Awards

DeletedUser

Guest
Vell, nå sendte han deffet frem og tilbake, og klarte igså å snipe et tog, så at han ikke gjorde en innsats synes jeg blir urettferdig av dere å si i henhold til Heine ! Heine er en god spiller, så jeg er overbevist om at ham gjorde det han kunne for å redde seg

Snakker ut ifra det som ble sagt til Magnar på skype.

Var ingenting på forum eller på pm om hjelp. Godt mulig han er en god spiller, jeg kjenner han faktisk ikke. Men er skuffet over at det ikke ble spurt om noe deff. I tillegg kommer i etterkant om at han måtte gjøre alt på egenhånd.
Det hadde ikke trengt å vært sånn.

Og for å ikke nevne at han er så skuffet over at han ikke fikk noe hjelp, at han ikke gidder å sende over rapportene. Som viser hva dere har av tropper.

Sorry, men han kan ta seg en bolle.
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dere ville ikke gi bort spillerne... Men byene var det helt OK at vi fikk ? ;)

Pocket og Schnell så vell kansje ikke mulighet til å gjøre saken bedre, og da var det vell ikke noen vits i å skape dårlig innad i stammen pga det. Men en plass måtte de jo få utløp for sin frustrasjon.


Men hey, jeg er happy. Forumet er aktiv, jeg har nye byer, KoD har mistet 2 gode spillere. Alt i Alt er det godt å være i PMS.

(Til Håkon : Krigen min mot PMS gikk da formidabelt gått selv med 4 timer pendling vær dag :eek: Statsene viser at det ikke gikk fult så godt da jeg sluttet å ga fra meg kontoen, men det er ikke så nøye for meg :D )
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Nå gjorde jeg en innsats for å redde pocket og schnell etter beste evne.

Dere ødela den sjangsen for dem, og du ser hvor det førte dem....

Når det er sakt var mine argumenter oppriktige, da jeg ønsket flere spillere som ikke var i værken kod eller pms og imgem av stammene hadde plass til alle disse. Derfor gjorde jeg et forsøk på å spille med åpne kort for å starte en stamme med alle jeg på det tidspunktet ville ha med. At du kaller meg en klovn på bakgrunn av mine argument synes jeg blir heller tåpelig da KoD sitt eneste argument var "kom til KoD" og "Vi skal redde schnell og pocke" om jeg forhandlet dårlig vill jeg nesten ikke vite hva thomas sin forhandlingsteknikk kan kalles.

Schell og poclet var hvertfall ikke mye fornøyd med KoD da jeg viste dem samtalen oss i mellom...

Peaaace out

Jeg vet ikke hvordan det gikk med dem, da jeg ikke har vært online på 2-3 uker som jeg sa. ;) Uansett hva du prøvde på, fremgangsmåten var direkte elendig. Er sjeldent jeg er så direkte og nedlatende i ordbruket, men det er noe av det verste jeg har vært med på. Har i ettertid fått bekreftet at målet var å få over Schnell og Pocket, og det er dette jeg har tatt utgangspunkt i og som vi trodde da. Ville du ha dem til en egen stamme var argumentasjonen grusom. Ville du ha dem til PMS var argumentasjonen grusom. Ville du redde dem var argumentasjonen grusom. Du ordlegger deg bra, men det du skrev var så latterlig at du aldri ville ha fått gjennomslag. Jeg skrev et par ganger til Christian og Thomas/Martin at enten var du dum, eller så var du veldig smart (ja) og hadde lagt en plan som åpenbart ikke fungerte. Tror mest på det siste.

Skal ikke kommentere hva du fikk til svar, da jeg lå i området lengst unna Schnell og Pocket og dermed ikke hadde noe med saken å gjøre. Kan godt ha blitt misforstått fra min side. Det meste av det du skrev ble iallefall lagt inn, derav inntrykket jeg skrev i "lista" - det var dessverre ikke veldig godt. Nå er det en god stund siden, men mener å huske at mye av det som ble lagt frem var at det var for å redde de to nevnte. Hvorfor lage en ny stamme for det i det hele tatt? En stamme med samme diplomati som KoD? Null mening.

Edit: Har nok tatt alt for hardt i. Vært mye styr siste tiden, tre begravelser siste ti dagene osv.. Men står for at tingene som kom frem, fra mitt synspunkt med kun din argumentasjon, ikke var mye å rope hurra for.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dere ville ikke gi bort spillerne... Men byene var det helt OK at vi fikk ? ;)

Pocket og Schnell så vell kansje ikke mulighet til å gjøre saken bedre, og da var det vell ikke noen vits i å skape dårlig innad i stammen pga det. Men en plass måtte de jo få utløp for sin frustrasjon.


Men hey, jeg er happy. Forumet er aktiv, jeg har nye byer, KoD har mistet 2 gode spillere. Alt i Alt er det godt å være i PMS.

(Til Håkon : Krigen min mot PMS gikk da formidabelt gått selv med 4 timer pendling vær dag :eek: Statsene viser at det ikke gikk fult så godt da jeg sluttet å ga fra meg kontoen, men det er ikke så nøye for meg :D )

Å herregud? Vi gav jo ikke bort byene? Dere adlet byene fra de da de ikke var aktive, eller heine var da aktiv men inkompetent, du går meg på nervene man.
 

