Avskjed uten verdighet

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Gratulere, du adlet en 21k konto når du hadde 80k selv, og u trur du er verdens beste nå :)

Vurderer svare skikkelig langt nu men vet du er for sta til å ta imot at jeg heller setter meg bakpå å lar denne krangelen dø.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gratulere, du adlet en 21k konto når du hadde 80k selv, og u trur du er verdens beste nå :)

Vurderer svare skikkelig langt nu men vet du er for sta til å ta imot at jeg heller setter meg bakpå å lar denne krangelen dø.

væresegod Olve gjør det. uttale deg om en sak du ikke har peiling på vil gjerne høre det. vil se deg dumme deg ut også, er møkk lei folk som tror de vet noe, selv når bevisa er klare så skal folk argumentere. gå tilbake til grotta di nå å forlat v19 forumet :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er ikke jeg som dummer meg ut i annenhver forum post på hver eneste verden <3
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det kalles litt klassisk trolling :)

det kalles overgå seg selv i dumhet gang etter gang. skulle nesten tro du fikk betalt for å kommentere. men men noen tenker jo ikke ut av boksen samme som på v1. helt fortapt når det gjelds kommentarer.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
I det minste er jeg ikke fortapt i å bringe fram sannheten.
 

DeletedUser

Guest
Det kalles litt klassisk trolling :)

Du sitter her og fornekter fakta som bare det og ikke på en hyggelig måte olve.
Så nå plutselig så kaller du dette "trolling"?

Lager du slik oppkast bare for att du vil "trolle".. Du slutter aldri å overraske meg.. Alt du finner på å ta ut av deg her inne.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
I det minste er jeg ikke fortapt i å bringe fram sannheten.

vel sannheten er fram, og benja var den store stygge ulven i denne fortellingen.

Ikke spre kvalme på forum. trodde du hadde vokst siden v1. tydligvis ikke
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vell kan man ikke akseptere et medlems siste ønske så skal man heller ikke få byene gratis. Nevner også at denne personen som skulle få byen er stolt medlem av stammens sterke alliert.
Jeg har bare positive erfaringer med deg som spiller og stammemedlem, men det du skriver her vitner om at du setter deg selv over stamme. Å hevne et nei, er ofte en løsning som blir sett på som feig og illojal.

Btw la jeg ved denne og i en melding kun for å vise hvor nærme snipene som jeg tok i all hast var, ja ble bom men et trent øye ser at det var kun ms unna, med flere tropper slik at det hadde blitt snipet med t-train så hadde det gått inn, men har man bare noen timer med nye produserte tropper, så blir det bare et ledd...
Cansel snipen er min forbannelse har problemer til å få returen på rikig sekund men ms er rikitig, og min statestikk er en av 3 ganger så treffer jeg også.

http://gyazo.com/3826a79c5a7d748ff2593fd15398f0bd
Det trente øyet ser at den der aldri ville ha kunnet snipe noe med den der. Bommer du med 1 sekund, har du sendt i feil sekund. Hadde du avbrutt ett sekund tidligere, ville den ha returnert to sekunder tidligere - ett sekund før adelsmennene. Det holder ikke å bare treffe på millisekund.
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det Benja gjør har jeg opplevd sjøl, uansett hvor lojal og flink du er mentalt. Vil en stamme som ikke hører på deg, og adler vennene dine selv om du ber dem ta dem inn driver deg mer og mer ifra din egen stamme. Dette erfarte jeg meget godt i min korte tid på .net.

Ja det er ikke en god handling å gjøre men det er utrolig vanskelig å stoppe segselv fra å få dette til å skje, på et punkt pungterer den ballongen som gir deg den vennlige tonen mot stammen og da rakner enten spilleren, eller stammen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kan kommentere TrAnxZ siste i og med at den ikke omhandler saken.
Ja jeg sliter med cansel snipe, mitt svake punkt kan du si.
Har fått påpekt det du sier flere ganger av folk på skype nå og skal øve litt på den, da jeg ikke har skjønt det med sekundene før det ble fortalt.

Førtste biten der du sier jeg er ilojal kan jeg til del også være enig i, men her er det en sammenheng:

1: Jeg ble tatt inn i stammen imot min vilje.(kv som tok seg friheter)

2: Samtlige PA jeg hadde ble adlet av stammen og de som søkte fikk avslag. Disse var vell den egentlige stammen min, men prinsippene mine om lojalitet til stammen gjorde at jeg lot være å bryte inn, jeg kunne på dette tidspunktet enkelt ha forhindret adlingene. Men da hadde det blitt handling imot stamme og allianse.

3: Er vell ikke helt feil å ha ønske om hvem som skal få by eller ikke? Hadde jeg bare kalt det en merge slik vi snakket om å gjøre tidligere, så ville ingen kunne sagt noe. Men i og med at jeg heller sluttet og ville være ærlig så ble det med ønske/krav.

