Artig fakta

DeletedUser

Guest
Haha! Digger at folk prøver å gi meg rødt ryktepoeng, men så har de rødt rykte selv! Så blir det bare et grått rykte x)
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er artig at flere i JPTG har presset poengene sine opp ved å oppgradrere byene sine. Flere har nå et gjennomsnitt på over 10.000 poeng. :p Selv godeste Capitan22 er med.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
åpenbart ifølge magic dude men kan være han ikke liker at noen folk har mer poeng på byene en han har :)

viss han no skulle greie og ta dem må han nedgradere dem også hvilken gal verden vil lever i:O
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det viser bare til hvem som har IQ når det kommer til tropper. Og nei, jeg mener ikke at du har lav IQ, Grim, men du var i end-end-skikkelig-end game. Da er det legit.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Pffh, løgn og vissvas! 10k byer er bare for teitinger, og gir deg lite utbytte mtp troppetall. Sådetså!
 

DeletedUser

Guest
Pffh, løgn og vissvas! 10k byer er bare for teitinger, og gir deg lite utbytte mtp troppetall. Sådetså!

Jeg antar det betyr at jeg er så god at jeg kan vinne en verden med mindre tropper enn de fleste andre? :razz:

Forskjellene er egentlig ikke store, og alle bygninger har tross alt et formål. Det går mest på personlige preferanser om hva man foretrekker. Jeg liker for eksempel å pumpe ut tropper fortest mulig, da også i verkstedet. Jeg liker også å kunne sende ressurser mellom byene mine, så markedet går opp til lvl 20.

Men det morsomste må jo være de som insisterer på at man ikke trenger å oppgradere brakkene fra lvl 24 til lvl 25 basert på denne tabellen :razz:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sagt at det er dumt. Syntes det bare er artig at så mange i JPTG gjør det :) Er jo et ganske defensivt trekk. Selv jeg har enkelte byer med høyere poengsum enn andre basert på forsvarsstrategi.. men ikke alle.

Troppeantall har jo litt mer å si enn høyere lvl på markedet :)

Merkelig det Grim, ang brakkene. Det må da være en viss fordel med å ha lvl 25? For hvis ikke, så er det jo 44 ekstra tropper man kan bruke O.O
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg har ikke sagt at det er dumt. Syntes det bare er artig at så mange i JPTG gjør det :) Er jo et ganske defensivt trekk. Selv jeg har enkelte byer med høyere poengsum enn andre basert på forsvarsstrategi.. men ikke alle.

Nå folkens! Vet vi hvor alle deff byene til MD er!! :D

Angående brakkene, gjorde ikke du Grim en nøyere utregning på det der og kom frem til at det faktisk var raskere på nivå 25? Selv om den tabellen sier det ikke er det*.
 

DeletedUser

Guest
Nå folkens! Vet vi hvor alle deff byene til MD er!! :D

Angående brakkene, gjorde ikke du Grim en nøyere utregning på det der og kom frem til at det faktisk var raskere på nivå 25? Selv om den tabellen sier det ikke er det*.

Flink! :)
Du kan godt prøve deg. Mange som har prøvd seg til nå og alle har mislyktes :) Men du er velkommen til å prøve! :awesome:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Syntes det er artig at flere i JPTG har presset poengene sine opp ved å oppgradrere byene sine. Flere har nå et gjennomsnitt på over 10.000 poeng. :p Selv godeste Capitan22 er med.

Synes det er artig at du selv kommenterer dette, for kan vitterligen huske at du oppgraderte byene dine for en stund tilbake :p.
Intelligens nok til å skjønne at det blir mindre tropper av det har jeg.. men oppgraderingen skjer i front hvor jeg beregner harde angrep framover..

At jeg skal oppgradere for poengenes skyld er så bort i vegga som det går an. Det vitner mer om at du kjenner meg for dårlig. Er det noen som driter i poengene så er det meg. Er overhode ikke interessert i om den eller du har mer poeng enn meg. Det viktigste er resultatet
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sagt at det er dumt. Syntes det bare er artig at så mange i JPTG gjør det :) Er jo et ganske defensivt trekk. Selv jeg har enkelte byer med høyere poengsum enn andre basert på forsvarsstrategi.. men ikke alle.

Troppeantall har jo litt mer å si enn høyere lvl på markedet :)

Merkelig det Grim, ang brakkene. Det må da være en viss fordel med å ha lvl 25? For hvis ikke, så er det jo 44 ekstra tropper man kan bruke O.O

Nei, sant nok. Du sa jo egentlig ikke det - bare Kenny som sa det :razz:

Jeg kjørte nå også et litt annet oppsett på V4 også (selv om jeg endret på det nylig til mine kjære 10 019 poeng <3). Spesielt forsvarsbyene hadde mindre poeng, da jeg ikke hadde så stort behov for rambukker eller katapulter i forsvarsbyene.

Jupp. Det ville vært idiotisk hvis det var en oppgradering som ikke gjorde noe. Skribler litt om det litt nedenfor...

Angående brakkene, gjorde ikke du Grim en nøyere utregning på det der og kom frem til at det faktisk var raskere på nivå 25? Selv om den tabellen sier det ikke er det*.

Teknisk sett så forklarte jeg hvorfor det var sånn. Jeg de aller fleste benyttet seg av lvl 25 i brakkene, men det hadde vært en viss diskusjon rundt det i en knøttliten stamme jeg var i på en eller annen ny verden. Det toppet seg når Dakapo bekreftet via Support at neida, det var ingen forskjell i produksjonen av tropper på lvl 24 og lvl 25. Så jeg slengte ut forklaringen på forumet, og forsøkte å starte en tråd hvor man delte tips og triks med hverandre. Den tråden tok ikke heeeeelt av :LOL:

Den enkleste måten å sjekke det på er å se på produksjonstidene i en brakke på lvl 24, og en annen på lvl 25.

Tabellen tar ikke direkte feil, den har bare litt for grove tall til at forskjellene er tydelige nok.

nivå 24 var vel 16 og nivå 25 var vel 16,4

Nesten. Jeg kom fram til at lvl 24 ca tilsvarer 16,8 og at lvl 25 tilsvarer ca 16,0. Med et lite forbehold om at siden jeg regnet med produksjonstidene for speed 2 så kan det være små feil.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ok Grim, jeg bøyer meg for din udødelighet. Alle bør oppgradere byene sine til 12 125 poeng. Da får man maksimalt utbytte av byen...Sånn nesten ihvertfall! Men hey, den får jo en kul, svart sirkel rundt seg selv, at least thats something! Skremmer fienden!
 

DeletedUser

Guest
Synes det er artig at du selv kommenterer dette, for kan vitterligen huske at du oppgraderte byene dine for en stund tilbake :p.
Intelligens nok til å skjønne at det blir mindre tropper av det har jeg.. men oppgraderingen skjer i front hvor jeg beregner harde angrep framover..

At jeg skal oppgradere for poengenes skyld er så bort i vegga som det går an. Det vitner mer om at du kjenner meg for dårlig. Er det noen som driter i poengene så er det meg. Er overhode ikke interessert i om den eller du har mer poeng enn meg. Det viktigste er resultatet

Hehe :D Ja, jeg oppgraderte byene mine bare for poeng en stund tilbake. Ville bare pynte litt på stats og irritere alle dere! ;)

Men for all del oppgradere så mye som mulig :) Har hørt at hvis man oppgraderer markedet til lvl 25, får troppene en moralboost!
 
Topp