Backstabbing i BOL-regi

DeletedUser

Guest
Backstabbing av H.F.O

RNG, H.F.O og BOL har en stund nå flørtet litt med tanken på sammenslåing. Denne diskusjonen har gått en del frem og tilbake på grunn av en del uenigheter. Denne saken ble avgjort for BOL sin del på fredag da de valgte å angripe Balle Klorin. Grunnlaget for dette var at bol mener Balle Klorin har brutt avtale han hadde med BOL om ikke å adle i deres kontinenter.

Balle gjorde det han måtte med tanke på omstendighetene. Søndag 8. Juli meldte Glitter at hun skulle slutte. Da ville hennes konto gå grå sammen med BOL som da skulle løses opp. Glitter advarte om at flere store spillere ville gå grå og at vi måtte da sikre oss områder slik at WIC ikke kom inn og tok områder og avskjærer H.F.O og RNG. Med denne advarselen i bakhodet gjorde Balle KUN det han hadde fått beskjed om da Ktulu gikk grå. Han begynte å tette clustre slik at WIC ikke kunne snike seg inn. Det som da skjer er at Glitter sender følgende melding til medlemmene i BOL:

glitter i dag klokken 00:16
Heisann,

som jeg har ymtet frempå om på forumet allerede, så vil balle klorin bli offer i neste offensiv. Det blir med andre ord store mengder med byer - i stortsett alle BOL-spilleres områder - up for grabs.

Jeg sier up for grabs fordi vi alle vet hvilken ellendig forsvarer BK er. Dere kan således anse han som en samling gråbyer.

H.F.O har blitt advart om dette i hele dag (og i går). Samtaler med BK og H.F.O har vært forsøkt, men de velger - av ukjente årsaker - å støtte balle klorin i denne saken.

Det betyr at vi ikke har noe annet valg enn å fjerne balle klorin med makt.

Det gjelder alle hans byer i BOLs områder. Dette er byer han har fått fra BOL gjennom innadling, eller gjennom flyttingen vi arrangerte og hjalp han med ved hans overgang til BOL fra IBs områder. Balle klorin hadde altså ikke vært på kartet i utgangspunktet hvis det ikke var for BOL.

Vi er på det punktet at det får briste eller bære. Og det er bare en ting å si - hjelp til å ta tilbake det som er vårt.

Dette er ingen krigsærklæring mot H.F.O - selv om det kanskje kan virke slik. De har selv valgt å fjerne delt forum, og å avslutte samtaler og avtaler med oss, selv om de allerede krangler med RNG. Ingen er visst stort verdt for dem om dagen.

Angrepene kan starte umiddelbart hvis dere har adels og nukes klare (noe jeg tipper dere har, siden adlingen har vært rimelig laber siste tiden.)

Lykke til! :)

Lots of luuuuuuuuuuuuuuv,
- Glitter

Samme natt begynte adlingen som enkelte i WIC bet seg merke i. Denne backstabbingen er planlagt over lengre tid da adelstog var klare allerede etter få timer. Er det derfor vi har sett manglende innsats fra BOL sin side i det siste? Fordi BOL har bare ventet på å kunne angripe allierte? Synd vi da har stått i veien og ikke gitt dere et godt grunnlag for å angripe da.
Vi valgt å fjerne delt forum med BOL da våres lederforumet ble siterti tide og utide til personer utenfor lederstillinger for å score billige poeng.

Vi er lei av uforutsigbarheten innad i alliansen. 2 dager tidligere var det snakk om merg så begynner BOL med full offensiv. Dette er noe vi ikke kan tolerere. Vi må tenke på medlemmene våres og ikke utifra et temperament som vingler frem og tilbake alt etter dagsformen. Det som blir sagt gjennom lederforum og skype må vi kunne stole på. Vi ønsket ikke merg med BOL og på bakgrunn av dette advarte Glitter oss om at BOL ville bli slettet og vi har kun håndert situasjonen på bakgrunn av denne info. Hvis dette kun var en trussel for å tvinge frem sin egen vilje, så hjelper ikke dette saken. Vi kan ikke ha delt lederansvar med personer som truer frem sine egne meninger for å få sin vilje slik som det ser ut til nå. Så jeg spør: Var det sant det du sa om at BOL skulle slettes eller var dette kun for å skape enda mer drama? Jeg har sett i lengre tid at du er mektig lei TW og har kun sett etter en måte å kunne avslutte TW med et smell som vil gjøre en stor endring i V1.

