Testes ~ Attack Picker ~

DeletedUser

Guest
Kode:
javascript:var a=$("a:has(span:contains(Attack)):last")[0];if(a){window.location=a.href;}

You go to inc overview and it picks out new attacks so you can tag them quickly instead of searching through the whole lot to find the new incs.

Kjekt vist du har oppi 1k angrep sånn at du slipper å leite etter om det er noen du har glemt :rolleyes:


http://the-hangout.co.cc/Tribalwars/Picker.html
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Antar at den plukkar vel ut første og beste innkommande som fortsatt har navnet 'Attack', og går inn på angrepet slik at du kan tagge. Må jo da forandre scriptet til
Kode:
javascript:var a=$("a:has(span:contains(Angrep)):last")[0];if(a){window.location=a.href;}
vil eg tippe.
 

DeletedUser

Guest
ctrl+f? :)

Sorteringsskriptet i forhold til kommando ID, pilen nedover? :)

Bare sånn i tilfelle det skriptet ikke blir godkjent.
 

DeletedUser

Guest
Eller SO-scriptet og sortere etter navn på angrepet. Med mindre du har noen ***NOBLE*** som sikkert kommer før Angrep, så bør du få de utaggede øverst, uansett om de er nye eller ikke.

Høres uansett tungvint ut dersom dette scriptet bare åpner ett utagget angrep. Foretrekker å arbeide i flere faner
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Bruk først det som tagger alle angrepene, også bruker dere en fin funksjon som opera har ;)
 

DeletedUser

Guest
samme som Ctrl+f


trykker bare på Punktum ( . ) så kan du søke etter ord..

men det som kan være greit med dette er vist noen ikke vet om hvordan man kan gjøre det enkelt x)
 

DeletedUser

Guest
Bruker du sorteringsscriptet, og sorterer attck-id fra høyest til lavest så vil du alltid få de nyeste incsene øverst. Dersom du gjør det hver gang du tagger er det umulig å overse et angrep.
 

DeletedUser

Guest
Dersom man kommer inn som kontovakt eller tar over etter en dual eller kontovakt på egen konto så kan det fort være eldre utaggede angrep, som ikke kommer øverst på lista med den metoden der.
 

DeletedUser

Guest
Bli med i UNI, så får du tilgang til den topp hemmelige guiden min :eek:

Mener du om å bare søke på tekster ? så søker du på: "angrep"

så kommer det en gul stripe der ordet Angrep kommer opp :) ? så kan du bare trykke på dem :p ?
 

DeletedUser

Guest
Tjah, sender du invite du, så skal jeg logge på og ta en titt ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg bruker Ctrl+F selv, det funker da fint, men alle andre alternativ som Command ID og sorteringsscript kan jo også gjøre denne jobben..
 
Topp