Båndtvang er påbudt

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Båndtvangen er påbudt mellom mars og juli grunnet urolig og framprovoserende handlinger og holdninger.

Jeg skal ikke gå noe i dybden på Coller sine umoralske pengehykleri slik mange andre har allerede gjort før meg. Denne tråden er for å legge fram håndfaste bevis på at Coller er og blir en systematisk lovbryter som har brukt både list og manipulasjon på sine stammemedlemmer. Hva er grunnen for at 6th sine medlemmer forsatt holder og støtter om denne lovbryteren?

Coller har gjennom sin karriere drevet med push-kontoer, bot og multikontoer. La meg systematisk legge frem bevismatriale.

"Push-konto"-virksomheten er kjent for de fleste som har fulgt med på forumet, men la meg legge fram deler av saken som aldri har blitt vist til offentligheten. Jeg har screenshot av at King of Defence forklarer at han selv ikke vil satse, derfor skal han selge ress gjennom premiumhandelen slik at Coller selv kan plukke det opp på tilsynelatende lovlig vis. Premiumpoengene vil overføres tilbake til Coller og prosessen vil starte på nytt. Dermed har Coller fått mulighet til å resikulere premiumpoengen sine samtidig som han har fått en haug med ressurser på kjøpet. Man har mulighet til å dra store likhetslinjer mellom slik virksomhet beskrevet over og hvitvasking av penger.
78769c56d9bd7ec7edeefceaf942a6d0.png

Botting er noe Coller aktivt har drevet med siden starten av verden 25. Han har gjennom markedsfunksjonen satt på en loop som gjentatte ganger sjekker markedet og premiumbytte for tilgjenglige ressurser. Loopen gjentar seg hvert tiende sekund, og gjør det nærmeste umulig for andre i samme kontinent å kjøpe de ressursene som ligger i premiumbytte. Det skal bemerkes at PC'en til Coller på være påskrudd for at botten skal kunne fungere, men med aktivitetsnivået til Coller tviler jeg på at dette er noe problem.
Legg også spesielt merke til at botten er spesialdesignet for Coller sin konto. Bytter du ut ditt eget navn med Coller sitt navn vil den fungere på nøyaktig samme måte!
BOT:
Kode:
Javascript:
(function() {
function boostchecker() {
	setTimeout(function() {
		wood = page.document.getElementById('premium_exchange_stock_wood').innerHTML;
		stone = page.document.getElementById('premium_exchange_stock_stone').innerHTML;
		iron = page.document.getElementById('premium_exchange_stock_iron').innerHTML;
		resources = [];
		type = [];
		
		if(+iron + +stone + +wood > 0) {
			if(+wood>0) {
				type.push("wood");
				resources.push(wood);
			}
			if(+stone>0) {
				type.push("stone");
				resources.push(stone);
			}
			if(+iron>0) {
				type.push("iron");
				resources.push(iron);
			}
		}
		if(type.length>0) {
			buy();
		}else{
			page.location.reload();
		}
	},10000);
}
function buy() {
	page.document.getElementById('premium_exchange_buy_'+type[0]).children[0].children[0].value = resources[0];
	page.document.getElementsByClassName('btn float_right btn-premium-exchange-buy')[0].click();
	checker2 = setInterval(function() {
		if(page.document.getElementsByClassName('btn evt-confirm-btn btn-confirm-yes').length>0) {
			clearInterval(checker2);
			page.document.getElementsByClassName('btn evt-confirm-btn btn-confirm-yes').click();
			resources.splice(0,1);
			type.splice(0,1);
			if(type.length>0) {
				buy();
			}else{
				page.location.reload();
				boostchecker();
			}
		}
	},5000);
}

/*made by cheeruz, v1.7, 20.11.2015*/
/*start function*/ 
if(game_data.player.name == "-Coller") {
	page = open('/game.php?&screen=market&mode=exchange','page');
	boostchecker();
}else{
	alert("This bot is not for you");
}
})()

Ikke misforstå meg her, Coller driver ikke med multikontoer på verden 25, men han driver med multikontoer på tvers av verden 24 og verden 25. Han har gjennom snedig planlegging tillurt seg gode spillere fra verden 24 som opprinnelig spilte på andre kontoer. Disse lettlurte spillerne har selvfølgelig takket ja til en livsopplevelse med pushkontoer og botting de nødig vil si nei til. Spesielt ikke når Coller har lovet dem førsteplassen. Noe han kunne da se som et høyt potensielt mål med tanke på de foregående punktene. La meg forklare situasjonen i korthet:
En person spiller på verden 24 under kontonavnet Skandyzz.
Coller er registrert på verden 24
Skandyzz er registrert på verden 24
Coller er registrert på verden 25

Denne personen jeg snakket om tidligere vet passordet og har logget inn på samme tidsrom på både Skandyzz på verden 24 og Coller på verden 25. Dette er brudd på multikontoreglamentet og skal føre til bann. Slik jeg har oppfattet problemløsningen til teamet skal de få et ultimatium om å slette en av de involerte kontoene på en av serverne.


