Avstemning: Første intervju

Hvem skal første intervju være av?

  • Bongosteen

    Stemmer: 8 14,0%
  • Fyllesamen

    Stemmer: 13 22,8%
  • Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Stemmer: 7 12,3%
  • Tarahumaraen

    Stemmer: 10 17,5%
  • Gertpe

    Stemmer: 11 19,3%
  • LordLazlo

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tvutt

    Stemmer: 7 12,3%
  • Real Steel

    Stemmer: 1 1,8%

  • Totalt antall stemmer
    57
  • Avstemningen er stengt .

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Siden ingen har påtatt seg rollen, så tenkte jeg at jeg kunne kjøre noen intervjuer, når jeg har lyst, og har tid.

Setter opp en avstemning over spillere som jeg selv mener er interessante/som folk har ytret ønske om, også tar vi det derfra. Den som får flest stemmer starter jeg med, såfremt spilleren selv er interessert.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Må jo ta med deg selv da, Villa! Du er jo sjefen. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator kunne vært morsomt etter de siste dagers hendelser kanskje..
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Meh.. rator hendelsen har vi sett før, martyparty ftw!!
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Denne avstemmmingen henger jo ikke på greip.
Nå sørget jeg for at jeg ble nevnt to ganger, som er en mer de her oppe, så hvorfor kan ikke jeg stemmes over? Buuu!

Dette er ikke noe en manns show, villa:-(

ps
Jeg ser du har tatt med real steel, men de nevnte jeg utelukkende som en nødløsning.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Denne avstemmmingen henger jo ikke på greip.
Nå sørget jeg for at jeg ble nevnt to ganger, som er en mer de her oppe, så hvorfor kan ikke jeg stemmes over? Buuu!

Dette er ikke noe en manns show, villa:-(

ps
Jeg ser du har tatt med real steel, men de nevnte jeg utelukkende som en nødløsning.
Åjoda, det er det :)
 

DeletedUser

Guest
Er det avgjort nå at det blir Fyllesamen eller hvor lenge varer denne avstemmningen? ;)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Helt klart at Benja er den rette å intervjue etter en fantastisk start i v14 (støttes)
 

DeletedUser

Guest
Er vel fyllesamen som står med flest stemmer, og dermed blir det første intervjuobjektet såfremt han ønsker det selv.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Sant, og jeg gleder meg til å lese intervjuet.

Men akuratt nå skulle jeg ønske at rator hadde vunnet denne avstemningen, selv om jeg er ganske sikker på at jeg vet hva han hadde sagt :)
 
Topp