Artig fakta

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hehe :D Ja, jeg oppgraderte byene mine bare for poeng en stund tilbake. Ville bare pynte litt på stats og irritere alle dere! ;)

Men for all del oppgradere så mye som mulig :) Har hørt at hvis man oppgraderer markedet til lvl 25, får troppene en moralboost!

Det stemmer! Og hvis du har HK i nivå 30 vil rambukkene dine gjøre dobbel skade i angrep!
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Du er en fakenicker ;) Den engelsken der er ikke helt korrekt. I tillegg hvordan vet du om Ole, og hvorfor skriver du om Ole her? :p
 

DeletedUser

Guest
Ok Grim, jeg bøyer meg for din udødelighet. Alle bør oppgradere byene sine til 12 125 poeng. Da får man maksimalt utbytte av byen...Sånn nesten ihvertfall! Men hey, den får jo en kul, svart sirkel rundt seg selv, at least thats something! Skremmer fienden!

:LOL:

Jeg har alltid vært litt imponert av de fullt oppgraderte byene. De var virkelig spennende når jeg startet å spille TW :razz: Spillere med flere titalls store byer!
 

DeletedUser

Guest
Artig at flere har gitt meg negativt ryktepoeng pga den posten der jeg spurte om jeg var noob :awesome:

Enten så har ikke folk humor eller så liker de å såre andre :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Meldinger sendt: 785.700 (6336.3 per spiller)

Dette er meldinger sendt på V1 totalt :) Ganske vilt :D
 

DeletedUser

Guest
Artig at jeg fikk negativt ryktepoeng med svar "veldig lite". Må være en seriøst aktiv person eller en som bare... liker å gi meg negative ryktepoeng og bare finner på en "god" grunn. Virker som det siste er veldig populært i det siste :(
 
Topp