4: Jeg støttet opp og hjalp stammen på alle måter frem til dette tidspunktet, og hadde fremdeles ute støtte i front. Heller er det ikke mange som pleier å stusse over at medlemmer av en stamme forlater stammen sin på et så tidlig stadie, da man enda ikke har blitt kjent. Og jeg trivdes ikke i stammen min. Av flere grunner jeg ikke skal ta opp.

Fikk også tilbuder av andre stammer om overgang, men ville ikke joine da dette var et selvmord oppdrag, og det viste jeg, selv om jeg lot som annet ovenfor Stian på skype. Du sier ikke at du er svak når du faktisk er svak, vet om utrolig mange kontoer som har reddet seg inn igjen fordi de har gitt et inntrykk av å være sterke, når de egentlig har mistet så og si alt.

Men om du vil frem til at jeg her handlet ilojalt ovenfor Teemo, så har du helt rett. Og da jeg allerede misslikte stammen så skulle det ikke mye snakk til for å få fyr på bålet. Helt uforskyldt var det alikevell langt ifra. Ble også erklært krig av stammens ledelse før jeg faktsik gikk til motangrep, noe som for meg må være lik kick.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det handler også om å kunne innrømme egne feil av og til. Ikke bare stå på til The Bitter End. Det hele kunne vært løst på en fredelig måte, men når sinne overtar, forsvinner fornuften.

Fra en utenforståendes standpunkt, så er det ikke vanskelig å se at mye unødvendig ble sagt. Sorry benja81, men synes du trekker det korteste strået her. Det er deg som mister fornuften, og lar det eskallere, til det er blitt umulig å snu.
Trist å la vrangskapen ødelegge for en stamme, som ikke sto bak overgangen til Teemo. Du burde heller tatt det med lurvee, og ikke Dg44...
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du glemmer en ting, det var Stian som erklærte meg krig,
og først da ble jeg fri fra mine bånd til stammen
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du glemmer en ting, det var Stian som erklærte meg krig,
og først da ble jeg fri fra mine bånd til stammen

Jeg erklærte deg krig da du ikke ville være fornuftig, jeg ga deg ønsket ditt, og du diskuterer og gjør det ugreit videre. Hadde du gitt deg hadde du fått det ønsket ditt, så det er din skyld. når skal du innse det?

Hjelper heller ikke hvordan du vender det, de fleste som leser samtalen mellom oss 2 vil mene det samme.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du presset meg opp i det, hvorfor i all verden skulle du ellers fortsette å mase på meg, i det humøret jeg var.
Du erklærte meg krig kort tid etter jeg avbrøt kv'en der du skulle delegere byer og bruke nuken på ønsket mål.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Kan jeg la være å blande meg i? Ja... men gjør jeg? Nei..

I de samtalene, som er lagt ut, ser jeg ikke at Dg44 presser deg overhode. Hvor gjør han det? Jeg reagerte på hvor passiv han egentlig var. Nesten likegyldig, som om han egentlig ikke ville krangle overhode. Jeg klarer ikke å se at han presser deg. At du benja81 ser det anerledes har vel noe med menneskesinne å gjøre kanskje? Når man er sint, så er det lett å tolke skype-utsagn totalt anerledes enn om dere sitter og prater ansikt til ansikt. Vanskelig å få med hva den andre mener da. Jeg blir en smule forundret når du legger ansvaret over på Dg44 ved å si: "Du presset meg opp i det, hvorfor i all verden skulle du ellers fortsette å mase på meg, i det humøret jeg var." -Sitat slutt

Da spør jeg: Hvordan kan en voksen mann klare å la det gå så langt? Redd for å miste ansikt? Vil ikke innrømme at du overreagerte? Kanskje til og med feil reaksjon? Mange spørsmål her, som jeg ikke forventer svar på. Er bare mine tanker...
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ok skal legge meg for at samtalen mellom meg og Stian ikke var fin,
men ligger så mye mer bak det enn det man ser kun i samtalen. Noe som fikk meg til å se rødt og som ikke Stian vet at jeg vet.
Det kan nok ha gjort at jeg så på ting som ble skrevet på en annen måte enn det faktsik sto.

Alikevell så stemmer de andre faktaene og min misstrivsel,
og jeg gjorde ikke annet enn å true og skjelle ut Stian frem til han erklærte meg krig.
Selvforskyldt erklæring, men alikevell fritatt fra lojalitet til stammen i det jeg ble erklært krig.

Og btw Stian du trenger ikke late som du ikke bruker T-train på 49 ms tog, greit jeg skjønner du mener at du kunne gjort det bedre med det ikke lovlige k-trainet. SAmt at folk med bedre nett og maskin kan sende kjappe t-train tog på 0-4 ms, men om du greier å skifte fane og sende angrep med tre ledds tog på 49 ms uten t-train, så skulle jeg heller innrømmet at du var en av de bedre spillerne.
 
Sist redigert:
Topp