At de andre i bol styret nå sier at Glitter "kun hadde en dårlig dag" når hun sa alt dette kan ikke vi forholde oss til, når en leder sier noe så må vi høre på det. Vi kan ikke stille spørsmålstegn og tolke hver eneste melding vi får fra bol styret. Vi kan ikke avfeie ting som blir sagt med at: Dette stemmer sikkert ikke selv om Glitter sier det ? Ho har sikkert en dårlig dag?? Vi må gå ut ifra det vi til enhver tid får beskjed om. Når vi først er inne på "dårlig dag" så kan vi iallefall bekrefte at det i så fall er flere dager siden hun har gjentatt at bol skal slette kontoer heile uken.

Enda et eksempel på vinglete oppførsel kom dagen etterpå. Spir og Hansemann gikk inn og overstyrte Glitter sin avgjørelse. Hun skulle ikke ha mer med diplomati å gjøre. De fikk til en IAP og det var en løsning i sikte. Dessverre varte ikke dette. Etter et par timer ramlet det inn flere angrep. Kudos til Spir og Hanse for forsøket i det minste.

H.F.O har nå altså blitt utsatt for et bakholdsangrep som KUN WIC vil tjene på. Vi i H.F.O er mektig lei av å jobbe hardt for alliansen skal bestå og dette er hva vi får servert tilbake. Til og med WIC har mang en gang måtte lagt fra seg popcorn bollene for å måtte sette i gang nye kampanjer mot alliansen fordi vi har klart å hjelpe til med å mekle frem løsninger. Vi har de siste dagene spurt oss selv: "Har vi valgt riktig side?" Vi har uansett satt opp BOL som fiender, så nå er det bare å begynne adlingsfesten.

Nå er vi enda åpen for angrende BOL-spillere som har kun fått servert Glitter sin versjon av saken. At dere i BOL har fått servert Glitters versjon er ikke deres feil og dere har enda mulighet til å stå imot den urett som har skjedd. Etter alt vi har hørt vil uansett BOL bli lagt ned. Hvis dere enda vil ha en fremtid på V1, har dere enda sjansen til å bli med i H.F.O. Vi har allerede fått noen søknader om å komme inn og medlemmer er på vei inn en etter en, så her er dere i godt selskap og vil bli godt mottatt som gode gamle allierte vi har vært siden dag 1. Etter samtaler med RNG er også de åpen for å ta imot medlemmer.

Til dere som ikke ønsker å komme over til oss vil vi bare takke for de årene som gikk fint og glatt, bare synd det siste året/halvanne var så bratt.
 

DeletedUser

Guest
Jada, WIC har ønsket dette lenge og endelig får dere ønsket deres... Bare gni på lampen våres flere ganger for dere har 2 ønsker igjen :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Oh-my-lord! Dette er det desidert morsomste jeg har lest på svært, svært lenge! At jeg skal ligge å bakskratte av latter, mens foreldrene mine lurer på om jeg har fått kikhoste hadde jeg ikke forventet, men tusen takk, HFO (windsy). En god latter forlenger livet? Djeez, jeg har nettopp blitt udødelig!

Oh well, på tide jeg skal komme med noe litt mer seriøst, mne akkurat nå ser det ikke ut som om jeg kommer på noe annet enn å fortsette å le, samtidig stjeler jeg litt popcorn av magic dude og litt drikke av kenn93x (giggle)

En liten tankevekker som kan ødelegge litt av din hypotese om at dette er blitt planlagt i lang tid; Hvorfor skulle BOL tape så mange byer som vi gjorde en periode kun for dere i HFOs skyld? <-- Funny hvordan ting henger sammen, right?^^, Oh yes...

Dere er utrolig, windsy! Hele problemet er følgende;
HFO og BOL hadde en avtale med Balle Klorins overgang, noe som innebar visse adlingsgrenser som for noen dager siden ble brutt. Så vanskelig å innrømme at dere faktisk er en gjeng med uærlige, oppblåste og ulojale spillere?

Mitt spørsmål er følgende; hvorfor skal hele HFO måtte lide for bgm75 sin stormannsgalskap? At han har en personlig agenda er nå bevist i det vide og det brede, for hvem som helst ville respektert en avtale som var så krystallklar som den vi hadde sammen.

