uten tvil.

Så, da ser jeg på poster her, hvorfor prøver dere og få folk til å slutte, mister ikke spillet sitt poeng da? Er dere bare ute etter å pointwhore grått? Tør dere ikke en challenge. Så og si alt dere sier på forum er jo komplett bullshit? Kan dere ikke for en gangs skyld oppføre dere, og være noen verdige motstandere? Det er 2 sider i denne krigen, da slepper dere og drive med idiotisk falsk og umoralsk propaganda. Vær tøffere enn dette...
Ikke hjem de små kattehalene deres bak dere, stå oppreist og bare gi en lang (fjernet) i å fortsette med dette.

Greit?

Hilsen en irritert Thebigbang.

Jeg anbefaler deg å redigere bort banningen fra innlegget ditt, da det er verdt en aldri så liten infraction. Ja, selv om det er sensurert. Lest forumreglene, gutt.

Generelt vil jeg si at Shanks har sagt det som sies bør. Men la meg, som den som la ut krigserklæringsposten, fortelle hvorfor jeg gjorde det.

Det var for å oppmuntre dere til å gå samle dere mot oss. Hvorfor? Vel, jeg i hvertfall liker en fight. Hadde det vært et forsøk på å skremme folk til å slutte, ville jeg lagt ut dette innlegget? Eller i det minste formulert på den måten? Neppe. Jeg ønsker oppriktig at det skal bli en bra fight.

Hvis vi var den umoralske, forræderiske stammen dere mener at vi er, ville det ikke vært mye mer naturlig for oss å alliere oss med noen av de gjenværende stammene, for så å gå mot dem når vi har fjernet andre stammer? Spille det politiske spillet litt? Fordi det hadde kanskje ikke vært så vanskelig for oss å styre spillbrettet sånn sett? ...Neh, bare sprøyt, eh? ;)

Angående Sindle sitt innlegg så føler jeg for å peke ut at det ikke er første gang noen lager en skrytetråd på forumet. At han velger å legge det ut, muligens for å egge folk til å ta opp kampen, er hans valg. Kanskje han er stolt av oss i stammen som ligger så høyt opp? Syns det er koselig.

Går du gjennom de diverse topp 20 listene her på forumet ser du flere som oppdaterer listene, fordi nå er de der. Skryt? Vel, ja, men det må da være lov. Man trenger ikke reagere så sterkt av den grunn.

Tjallabais skrev:
Nå kommer vel det pisset om at; "Vi er en enhet! Vi agerer som en stamme. Under samme diplomati!" osv. osv...

Familiestammer, broderstammer, akademistammer, understammer, osv. er ikke noe nytt på TW. De fleste burde ha fått med seg hva det går ut på. Men det må vi tydeligvis gjenta en del ganger, siden mange ( som du ) ser ut til å ha problemer med å fatte det :eek:

Serigala skrev:
jeg synes at thebigbang setter fram gode eksempler
Dere kan ikke si at å utfordre "hele" v2 er åå oppfordre?
Det er da sikkert flere blandt, de nå sammen tvingete, Shadow, sad, ns osv. som er så feige at de ikke tørr å fortsette mot dere.. Vel, jeg er ikke en av dem, og oppfordringer, det må du lenger ut på landet med, for slik som jeg ser det, så er dere feige, det er vanskelig å samle sammen restene av v2 sine spredde stammer for å kjempe mot den dessidert største stammen i v2. Dette er FEIGHET! at dere ikke løser dere opp for å vise til resten av oss at det kan være gøy å spille med/mot dere. men nei, som runinter sa til meg, dere er en gjeng med barnslige drittunger som meste parten av oss sikkert ikke orker å krige imot.


..

Jeg er redd vi er litt uenige om hva det vil si å oppfordre noen. Personlig tror jeg at mange vil reagere positivt på en slik utfordring, mens det virker ikke som om du har troa på dine stammefrender/allierte/fiender. Hver sin smak.

Usikker på hvordan vi er feige. I stedenfor å klage på hvor feige vi er, burde du heller gjøre et forsøk på å gjøre noe med det. Som Elvis sa det så fint, A little less bitching, a little more action. Eller var det "conversation"? Går litt i surr.

