Awards

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mitt bidrag til hvordan verdenen er foreløpig!


Mest respekterte spiller
1 Norske Nørd
2 Gertpe

Favoritt spiller
1 Djinn
2 Varanior08

Ukens beste PnP / forumposter
1 Magnar for initiativ til denne tråden!
2 - Ingen, men oppfordring til en ny top 10 spillerliste

Største fiende
1 Eru iluvatar
2 Norske nørd

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 redsca
2 Chip and dale

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS
2 H~O~L

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Elite
2

Favoritt stamme
1 PMS
2

Mest mislikte stamme
1 Kod
2 AA

Beste leder
1 Blir teit å rangere ledere og ikke stammen i sin helhet synes jeg.
2

Dårligste leder
1
2
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Mest respekterte spiller
1 Djinn
2 Spoonman

Favoritt spiller
1 Djinn
2

Ukens beste PnP / forumposter
1 Magnar
2

Mest "hatet" spiller
1 Bohic ( Kjent for å joine stammen som leder. Gjort det 4-5 ganger på V18)
2 salomon

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Vivaldi
2

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS
2 -

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 -
2 -

Favoritt stamme
1 PMS
2

Mest mislikte stamme
1 AA
2

Beste leder
1 Magnar/Djinn
2

Dårligste leder
1
2
 

DeletedUser

Guest
Setter altid pris på hyggelig kommentarer mackel <3 spess fra deg.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Selv om det ryktes comeback, har jeg ikke vært innom v22 på en stund - lista preges deretter.

Mest respekterte spiller
1. Kjellis & co. Sterk 2. plass med et veldig minimalt PP-bruk. Stor prestasjon. DON har brukt en god del, Djinn brukte såvidt jeg vet en del i starten.
2. Fsensitivity. Har ikke hørt om deg før v22, men jeg ble beundret av måten du formulerte deg og forhandlet på gjennom tiden jeg var i KoD. Også den ene som faktisk tok tak etter feilrekrutteringen i Boo - 10 sekunder etter at du fikk rettigheter gjorde du det som burde ha blitt gjort mange dager i forveien, og som trolig hadde forhindret mye av oppstyret. Vegard og Spoon blant andre delte også mine meninger på det som utvilsomt var det eneste riktige å gjøre, men argumentene til resten av ledelsen for det motsatte gir meg fortsatt frysninger.

Favoritt spiller
Vanskelig å velge. Setter samme som på respekterte.
1. Kjellis, en av de få som spiller på v20 og som jeg dermed har god kontakt med. Vi har det veldig gøy hver gang Hodd (wave) er tilstede i Skype-samtalen.
2. Fsensitivity, liker å bli positivt overrasket av spillere jeg ikke har hørt noe fra tidligere.
3. Spoonman-gutta (hvem er kontoens nyeste tilskudd?)
4. Houdini2016 :rolleyes:
(Hodd (wave) er selvfølgelig øverst her, men siden han ikke spiller like "offentlig" som de andre velger jeg ikke å ta han med [glemte at han spiller, men redigerte det inn (wasntme) ] )
Ukens beste PnP / forumposter
1. En stund siden jeg var på v22-forumet, men alle som er aktive og/eller tar initiativ. Å nevne alle vil ta for lang tid, men blant de aktive har vi Thomas, blant de som tar initiativ har vi Magnar (denne tråden). Ikke la dette forumet dø ut slik som v20-forumet.

Mest "tullete" spiller (hater ikke mange)
1. Varanior08. Liker mye av det du skriver her. Det eneste jeg så til deg på v22 var dog i en helt annen setting, nemlig da du kontaktet oss i KoD i forbindelse med et samarbeid mot Unionen. Ikke vondt ment, men båten du argumenterte, formulerte deg og forhandlet på var direkte latterlig. Vi forstod tidlig hva du prøvde på. Da jeg senere snakket med en i PMS og fikk en bekreftelse måtte jeg bare le, for fremgangsmåten din var, beklager uttrykket, idiotisk. Klarer nesten ikke å se på deg som noe annet enn en klovn, sjeldent jeg blir så sjokkert (i negativ retning) av hvordan noen forhandler på, og særlig etter å ha funnet ut av motivet. Tror du kunne fått gjennomslag for ønskene dine på iallefall 100 måter ved en hvilken som helst annen fremgangsmetode.
2. Sondrekul. Du har absolutt forbedret deg, men du vil alltid være en tulling. ;) (ikke noe negativt, fant bare ingen andre å sette her)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
Dessverre er Heskey på rank 20, 30 poeng unna rank 21. Har ikke tålmodighet til å vente til han faller ned.
1. (Når jeg sjekker de øvrige fra rank 25 og ut, finner jeg faktisk ingen jeg har spesielt troen på - enten fordi de ikke har imponert meg tidligere, eller fordi jeg ikke vet hvem de er)