Uansett, jeg klarer ikke å holde meg, jeg sliter med å holde latterkrampene unna, og nå er det så vondt i magen at jeg må slutte! :D

Ha en fin kveld a!


Vent, er både Spiralis og Hansemann i BOL nå for tiden?

Åjada, det er dem.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Unnskyld at jeg spør... Men når man poster sånne tråder, er det ikke meningen at det som skrives skal ha en sammenheng? Du lar være å fortelle om viktige påvirkningsfulle hendelser, samtidig som du forteller om hendelser som i virkeligheten aldri har skjedd. (Enten det, ellers vrir du veldig på sannheten. Si det på den måten du vil)

Som sagt tidligere kjenner jeg ikke til alt som har skjedd, men vet såppas at blant annet H.F.O og Balle Klorin brøyt en avtale (Ifølge dere fordi dere trodde at BOL ville gå grå) når vi da tok kontakt å sa dette ikke var tilfellet og det kun gjaldt denne ene kontoen, ba vi BK stoppe, villige til å la han være så lenge han sluttet å bryte avtalen mer.

Han fortsatte.

BOL ga dermed H.F.O informasjon om at dere hadde misforstått, og alt var bare fint bare dere ikke tok mer. BOL var dermed ute etter en fredelig, raus løsning.
Dette godtok ikke H.F.O, selv om det forslaget om løsning var til H.F.Os fordel og BOLs tap.


Og forresten, hvor er logikken?? Dere sier vi hadde adelstog klare rundt balle klorin? SELVFØLGELIG!!! Spilleren vi visste kom til å gå grå (Ktulu) lå rundt Balle klorin, det sier seg selv at vi hadde adelstog klare... Heck, selv begynte jeg å adle fra Ktulu før han i det hele tatt gikk grå, bare sjekk Twstats!


Til slutt - Get your facts right, å slutt å skjule ting! :rolleye:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes det virkelig er synd at dere krangler. Hater egentlig sånn bullshit drama som ødelegger verdener. Kan dere ikke bare bli venner? Så kan vi få litt mer motstand? Det er bare tull alt dere er uvenner om osv. Legg det i glemmeboken, ta en chillpill, start på nytt og merge. Da kan vi få en ærlig og skikkelig fight på TW som aldri har vært større. Det er slik TW skal være og slik det burde ende, en skikkelig kamp mellom RNG, BOL, og H.F.O mot WIC

PS: Vi knuser dere fordiom.!
 

DeletedUser

Guest
:9

såpass :/

liker ikke bakhold

og at scar har humor er jo ikke vår sak.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er visst bare dere som klarer å starte kriger basert på gråbyadling. Visste ikke at dere var så desperate etter grått at dere går til krig for å beholde dem.

Dette er i bunn og grunn ALT denne krigen baserer seg på. Alle avtaler og slikt er bare småtterier. Små barn som vil ha det akkurat slik de selv vil ha det.
Morsom også at BOL er grunnen til krigen. Hvis jeg ikke husker rett, så var det HFO som brøt avtalen? Denne "aksepterte" adlingen av gråbyer som har kommet i etterkant burde vært undersøkt ytterligere. For et flott kommunikasjon dere har.

Det som også slår meg er at dere tar denne krigen som om dere allerede har vunnet. HFO, dere er knøttsmå. Bare noen få store spillere som klarer å utrette noe. Resten av stammen bare.. henger etter virker det som. :D
Om RNG blir med, så er ikke det store løftet akkurat. Hvor mye for de til mot oss? Nada... Vi ler hver gang vi får inc. Tar de 10 byer, tar vi 100 tilbake.

Så gratulerer med at dere har klart å ødelegge dere selv! :D Uten NOE hjelp fra oss. Vi har drømt om et slikt scenario lenge og vi fikk det slik vi ville.

Lykke til videre! :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Oh-my-lord! Dette er det desidert morsomste jeg har lest på svært, svært lenge! At jeg skal ligge å bakskratte av latter, mens foreldrene mine lurer på om jeg har fått kikhoste hadde jeg ikke forventet, men tusen takk, HFO (windsy). En god latter forlenger livet? Djeez, jeg har nettopp blitt udødelig!