Her har dere et kakestykke av hva Coller har bedrevet i det siste. Dette kan være behjelpelig for å få en forståelse på hvordan en slik spiller har kunnet cruise hardt i fra under oppstarten. Nå som teamet har tatt tak og fokuset er rett mer på konkrete handlinger Coller uærlig har gjort, og ikke bare de umoralske pp-boostingene tenker jeg det er riktig tidspunkt å belyse hva for en spiller Coller er i bunn og grunn. La meg presisere at dette bare en håndfaste bevis på hva han har gjort. Ingenting motsier at han har gjort og kommer til å gjøre fler handlinger i dypt inni gråsonen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tror ikke dette er plassen å diskutere om -Coller har gjort regelbrudd eller ikke.

Viss du ønsker selv ville jeg sendt denne inn til Dakapo som ticket.

Så tipper jeg svaret hennes blir:
Takk for at du tipser oss om dette. Uten spillere som rapporterer vil enkelte ting rett og slett gå oss i teamet hus forbi. Vi setter pris på alle spillerne som hjelper oss i å ha et spill uten regelbrytere - selv om du ikke hører fra oss etter dette første svaret. Vi vil etterforske og sjekke opp saken, og iverksette nødvendige tiltak dersom vi finner regelbrudd.

-A
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg fikk ikke passordet til Coller før Passordet til skandyzz var endret.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tror ikke dette er plassen å diskutere om -Coller har gjort regelbrudd eller ikke.

Viss du ønsker selv ville jeg sendt denne inn til Dakapo som ticket.

Så tipper jeg svaret hennes blir:
Takk for at du tipser oss om dette. Uten spillere som rapporterer vil enkelte ting rett og slett gå oss i teamet hus forbi. Vi setter pris på alle spillerne som hjelper oss i å ha et spill uten regelbrytere - selv om du ikke hører fra oss etter dette første svaret. Vi vil etterforske og sjekke opp saken, og iverksette nødvendige tiltak dersom vi finner regelbrudd.

-A

Dette er ikke en diskusjon om regelbrudd, men en framleggelse og en svartmaling av Coller sine handlinger som kan føre til regelbrudd.

Jeg fikk ikke passordet til Coller før Passordet til skandyzz var endret.

Da håper jeg du sa ifra til nøkkelpersonene som har mulighet til å dobbelt og trippelsjekke slike ting!
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Når ble en skjermdump av en skypesamtale bevis for noe som helst?

For support nei, men for oss andre. Så er det akseptabelt. Johnny Knoxville kommer bare med løse påstander uten bevis. Eneste grunnlaget er Niko spilte på Skandyzz før (Eller enda ifølge han). Niko ønsket å forlate Skandyzz til fordel for Coller og ba om at jeg skiftet pw. Det er fakta !
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
For support nei, men for oss andre. Så er det akseptabelt. Johnny Knoxville kommer bare med løse påstander uten bevis. Eneste grunnlaget er Niko spilte på Skandyzz før (Eller enda ifølge han). Niko ønsket å forlate Skandyzz til fordel for Coller og ba om at jeg skiftet pw. Det er fakta !

Ikke noe sak å fabrikkere det beviset der da.

Men det stemmer sikkert. Når det kommer til de andre tingene her, så tviler jeg ikke et sekund på at det har blitt jukset heftig på Coller.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Når ble en skjermdump av en skypesamtale bevis for noe som helst?