Mest respekterte stammen krigsmessig
Under min periode opplevde jeg for lite kriging til å plassere noen her. Ser dog at PMS nettopp har passert 2 mill ODA, og jeg liker ODA. I tillegg leder de ODD. KoD har begge andrepassene.
1. PMS
2. KoD

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. Unionen. Flaueste jeg noengang har sett, og ingen spillere som skilte seg positivt ut. Uff.
2. Unionen. Det var så mange stammer at jeg må ta de med en gang til. Kan vel nevne hvor latterlige de var da vi i utgangspunktet hadde IAP med flere av stammene, men likevel mottok angrep fra mange, og derav ledelsens enorme mangel på kommunikasjon med oss (KoD), handlekraft og samarbeidsvilje. Det var ekkelt, og sa seg selv at selv med et massivt overtall spillermessig ville de falle som fluer. Sjeldent jeg har sett så mye rødt på et kart, de var søren meg overalt.

Favoritt stamme
1. KoD og AA får dele denne.
2. NeW, på grunn av Supermans tullete bilde som dukker opp hver gang jeg sjekker stammen.

Mest mislikte stamme
1. Unionen. Samme argumentasjon som under "Minst respekterte stammen krigsmessig".
2. Unionen. Samme argumentasjon som under "Minst respekterte stammen krigsmessig".

Beste leder
1. Fsensitivity, som jeg forklarte i starten - imponerende overblikk, formidlingsevne og jobber knallhardt.
2. Veggis. Hørte du forsvant på en urimelig måte, noe som er synd. Veldig hyggelig, og stod opp mot PMS nærmest alene (?). Delte flere av meningene mine om Unionen, og valgte samarbeid med oss fremfor med dem fordi han var imot måten de ignorerte IAPen vi egentlig hadde på - noe jeg synes det står stor respekt av.

Dårligste leder
1. Unionslederne. Nå har jeg ikke alle navnene, mye har skjedd de siste 2-3 ukene. Men Kruttkalle (!!!), Kondomlukt, etc skiller seg veldig negativt ut. Årsakene er stort sett nevnt.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nå gjorde jeg en innsats for å redde pocket og schnell etter beste evne.

Dere ødela den sjangsen for dem, og du ser hvor det førte dem....

Når det er sakt var mine argumenter oppriktige, da jeg ønsket flere spillere som ikke var i værken kod eller pms og imgem av stammene hadde plass til alle disse. Derfor gjorde jeg et forsøk på å spille med åpne kort for å starte en stamme med alle jeg på det tidspunktet ville ha med. At du kaller meg en klovn på bakgrunn av mine argument synes jeg blir heller tåpelig da KoD sitt eneste argument var "kom til KoD" og "Vi skal redde schnell og pocke" om jeg forhandlet dårlig vill jeg nesten ikke vite hva thomas sin forhandlingsteknikk kan kalles.

Schell og poclet var hvertfall ikke mye fornøyd med KoD da jeg viste dem samtalen oss i mellom...

Peaaace out
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Nå gjorde jeg en innsats for å redde pocket og schnell etter beste evne.

Dere ødela den sjangsen for dem, og du ser hvor det førte dem....

Når det er sakt var mine argumenter oppriktige, da jeg ønsket flere spillere som ikke var i værken kod eller pms og imgem av stammene hadde plass til alle disse. Derfor gjorde jeg et forsøk på å spille med åpne kort for å starte en stamme med alle jeg på det tidspunktet ville ha med. At du kaller meg en klovn på bakgrunn av mine argument synes jeg blir heller tåpelig da KoD sitt eneste argument var "kom til KoD" og "Vi skal redde schnell og pocke" om jeg forhandlet dårlig vill jeg nesten ikke vite hva thomas sin forhandlingsteknikk kan kalles.