DeletedUser

Guest
Er akkurat det han prøver på, Thomas. :p

Bare å kose seg med tw når man kan, kommer en dag hvor alt ikke er like koslig lenger...
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Glad for det er Svein som tar seg av snakking og diskusjoner. (love) For stress for min del + jeg er for snill :( Fokuserer heller på spillingen!

Får vel lage en liste jeg også etter hvert, men får bli etter jobb! :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Å herregud? Vi gav jo ikke bort byene? Dere adlet byene fra de da de ikke var aktive, eller heine var da aktiv men inkompetent, du går meg på nervene man.

Påstår du at Heine er inkompetent? Du burde skamme deg! :Neutral:
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Viser vel egentlig bare hvor lite du kjenner til Heine. Alle som kjenner til han vet hva han er god for og at han er en av de bedre spillerne på .no. Begrunn gjerne hvorfor du anser han som inkompetent, for det er det siste jeg tenker på når noen sier "Heine".
 

DeletedUser

Guest
Det har blitt skrevet hvorfor han anses som inkompetent i denne saken.

Manglende evne til å si ifra til stammemedlemmer om hjelp. Er vell den eneste grunnen...
Kan godt være at han er kjempegod og den beste spilleren i .no, men er vell kanskje det som gjorde at han blir sett som inkompetent i ettertid? Litt for høy på seg selv for å si ifra om at han trengte deff?

Dette er jo tross alt ett lagspill også. Har i hvert fall ikke sett noen som har gått solo hele veien...
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mest respekterte spiller
1 Ekans
2 Master night

Favoritt spiller
1 Ekans
2 Masterknight

Ukens beste PnP / forumposter
1 Mo
2 Kjellis

Mest "hatet" spiller
1 Trustie
2 Trustie

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Mo I Moa
2 Mo I Moa

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Hol
2 Hol

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Pms
2 PMS

Favoritt stamme
1 Sick and twisted
2 sick and twisted

Mest mislikte stamme
1 Pms x2
2

Beste leder
1 Adriano
2 Kjellis

Dårligste leder
1 Magnar- of fy.. ikke vær leder igjen
2 Donslask. på koss måte er du en leder?
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Mest respekterte spiller
1 Spoonman - Kontoen har i stor grad i lag med Christian vore det som har holdt KoD gåande, og har gjort ein storjobb. Flotte folk er der og, som alle innehar ganske så solide kvaliteter innenfor TW.
2 Djinn - Etter å ha komt inn i PMS innser eg at det er Magnar som held skipet flytandes, og det skal seiast at han gjer ein utmerka jobb! Er ikkje så ille i resten av spelet heller :D

Favoritt spiller
1 Spoonman - Hthomas (wave) er berre alt for søt. (love)
2 Vaffel - Det at Simen og Rune gjekk til PMS gjorde valget lettare for oss. Trivelige folk! (hug)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
2 Creo

Mest "hatet" spiller
1 Var en eller anna som blei surre når vi skulle adle han og nedgraderte byen sin vha. PP. :crybaby:

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Vallhall
2 Varanior08

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS
2 KoD

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 HOL
2 TDT

Favoritt stamme
1 PMS
2 KoD

Beste leder
1 Magnar
2 Christian

Dårligste leder
Eg mengda meg dessverre berre med eliten (giggle)
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
På tide og få litt mer aktivitet her igjen :eek:



Mest respekterte spiller
1 Ekans. - Morten er en syk god spiller. Noe som han igjen har bevist i dag med å adle +10 byer av PMS på 1 dag. Er enda mer imponerende med tanke på at han spiller solo.

2 DON slask - Gir seg aldri og nuker og nuker. Du holder krigen gående noe som er bra.

Favoritt spiller
1 Fsensetivity - Uten Christian hadde ikke KoD vært der de er i dag. Han er en leder type som uten tvil er en av de viktigste personene på v22.

2 Spoonman - Først og fremst Martin & Jokke, men er selvdigger så litt meg også(giggle) Martin har jeg spilt med på flere verdener så vet hvor jeg har han, og han er først og fremst en veldig god sniper. Han har til og med en egen pc for å snipe med.

Ukens beste PnP / forumposter
1 raaaaaaator
2 fa kua

Mest "hatet" spiller
1 Han som ødela Houdini(vet ikke hvem det er)
2 Djinn - Irriterer meg bare mer og mer.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Superman - Mads og Are/Syrogen kommer nok til å få fart på skinnene igjen.
2 Zeal - Joakim er jo sick. 5k poeng på noen få dager(party)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 KoD
2 PMS

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 HOL
2 TDT

Favoritt stamme
1 KoD - Herlig stamme med herlige folk.
2 NeW - Samme som over.

Mest mislikte stamme
1 PMS - Spillerne faller jo som en skutt fugl.
2

Beste leder
1 Fsensetivity
2 Just Testing

Dårligste leder
1 Djinn - Situasjonen i PMS er ikke bra for tiden Magnar...
2
 
Topp