Det er ikke vår oppgave å bevise at vi er uskyldige(det blir også rimelig vanskelig for oss uten å bruke skype som bevis) men Jhonny sin å bevise at vi er skyldige.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Det er lite relevant hvorvidt Skandyz byttet passord før eller etter overgangen til coller. De ligger på hver sin side av verden, og skandyz har like mange poeng som coller hadde etter fem minutter på denne verden. Kan ikke dere som spiller på coller, eller andre som kjenner til saken bedre enn oss som leser, belyse påstandene som er langt mer alvorlige og betydningsfulle, som bot-bruk, massiv push-virksomhet etc?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Coller er heller ikke bannet for botting, slik som majoriteten ser ut til å tro. Vi er bannet fordi vi farmer en spiller(KoD) som hadde tenkt å selge ress for pp og dermed horet miner før vi begynnte å farme han-> Vi er selvfølgelig pushere
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Er det den eneste grunnen til at dere er bannet? Hvis det stemmer, så er det jo farlig å farme spillere på denne verdenen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er lite relevant hvorvidt Skandyz byttet passord før eller etter overgangen til coller. De ligger på hver sin side av verden, og skandyz har like mange poeng som coller hadde etter fem minutter på denne verden. Kan ikke dere som spiller på coller, eller andre som kjenner til saken bedre enn oss som leser, belyse påstandene som er langt mer alvorlige og betydningsfulle, som bot-bruk, massiv push-virksomhet etc?

Vi har fått beskjed av Dakapo(da hun endelig svarte på ticket) om at Botting ikke hadde noe med ban å gjøre, noe som egentlig er helt greit da vi ikke har benyttet oss av dette.
Push-virksomheten vi har drevet med forklarte jeg over, men kan godt gjenta meg selv:
KoD ville selge ress for Pp(noe som ikke er uvanlig), han bygde miner fordi han ville ha muligheten til å selge mest mulig PP. Han bestemmte seg senere for å slutte og sendte oss en melding om at han gjorde dette, vi ba han sende troppene ut av byen, noe han også gjorde. Siden dette har både vi og andre farmet han jevnlig, men det er altså bare vi som pusher.

Jeg mener uansett at en Permaban er noe strengt for en gråsonecase i pushing, men da jeg ikke var så veldig involvert i Coller som Jørn og Herman(jeg fokuserer hovedsakelig på .Net) vet jeg ikke om noe mer vi har blitt beskyldt for.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er det den eneste grunnen til at dere er bannet? Hvis det stemmer, så er det jo farlig å farme spillere på denne verdenen.


Pretty much ja, noe av dialogen vår kan føre til at man med en GOD DEL fantasi og litt cherry picking av meldinger kan anklage oss for pushing(iaf såvidt jeg husker ift dialogen oss imellom)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Forutsett at dette er den fulle og hele sannhet forstår jeg ikke hvorfor dette fører til ban. hvis en annen konto har startet opp med den intensjon å tjene pp, eller spille for egen vinnings del, uansett hvordan denne vinningen er, så er ikke dette et lovbrudd i seg selv. At han sender bort sine tropper er heller ikke et lovbrudd. At dere farmer han er heller ikke et lovbrudd. Med mindre deres mulighet til å farme var hans intensjon fra starten av, noe som i så fall må bevises, så er det ingen grunn til at dere bannes.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Guess whos back, back again, johny is back, to flame again. Gues whos back gues whos back....

Slett forum brukeren din johny hvis du ikke har noe bedere å komme med enn sjalusi, pp klaging, og løgner. Du kommer aldri til å komme på rank 1. Nada
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Guess whos back, back again, johny is back, to flame again. Gues whos back gues whos back....

Slett forum brukeren din johny hvis du ikke har noe bedere å komme med enn sjalusi, pp klaging, og løgner. Du kommer aldri til å komme på rank 1. Nada

Virker som at rushet for å komme rank 1 fort kan komme i hodet på folk litt for mye.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
"Push-konto"-virksomheten er kjent for de fleste som har fulgt med på forumet, men la meg legge fram deler av saken som aldri har blitt vist til offentligheten. Jeg har screenshot av at King of Defence forklarer at han selv ikke vil satse, derfor skal han selge ress gjennom premiumhandelen slik at Coller selv kan plukke det opp på tilsynelatende lovlig vis. Premiumpoengene vil overføres tilbake til Coller og prosessen vil starte på nytt. Dermed har Coller fått mulighet til å resikulere premiumpoengen sine samtidig som han har fått en haug med ressurser på kjøpet. Man har mulighet til å dra store likhetslinjer mellom slik virksomhet beskrevet over og hvitvasking av penger.
78769c56d9bd7ec7edeefceaf942a6d0.png

Setter pris på om du ikke redigerer meldinger som du aldri fikk av meg for propaganda, det er ikke særlig hyggelig. Jeg skal heller ikke spille her på v25, ettersom min plan her var å selge ress4pp.
 
Topp