Schell og poclet var hvertfall ikke mye fornøyd med KoD da jeg viste dem samtalen oss i mellom...

Peaaace out

Du prøvde ikke å redde de, du prøvde og hjelpe degselv, og få mindre motstand. I tillegg, om schnell/pocket hadde satt opp kv eller faktisk vert aktiv, kunne vi lett ha reddet de, men når de ikke være aktiv selv er det vanskelig og gjøre noe med saken.

I tilleg det siste delen er bare bullshit. Jeg snakket med Pocket og Schnell personlig og jeg spurte om det var noe missnøye med hvordan jeg håndterte saken, og svaret var tilbake nei. Så det der er bare en stor bullshit.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Du prøvde ikke å redde de, du prøvde og hjelpe degselv, og få mindre motstand. I tillegg, om schnell/pocket hadde satt opp kv eller faktisk vert aktiv, kunne vi lett ha reddet de, men når de ikke være aktiv selv er det vanskelig og gjøre noe med saken.

I tilleg det siste delen er bare bullshit. Jeg snakket med Pocket og Schnell personlig og jeg spurte om det var noe missnøye med hvordan jeg håndterte saken, og svaret var tilbake nei. Så det der er bare en stor bullshit.

Ifølge Heine fikk han ingen hjelp what so ever ^^ Så vet ikke helt jeg Thomas ^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ifølge Heine fikk han ingen hjelp what so ever ^^ Så vet ikke helt jeg Thomas ^^

Fikk ikke hjelp? de 3 første byene så fikk jeg beskjed om å ikke sende deff, http://gyazo.com/81de7f1e34967600aee844a480ddb79c, jeg prøvde men han ba meg trekke. I tillegg speidet dere å så at jeg hadde begynt å deffa hans hovedby når han hadde bare 1 by igjen, men jeg måtte da trekke den etter 2-3 timer der han ikke var pålogget og jeg ikke få vite mur nivå. Så der skal han for pokker ikke skylde på oss.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fikk ikke hjelp? de 3 første byene så fikk jeg beskjed om å ikke sende deff, http://gyazo.com/81de7f1e34967600aee844a480ddb79c, jeg prøvde men han ba meg trekke. I tillegg speidet dere å så at jeg hadde begynt å deffa hans hovedby når han hadde bare 1 by igjen, men jeg måtte da trekke den etter 2-3 timer der han ikke var pålogget og jeg ikke få vite mur nivå. Så der skal han for pokker ikke skylde på oss.

Gikk ikke så bra med deg :O
[16:29:14] Magnar the stronk (jepp): btw thomas sa at du satt på pocket
[17:36:30] Heine: Går jo ikke an å gjøre særlig mye når man må gjøre alt på egenhånd
[17:36:55] Magnar the stronk (jepp): Thomas hadde jo støtte oss deg
[17:37:27] Heine: Ikke mens jeg var på :p
[17:37:38] Magnar the stronk (jepp): ok var det vi fikk høre :p
[17:37:52] Magnar the stronk (jepp): at han trakk tilbake støtte siden han ikke fikk svar på en mld
[17:38:33] Heine: Det kan vel hende
[17:38:55] Heine: men ingen var på når jeg trengte det, så ga egentlig bare faen i hele kontoen :p
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Han spurte egentlig aldri om støtte på forum heller. Han skrev det litt indirekte på skype, hadde han sendt pm til kontoen min for eksempel så hadde vi sendt støtte på en øyenblink, er ikke alltid man er tilgjengelig på skype. Så hadde han gjort en innsats hadde han forstatt hatt minst 2 av byene mener jeg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Han spurte egentlig aldri om støtte på forum heller. Han skrev det litt indirekte på skype, hadde han sendt pm til kontoen min for eksempel så hadde vi sendt støtte på en øyenblink, er ikke alltid man er tilgjengelig på skype. Så hadde han gjort en innsats hadde han forstatt hatt minst 2 av byene mener jeg.

