Avsluttning?

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva er kritteriene for "seier" på V1 ??


2wpq77r.png



Hvorfor står det avslutter på alle verdener utenom V1??
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fordi det ikke har vært noe spørsmål tidligere om hva som skal til for at v1 skal vinnes :) Personlig kunne jeg helt klart hatt et vinnerkriterie, men jeg føler liksom at det er 100% dominanse jeg da, så paal, vi to kommer nok til å se hverandre hver dag de neste 6 årene :party:
 

DeletedUser

Guest
100% dominanse for v1? Er ikke det litt drøyt? Hva om vi legger oss på 80-85% dominanse for én stamme isteden? Om noen oppnår dette er det så godt som ingen sjanse for at de kan tape anyways :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Fordi det ikke har vært noe spørsmål tidligere om hva som skal til for at v1 skal vinnes :) Personlig kunne jeg helt klart hatt et vinnerkriterie, men jeg føler liksom at det er 100% dominanse jeg da, så paal, vi to kommer nok til å se hverandre hver dag de neste 6 årene :party:

Det har blitt tatt opp flere ganger, men det har aldri blitt besvart. Digg da Scar, vil du komme over til kose stamme så det går litt raskere? Så kan vi sette oss ned i sola og ta en pils og nyte damene i bikini på stranda her nede?
 

DeletedUser

Guest
Ellers kan vi bare skrive "avsluttes ikke" under v1's forum. Det er jo åpenbart at denne verdenen varer evig :)
 

DeletedUser

Guest
Skal man dømme etter sånn det har vært hittil så vil det kreves 100 % dominans. De eneste unntakene er vel da det var spesielle sluttbetingelser fastsatt fra starten av. Det har generelt sett vært avgjort ved avstemning hva som har vært nødvendig for å vinne, og det virker som om de fleste som ikke er i stammen som leder stemmer for 100 % dominans.

På den andre siden, når man først har 80 % dominans så burde det ikke ta veldig lang tid å få resten. Ei heller tror jeg man vil måtte adle alle byene på V1, da det fort kan skje at stammer kollapser og veldig mange går grå - de grå vil det da ikke være nødvendig å adle.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det har blitt tatt opp flere ganger, men det har aldri blitt besvart. Digg da Scar, vil du komme over til kose stamme så det går litt raskere? Så kan vi sette oss ned i sola og ta en pils og nyte damene i bikini på stranda her nede?

Tjaa, et meget fristende tilbud, spesielt det faktum å få v1 avsluttet!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
100% dominans. Har ikke brukt år av mitt liv på dette spillet, for å avspises med 80%.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Enig med C22.

V1 har pågått så lenge, og det er ikke oppgitt noen kriterier for seier, dvs total dominanse is da way to go. Så ja, vi skal nok alle kose oss sammen i noen år til.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Enig med C22.

V1 har pågått så lenge, og det er ikke oppgitt noen kriterier for seier, dvs total dominanse is da way to go. Så ja, vi skal nok alle kose oss sammen i noen år til.

noen år?? noen 10 år mener du vel :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Verden vokser ikke lengre, så det er begrenset hvor store de egentlig kan bli, men man kan jo lure... Det kommer mye an på hvor mange det blir igjen på verdenen til slutt.
 

DeletedUser

Guest
jeg joiner

jeg blir å være med til H.F.O seirer eller taper.

hvis det da ikke skjer noe spesielt da
 

DeletedUser

Guest
Skal man dømme etter sånn det har vært hittil så vil det kreves 100 % dominans. De eneste unntakene er vel da det var spesielle sluttbetingelser fastsatt fra starten av. Det har generelt sett vært avgjort ved avstemning hva som har vært nødvendig for å vinne, og det virker som om de fleste som ikke er i stammen som leder stemmer for 100 % dominans.

På den andre siden, når man først har 80 % dominans så burde det ikke ta veldig lang tid å få resten. Ei heller tror jeg man vil måtte adle alle byene på V1, da det fort kan skje at stammer kollapser og veldig mange går grå - de grå vil det da ikke være nødvendig å adle.

Dette er vel det mest sansynlige scenarioet, ja.
Det blir spennende å se hvor/hvem som kollapser først, og evt hvor store følger det får for resten av verden.
 

DeletedUser

Guest
MD

ja noe sånt. eller at jeg går konkurs selv og ikke får tak i mer PP
 
Topp