Avstemning: Første intervju

Hvem skal første intervju være av?

  • Bongosteen

    Stemmer: 8 14,0%
  • Fyllesamen

    Stemmer: 13 22,8%
  • Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

    Stemmer: 7 12,3%
  • Tarahumaraen

    Stemmer: 10 17,5%
  • Gertpe

    Stemmer: 11 19,3%
  • LordLazlo

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tvutt

    Stemmer: 7 12,3%
  • Real Steel

    Stemmer: 1 1,8%

  • Totalt antall stemmer
    57
  • Avstemningen er stengt .

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvis ikke det er problemer med å få til et intervju kan jeg melde meg frivillig til å lage et intervju eller to med disse bestemte kandidatene om det er ønsket ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er alt på saken :) har avtalt et intervju med bongosteen foreløbig :) så får vi se hva det blir etter det :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvorfor ikke ta den som fikk mest stemmer, og jobbe seg nedover? Glorifisering av egne medlemmer much? :p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skal prøve å komme i kontakt med Fylle og Gert også :) Gertpe er en veldig vanskelig person å få tak i :| men skal nok alltids klare å ordne intervjuer :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Du er naiv nok til å tro det ja :D

Jeg er ikke naiv. Når skal du slutte med de negative omtalene til folk som er uenige i hvordan du går frem på? Vi hadde denne undersøkelse på forumet av èn enkel grunn, og det var for å undersøke hvem spillerene her ønsket seg et intervju med. For all del, det er fint at du bidrar, men kanskje høre litt på hva resten av spillerene ønsker også?

skal prøve å komme i kontakt med Fylle og Gert også Gertpe er en veldig vanskelig person å få tak i :| men skal nok alltids klare å ordne intervjuer :p

Fint, denne kunne du kanskje byttet ut med kommentaren ovenfor, som var totalt unødvendig og nedverdigende? Evnt samarbeide med Chaosisalex, sånn at dere kan fikse intervjuer på samme tid/assister hverandre?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Da har jeg avtalt et intervju med tarahumaraen :) Ja det er en grunn til at de som er øvert på avstemmninga ikke er 1st på intervju delen..
 

DeletedUser

Guest
Sålenge du intervjuer, og ingen andre tar på seg oppgaven, så løser du den som du vil.
Ingen som har lov til å klage på at du ikke følger en avstemming som ikke engang var i din regi.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Om noen har forslag til intervjuobjekt, send meg gjerne en pm :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
har flere ting på lur :) er bare å følge med framover.. kan røpe at det kommer et intervju i dag eller i morgen :)
 
Topp