JOda er ikke jeg som sier dette som du ser ^^ Så blir feil og bli sur på meg for det :)
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig når folk ikke gjør en innsats for å redde byene sine nei.
Alle kan f.eks. sende rundskriv her, er ikke så vanskelig å sende en pm til hele stammen. Hvor man skriver kort hva som foregår, og hvor man trenger tropper.
Vi har stått imot store mengder off. før, og hadde klart det igjen...

Irriterer meg grenseløst over at folk syter over at de gjør alt på egenhånd, når de ikke prøvde engang å kontakte noen engang.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Du prøvde ikke å redde de, du prøvde og hjelpe degselv, og få mindre motstand. I tillegg, om schnell/pocket hadde satt opp kv eller faktisk vert aktiv, kunne vi lett ha reddet de, men når de ikke være aktiv selv er det vanskelig og gjøre noe med saken.

I tilleg det siste delen er bare bullshit. Jeg snakket med Pocket og Schnell personlig og jeg spurte om det var noe missnøye med hvordan jeg håndterte saken, og svaret var tilbake nei. Så det der er bare en stor bullshit.

Hva pocket og schnell sa til deg i ettertid er for meg likegyldig, jeg vet hva dem sa til meg og det holder.. At jeg prøvde å redde meg selv er til en viss grad sant, jeg ønsket jo å skape et godt utgangspunkt (enhver som ikke er idiot ønsker vell det ?) så skjønne ikke at det skal brukes som et argument... Når det er sagt så JO jeg ønsket også å redde schnell og pocket samtidig som jeg ikke rissikerte for mye selv. Jeg kom til deg med mitt forslag og du nekta på det så da ble planen skrinlagt og jeg gikk heller inn i PMS uten schnell og pocket som jeg hadde ønsket. Men de er borte og jeg er her enda, så dere kan mene jeg er så tullete dere bare vill for min del :)

Før jeg gikk inn i PMS ytreet forsåvidt poclet og schnell føere ganger missnøye til meg angående situasjonen, men det er jo klart pipen fikk en annen lyd når vi gikk til PMS da de viste at det nå var uungåelig med krig mellom oss.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vanskelig når folk ikke gjør en innsats for å redde byene sine nei.
Alle kan f.eks. sende rundskriv her, er ikke så vanskelig å sende en pm til hele stammen. Hvor man skriver kort hva som foregår, og hvor man trenger tropper.
Vi har stått imot store mengder off. før, og hadde klart det igjen...

Irriterer meg grenseløst over at folk syter over at de gjør alt på egenhånd, når de ikke prøvde engang å kontakte noen engang.



Vell, nå sendte han deffet frem og tilbake, og klarte igså å snipe et tog, så at han ikke gjorde en innsats synes jeg blir urettferdig av dere å si i henhold til Heine ! Heine er en god spiller, så jeg er overbevist om at ham gjorde det han kunne for å redde seg
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Hva pocket og schnell sa til deg i ettertid er for meg likegyldig, jeg vet hva dem sa til meg og det holder.. At jeg prøvde å redde meg selv er til en viss grad sant, jeg ønsket jo å skape et godt utgangspunkt (enhver som ikke er idiot ønsker vell det ?) så skjønne ikke at det skal brukes som et argument... Når det er sagt så JO jeg ønsket også å redde schnell og pocket samtidig som jeg ikke rissikerte for mye selv. Jeg kom til deg med mitt forslag og du nekta på det så da ble planen skrinlagt og jeg gikk heller inn i PMS uten schnell og pocket som jeg hadde ønsket. Men de er borte og jeg er her enda, så dere kan mene jeg er så tullete dere bare vill for min del :)

Før jeg gikk inn i PMS ytreet forsåvidt poclet og schnell føere ganger missnøye til meg angående situasjonen, men det er jo klart pipen fikk en annen lyd når vi gikk til PMS da de viste at det nå var uungåelig med krig mellom oss.

Din plan var at din nye stamme skulle ha allianse med PMS, noe som vil si at vi skal gi bort 2 spillere?, er ikke det bare latterlig? Vi vil jo ikke gi bort spillerne våre..
Om schnell og pocket var så jævlig missfornøyd med hvordan vi hånterte saken, det hjelper da ikke en dritt at de syter til deg?
 
Topp