Avslutte hp nå ??

DeletedUser

Guest
er det ingen muligheter for og avlsutte denne hp snat ? er jo særiøst omtrent ingen spillere uten for stammen vår nå . er utrolig mye små byer rundt fra 50 poeng og opp til 1 k ? denne verden er jo allerede avgjort nå


kunne man ikke tatt en avstemining om man skal avslutte verden eller ikke ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er vel ikke noe poeng i å avslutte verden nå når den uansett er ferdig på lørdag? :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
er den ferdig da ? står jo at verden blir forlenget om man ikke har nådd målet ( 90 % av alle spiller byer )
 

DeletedUser

Guest
Startdato: 3. september 2012
Sluttdato: 3. november 2012
(Dersom vinnerkravet ikke er oppnådd innen den datoen vil sluttdato bli forlenget.)


mhm, det er i hvertfall det som står på innstillinger
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Hvis verdenen er ferdig 3. november uansett hva som skjer, så synes jeg gjerne at den setningen kunne blitt formulert på en litt annen måte.

Når jeg leser den så får jeg i alle fall inntrykket av at dersom vinnerkravene (som er på 90% dominanse) IKKE er oppfylt, så ender ikke verdenen før de er oppfylt.
 

DeletedUser

Guest
Startdato: 3. september 2012
Sluttdato: 3. november 2012
(Dersom vinnerkravet ikke er oppnådd innen den datoen vil sluttdato bli forlenget.)

og

Annet Kun vanlig premiumkonto vil være tilgjengelig på denne runden. Vinnerkrav er 90% dominanse. Forhåndsregistrering vil være mulig!

står det på anonseringssiden til HP4.


og på statestikk siden for classic under verdensinstillinger står det: "Krav for seier: Etter minst 60 dager må en stamme ha 90% av landsbyene."

så hvordan det er en selvfølge at serveren er over på lørdag uten at disse kravene er fullført forstår ikke jeg... Hvordan kan man misstolke "Etter minst 60 dager må en stamme ha 90% av landsbyene."? Altså kan serveren avsluttes tidligst lørdag, men siden ingen stamme har 90% dominanse (landsbyer, ikke poeng) så skal HP4 fortsette til kravene er nådd. Mener å huske at jeg leste det var snakk om spillerlandsbyer, og ikke bare landsbyer, men finner ikke dette nå lengre. Hadde vært greit å få et mer utdypt svar eller en begrunnelse til hvorfor serveren avsluttes da. Eller stenges HP4 for nye kontoer?
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
HP4 kan avsluttes på lørdag, men det er kun dersom det ikke er noe poeng å fortsette lengre. Med "ikke noe poeng" mener jeg at jeg ikke ønsker å tvinge dere til å adle småbyer på under 1000 poeng kun for at dere skal få 90% dominanse. Uansett må jeg se det litt an. Skal ta å se litt på verden seinere i dag =)
 

DeletedUser

Guest
håper vi virkelig slipper og adle folk under 1k . btw . så er det lite tropper hos fiende der ute . og innen lørdag skal jeg garantere at spillere utenfor ZF ikke har mere tropper
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Helt klart. Det er nesten ikke noe igjen å adle , selv adler jeg nå bare for å ha noe å gjøre og det er ikke mye å skryte av de jeg adler. Ikke når jeg nuker engang møter jeg særlig tropper.
 
Topp