Awards

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1. Morten aka Ekans. - Utrolig flink, initiativsrik ung mann!
2. Don Slask - Som Creo skriver ovenfor her, så holder han nok krigen i gang.

Favoritt spiller
1. Har blitt stor fan av veldig mange. Så kommer ikke til å skrive noe nick.
2

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1. Idioten som fant ut at han skulle spille sykt kvalmende.
2. Birken og fjellet deler plass her.
Birken - Utrolig flink til å flytte på deffet sitt, men ødela hele mitt inntrykk med den massive pp-bruken på byene sine.
Fjellet aka The Mountain - Virker som en hyggelig fyr, fram til at han gikk bananas etter Houdini episoden. Forstår frustrasjonen, men lær deg å kjenne litt fakta før du stenger av og hyler ut ting.


Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Superman! Mads og Are <3
2. IlIl - Jeg liker'n.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. KoD
2. PMS

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. HOL
2. TDT/TDTR

Favoritt stamme
1. KoD - Kunne ikke være mer stolt over stammen jeg er med på å lede. Fantastiske personer å snakke med om dagene! :)
2. NeW - Same as above.

Mest mislikte stamme
1. PMS - Mest pga off.forum. Virker som en veldig trøblete og urolig stamme...
2.

Beste leder
1. Martin <3
2. Sigmund i Just Testing skal få denne, da han jobber hardt som min waterboy! :)

Dårligste leder
1. Djinn, virker som om ingen har kontroll i PMS. Merk "virker som", godt mulig det er annerledes fra innsiden.
2. Don Slask er vell også leder i PMS? Hvis ja, fortjener han min 2. som dårligste leder. Hvis nei, beklager jeg for feiltagelsen.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Fsensitivity - Christian har vært der fra starten og har hatt en stor innvirkning på V22
2 Ekans. - Morten er også digg!

Favorittspiller
1 Fsensitivity - kanskje litt kjedelig å velge ham igjen kanskje, men Christian er rå da
2 Eru Iluvatar - de har ikke vist så mye til nå med sin plassering, men de skal nok få gjort det

Ukens beste PnP / forumposter
1 Nada
2

Mest "hatet" spiller
1 Tullingen som kødda med Houdini og Superman
2 Vet egentlig ikke. Den ene fyren på The Mountain virker noe trangsynt

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Superman - kommer seg forhåpentligvis opp igjen etter hvert
2 IlIl - fått et godt inntrykk av denne spilleren

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 KoD - Vi er rett og slett best :)
2 PMS - For ikke så lenge siden så kunne man kanskje vurdert PMS som de beste egentlig pga. DON og Hexx sin innsats offensivt, men nå har PMS havnet for mye på defensiven. Det er nesten på tide at DON bytter om noen off-byer til def.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Kommer faktisk ikke på noe... TDTR eller noe?
2

Favoritt stamme
1 KoD
2 PMS - noen må jo utfordre oss også da

Mest mislikte stamme
1 PMS - samtidig liker jeg dem ikke så godt
2 South - PMS sine allierte?

Beste leder
1 Christian <3
2

Dårligste leder
1 Alle andre enn Djinn i PMS - Magnar har jo vært borte. Hvem skal ta ansvaret for at stammen går ad undas!?
2 Djinn - tja, tror det var fortjent uansett å være på denne listen
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1. Fsensitivity - En erfaren spiller som hadde god kontakt med både NeW og KoD sine medlemmer. Han hørte på hva alle hadde å si, og var en fantastisk leder overall.
2. Battis0 - En spiller som ikke nådde så langt, men som jeg har stor respekt for grunnet de valgene han gjorde mens han fortsatt spilte. En glede å samarbeide med.

Favoritt spiller
1. Fsensitivity - ^Se over.
2. Grand Poobah - Snakket ikke mye med spilleren, men han virket som en grei kar ;)

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1. Definitivt Don Slask. Jeg har ikke like mye erfaring med TW som andre her, men slik han oppførte seg på off-forumet etter at Eru Iluvatar og Vaffelmannen byttet over til KoD var lite modent. Dessuten har jeg fra enkelte Ex-PMS medlemmer hørt at han kort og greit hadde stillingen til en "enehersker" i PMS. (Det om hvordan han var i PMS er kun basert på hva jeg har hørt, så en burde være kritisk til dette).
2. RUAB - Jeg vil ikke si at jeg "hater" deg, men du er definitivt ikke en spiller jeg ønsker å samarbeide med i fremtiden. Jeg tok tidlig en lederstilling i TDTR, og følte meg svært dårlig behandlet der. Han svarte alltid med en nedlatende tone til oss i TDTR sin ledelse, og det virket ikke som han overhodet tenkte over at stammefamilien kanskje burde gjennomgå en reform. (Vi ser jo hvordan det gikk :p ).

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Verdenen er ferdig.
2 ----------II---------

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. PMS - En syk off. og meget god plassering i verdenen (så lenge dere eksisterte).
2. HOL - Da jeg startet opp var HOL den kanskje største trusselen for min overlevelse.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. TDTR - Inaktive, uerfarne medlemmer som ikke hadde viljen til å gjøre noe som helst. Ingen sendte noen gang støtte, men det var kanskje greit iom. at det nesten ikke var noen av medlemmene som hadde tropper i det hele tatt.
2. CO/F...Ru/IK - Dere som var blant top 20 hele verdenen hadde kanskje ikke så mye med disse spillerne som det vi på IlIl hadde. Enkelt og greit kan en si at rett og slett virket inaktive. De steg ikke i poeng, rekrutterte ikke tropper, svarte ikke på forum. Dessuten hadde de mangel på koordinasjon og ble derfor i mine øyne ikke sett på som en trussel krigsmessig.

Favoritt stamme
1. KoD <3
2. NeW <3 - Både KoD og NeW var stammer som tok meg godt imot. I tillegg var dette de første (og eneste) stammene jeg var med i på V22 som hadde spillere med en intelligens på et høyere nivå enn en løk.

Mest mislikte stamme
1. PMS - I all hovedsak pga. Don Slask og det at de utgjorde den eneste trusselen mot KoD lategame ^^
2. HOL - Har ikke noe imot spillerne, men mislikte stammen som en helhet fordi de satte meg og mine tidligere stammefrender fra TDTR i en vanskelig possisjon.

Beste leder
1. Fsensitivity - <3 Ingen andre kan måle seg engang.
2. Fsensitivity - (Er det lov å stemme to ganger på samme person?)

Dårligste leder
1. RUAB - Igjen, dårlig kommunikasjon med stammens medlemmer. Hadde ingen langsiktig plan for hvordan stammen skulle overleve.
2. Tcmt - Tcmt var ingen dårlig person, tvert imot, men det faktum at han var rundt 10 år og hadde norskferdigheter på nivå med en 7-åring reduserte dessverre hans lederferdigheter betraktelig.

Tilleggsinformasjon:
Dette er den første verdenen jeg virkelig har spilt på, og jeg takker alle for å bli tatt godt imot. Jeg gjorde mitt beste og fikk god støtte av mine stammefrender samt rundt-omliggende spillere. Det varmer også mitt hjerte at både Fsensitivity og Gaudi skrev at de hadde fått et godt inntrykk av meg :)
Lykke til på fremtidige verdener alle sammen!
 
Topp