Attentionwhoring? I don't care

DeletedUser

Guest
Jepp, da legger eg inn årene for godt :(
Er lenge sidan eg har hatt glede av noko anna enn det sosiale og dels programmering av tw-relatert stuff. Sjølvet spelet har ikkje gitt meg særleg på lenge.
Eg kjem nok til å halde fram med å sjekke forum, men mest for å krangle med folk som tar feil, og evt haxXe scripts ;)
At eg sluttar er vel eigentleg ikkje noko som trengst å annonserast, i og med at vi allerede har annonsert at dogz gir seg...

Det eg derimot vil annonsere, er at dommola-kontoen kjem til å halde fram med å vere her, men med ny eigar. Den nye eigaren er ein av dei få som i mine auge er kvalifisert til å ta over. Om han kjem til å vere aktiv er vel heller spørsmålet, hehe :)

Når det er sagt, så vil eg takke v3, alle eg har kjempa med, alle eg har kjempa mot, alle eg har snakka med, alle noobs eg har ledd av, alle pros eg har lært av, alle nerdane eg har vore på fest med, takk!

Begynte å lage ei liste med shoutouts til folk, men den viste seg å bli alt for lang, og da var faren alt for stor for at nokon skulle bli glømt i farten... Så da går eg for gode gamle 'ingen nemnt ingen glemt' ;)

Synd vi aldri fekk gjort ferdig det intervjuet forsk. Tida mi strakk liksom aldri til. At det ikkje blei noko intervju er i alle fall ikkje din feil :)

No skal eg kose meg på påskefjellet uten å tenke på tw, mmmm digg :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Den nye eieren får virkelig store sko å fylle! Snakk om å hoppe etter Wirkola...

Sitter her med ei pils nu og tenker at jeg blir litt lei meg når store og svært gode spillere slutter... Du er den desidert beste spilleren jeg har møtt ingame dommola! Kos deg med påskefjellet og dama^^ Og sku du ønske deg noen fete kontoer noensteder så kan du nårsomhelst få en av mine ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Takker for alt domdom, var legendarisk å spille sammen med deg den gang da ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er helt sikker på at det er en av de beste, om ikke den beste spilleren som har vært innom v3 som nå slutter. jeg regner med vi får se deg i andre verdener?
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Den nye eieren får virkelig store sko å fylle! Snakk om å hoppe etter Wirkola...

Sitter her med ei pils nu og tenker at jeg blir litt lei meg når store og svært gode spillere slutter... Du er den desidert beste spilleren jeg har møtt ingame dommola! Kos deg med påskefjellet og dama^^ Og sku du ønske deg noen fete kontoer noensteder så kan du nårsomhelst få en av mine ;)

Har du flere enn en da? :p:eek:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er helt sikker på at det er en av de beste, om ikke den beste spilleren som har vært innom v3 som nå slutter. jeg regner med vi får se deg i andre verdener?

Må melde meg på dette. Makan til perfeksjonistisk spilling har jeg aldri sett før tror jeg. Alt blir gjort 100% og 100% ryddig. Totalt omvendt fra den nye eieren har jeg hørt :D (og meg da)

Lykke til videre Dommola. Risk kveld snart!!
 
Topp