Avslutning av v6

DeletedUser

Guest
haha... Anita da... det der kunne jo oppfattes som kvining!! :p

Vi har nok nukes til å nuke døgnet rundt om det skal være.... Er jo bare det at vi faktis gjøre det :eek:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
haha... Anita da... det der kunne jo oppfattes som kvining!! :p

Vi har nok nukes til å nuke døgnet rundt om det skal være.... Er jo bare det at vi faktis gjøre det :eek:

Har dere? Fikk gule rapporter sist du prøvde å adle meg (adlsmann og 100 øksemenn) i vert angrep. Trodde da at en på 1,2 mil skulle tatt meg på 15 k lett :p

Ps: gratulerer med seieren :D
 

DeletedUser

Guest
Shit happens... og når man glemmer at det er mulig for andre å bygge tropper skjer slike ting. Spes når det går dager mellom nukes sendt og adels sendt -.-

Jeg har nesten ikke tid til RL inni mellom, eller var det andre veien :eek: Husker ikke helt
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Har ikke laget noen tropper på flere måneder :eek: Men hyggelig å se at du prøver igjenn.

Tips: har ingen tropper igjenn ;)
 

DeletedUser

Guest
nesjda... går litt i rykk og napp.

Beklager at du ikke får være med i sluttsummen denne gangen heller. Men du lå ikke helt heldig til.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Lov meg nå at du tar ut alle andre også da ;) Er ikke noe problem vis dere tar ut alt utenfor epicki :)
 

DeletedUser

Guest
Når blir v6 avsluttet? Er det ved midnatt med en gang datoen tikker over til 1. okt, et eller annet arbitrært tidspunkt i løpet av kontortiden til inno, ved midnatt rett før 2. okt, eller...når?
 

DeletedUser

Guest
Når blir v6 avsluttet? Er det ved midnatt med en gang datoen tikker over til 1. okt, et eller annet arbitrært tidspunkt i løpet av kontortiden til inno, ved midnatt rett før 2. okt, eller...når?

Sikkert dette ;) Jeg kan ikke forestille meg at de skulle prøve å avslutte verdenen på et rundt tidspunkt... :rolleyes:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Når ting er sånn noenlunde i boks vil det komme en nedtellingsklokke på forsiden akkurat som da V2 skulle avsluttes.
 

DeletedUser

Guest
Er det bare meg, eller virker det som V6 var en kort og enkel server?

Har den stammen som leder, alltid ledet? De har knapt tapt byer i det hele tatt.. Så det virker som dette var en enveiskjøring fra start. Kan noen si noe om dette? :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
vi er awesome? :)

Nei vi har ikke alltid ledet, vi har jo hele tiden vært rundt 20 stk.
Starten var et helvete.
 

DeletedUser

Guest
vi er awesome? :)

Nei vi har ikke alltid ledet, vi har jo hele tiden vært rundt 20 stk.
Starten var et helvete.

Hadde vært kult med en oppsummering :)
Så kan de som aldri har spilt på V6 eller vet så mye om den, få et innblikk i hvordan dere vant :)
 

DeletedUser

Guest
Siste by tatt :)

Det er ikke ofte jeg glimter til med kommentarer her, men nå synes jeg det var nødvendig.

Siste spillerby ble nå blå på våre kart :D

Takker alle for en "interressant" tid ....det har vært morro.


For en haug med skrullinger !!

Chhriss84
(Tuva)
 
Topp