Du sier at vi burde løse oss opp. Du sier at vi, som i mange tilfeller, har spillt sammen i 18 måneder skal splitte oss opp? Hvorfor? Dette er et spill som går over lang tid, og vi har jobbet bra sammen i lang tid! Derfor er vi så mye større enn alle andre. Det gir, for meg, ikke noen mening at vi plutselig skal gi opp det gode arbeidet vi har gjort.

Depend skrev:
Man kan ikke vente noe annet enn en haug med innlegg i en krig, og at denne krigen blir noe annerledes, nekter jeg å tro. Jeg vil uansett ønske alle parter lykke til i krigen, og må den mest feige vinne, eller var det beste?

Lykke til til dere også :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Til ALLE dere som sier at vi i AriCa kommer opp med bare bullshit på det off-forum..
Har dere lest og tenkt over deres egne tråder?
Husk: Noen ganger snakker hat og sjalusi litt høyere enn sannheten ;)

Som det er blitt sagt tidligere, så kan dere heller samle dere imot oss og ta en real fight istede for å sitte der å whine over at vi er større enn dere, slette kontoene deres osv.. for det hjelper iallefall IKKE.

AriCa er et velsmurt maskineri som bare fortsetter å bli større, imens dere klager over det istede for å gjøre noe med det.. Noe jeg ikke skjønner helt da men..

Men det er vel bare min mening :cool:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Til ALLE dere som sier at vi i AriCa kommer opp med bare bullshit på det off-forum..
Har dere lest og tenkt over deres egne tråder?
Husk: Noen ganger snakker hat og sjalusi litt høyere enn sannheten ;)

Som det er blitt sagt tidligere, så kan dere heller samle dere imot oss og ta en real fight istede for å sitte der å whine over at vi er større enn dere, slette kontoene deres osv.. for det hjelper iallefall IKKE.

AriCa er et velsmurt maskineri som bare fortsetter å bli større, imens dere klager over det istede for å gjøre noe med det.. Noe jeg ikke skjønner helt da men..

Men det er vel bare min mening :cool:

Nå referer du vel til de som har sletta seg, og ikke til vi som faktisk er er igjen for å gi en real figth?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg anbefaler deg å redigere bort banningen fra innlegget ditt, da det er verdt en aldri så liten infraction. Ja, selv om det er sensurert. Lest forumreglene, gutt.
[...]
Lykke til til dere også :)

1) Det står for fele, så jeg forstår ikke hva som var så ille med det. Jeg bruker å si slike ord isteden for banning, da det passer bedre. Syntes jeg :cool:

2)Takk i like måte, måtte det bli en fair figth.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sindle skrev: "Mess with the best, delete your account, like the rest!"

Han oppfordrer nok ikke spillere til å slette kontoene sine her :p Han sier at hvis man roter med de beste, (så ender man opp med å) slette kontoene, slik som resten (har gjort til nå).

Så, slik jeg ser det, så forsøker han å få dere til å bli irriterte, irritert nok til å faktisk kjempe mot - i stedet for å faktisk slette kontoene. Slik tolker iallefall jeg det, så får Sindle heller svare for seg selv om jeg tar feil.


Du hadde rett, Shanks :).

Elite ''messa'' med oss, og vi vant. -Rome- yppa mot AriCa2, og nå er hele bunten til slett :D.

Og til Handsome, du sier hele tiden at vi skal kose oss med gråbyer. Jeg finner ikke dette demoraliserende, tvert imot. Jeg gleder meg :D.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja. Hver sin smak. Hvis du er så tøff, så er jeg naboen din på V1. Send meg en melding når som helst, om du vil bevise at du er noe mer enn spiller som adler grått og fremdeles skryter. :)
 

DeletedUser

Guest
Dere var alle noen idioter som støttet AriCa in the first place, og nå får dere ta straffen selv :p
hihihihihihihi :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare lurer, det var du som informerte AriCa om det? Eller?:eek:
Har en lang liste fra noen dager tidligere hvorfor, og yeezes, du gikk over, slik vi trodde :eek:

Btw, Wihi, skal han å gå over? Eller skal han internadles (kan vel nesten kalle det det :p) helt?

Hvis du sikter til at det ikke er motstand når vi adler han så kan man si at "internadling" har pågått siden mars. Jeg hadde tatt 60 byer av han, og mistet 0 når de 2-3 dualene der slutta eller hva de enn gjorde. Eneste jeg hadde fått av motstand mot meg var 80 nukes, på én av mine byer.
 
Topp