Oh well, på tide jeg skal komme med noe litt mer seriøst, mne akkurat nå ser det ikke ut som om jeg kommer på noe annet enn å fortsette å le, samtidig stjeler jeg litt popcorn av magic dude og litt drikke av kenn93x (giggle)

En liten tankevekker som kan ødelegge litt av din hypotese om at dette er blitt planlagt i lang tid; Hvorfor skulle BOL tape så mange byer som vi gjorde en periode kun for dere i HFOs skyld? <-- Funny hvordan ting henger sammen, right?^^, Oh yes...

Dere er utrolig, windsy! Hele problemet er følgende;
HFO og BOL hadde en avtale med Balle Klorins overgang, noe som innebar visse adlingsgrenser som for noen dager siden ble brutt. Så vanskelig å innrømme at dere faktisk er en gjeng med uærlige, oppblåste og ulojale spillere?

Mitt spørsmål er følgende; hvorfor skal hele HFO måtte lide for bgm75 sin stormannsgalskap? At han har en personlig agenda er nå bevist i det vide og det brede, for hvem som helst ville respektert en avtale som var så krystallklar som den vi hadde sammen.

Uansett, jeg klarer ikke å holde meg, jeg sliter med å holde latterkrampene unna, og nå er det så vondt i magen at jeg må slutte! :D

Ha en fin kveld a!




Åjada, det er dem.

Det er akkurat dette som er hele den røde tråden i dette stykket. Vi ble advart at BOL ble satt på slett. Hvorfor skal vi da holde oss til reglene vi har sammen med BOL når dere da skal forsvinne?
 

DeletedUser

Guest
Windsy!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mine kilder sier at det ALDRI har blitt sagt at BOL skal gå grå?

Dermed lurer jeg på om du har noen bevis/sitat for dette? Ellers trekker nok BOL det lengste strået i denne konflikten.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Windsy!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mine kilder sier at det ALDRI har blitt sagt at BOL skal gå grå?

Dermed lurer jeg på om du har noen bevis/sitat for dette? Ellers trekker nok BOL det lengste strået i denne konflikten.

Mvh

Det har blitt sagt, men mer som en trussel.
 

DeletedUser

Guest
Likevel, det hadde vært kjekt å se et sitat angående dette fra ledelsen i BOL. For om en BOL-spiller sier dette er jo dette slettens ikke annet enn propaganda/spionasje/rykter. Og om det i det hele tatt hadde vært slik at alle spillerne i BOL skulle slette seg? Hadde det ikke kommet litt tydeligere frem da? Hvordan KAN DETTE MISFORSTÅES?
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hør hør, på tide at noen av dere tok handa ut av en hvis plass å setter skapet på plass! Kan bli en moro krig å følge med på det der.

Alle mot alle egentlig, men flere som får se hvordan det er å ha flere fronter slik at man ikke kan stacke seg i fra incs man får.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om det er det siste jeg gjør på v1, så skal jeg knuse lille HFO. Om jeg så skal gjøre det på egenhånd. Akkurat nå er det ett fett for meg hvem som vinner, mitt store mål er å nedsable HFO.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Om det er det siste jeg gjør på v1, så skal jeg knuse lille HFO. Om jeg så skal gjøre det på egenhånd. Akkurat nå er det ett fett for meg hvem som vinner, mitt store mål er å nedsable HFO.

Hahaåhåhaåhaåhaahahahæhæhhahah--.. Dette er SYKT digg. Cudos til H.F.O for at de slutter med og spille lommetennis med BOL! Og Scar, jeg gleder meg mye til og se hva du får til i mot Winds og BGM. GOGO!

Og forresten, det går i både pils og popcorn her nå. Er kanskje bare mandag, men det er verdt en skål.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Om det er det siste jeg gjør på v1, så skal jeg knuse lille HFO. Om jeg så skal gjøre det på egenhånd. Akkurat nå er det ett fett for meg hvem som vinner, mitt store mål er å nedsable HFO.

Stakars HFO som får deg på nakken, så lite aktiv som du er IG så er det mye du har å ta igjen for(hug)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Stakars HFO som får deg på nakken, så lite aktiv som du er IG så er det mye du har å ta igjen for(hug)

Oh yes, det skal jeg love deg! Dette jeg har spart opp til, vettu!;)

Må bare pelle meg hjem fra ferie først, innrette meg i ny bolig, så skal vi se hvordan dette går.
 
Topp