Backstabbing i BOL-regi

DeletedUser

Guest
Å glorifisere BOL nytter ikke selv for oss som sitter der. Og i mange tilfeller kan det være like mye BOL sin feil som andres. Det er veldig vanskelig å skulle sitte i en stamme og deretter se ting objektivt, men jeg er heldigvis såpass "fersk" i stammen at jeg tror jeg skal klare det.

I forholdet 3:1 som det er blitt denne gangen er det nok slitasje over tid hvor ingen av partene er noe mindre stae enn de andre. Og BOL kan sikkert ta sin del av skylden for at det er blitt sånn, men i et diplomati handler det hele tiden om å gi og ta, og uansett hvordan man ser det føles det sjelden godt å sitte med følelsen av at du gir mer enn du tar. Når forholdet utvikler seg på denne måten og man aldri klarer å bli enige om noe, hverken den ene eller andre parten, så ender det ofte opp med en løsning som den vi ser på v1 nå. At BOL har en leder som er veldig viljesterk og står på sitt, er ikke alltid gunstig, selv om at jeg faktisk tviler på at stammen ville nådd så langt som den har om lederen hadde vært så enerådig som det ofte har blitt framstilt.

I saken som har utløst denne forandringen i verdensbildet er det nok en sak der gammelt "hat" og manglende evne til kommunikasjon er roten til det som har utløst reaksjonen. BOL viste nok en gang liten evne til kompensasjon, men i all hovedsak er det faktisk HFO og dets manglende evne til kommunikasjon som har utløst saken i første omgang ved å gjøre en dårlig gjennomtenkt handling via en spiller de VISSTE ville utløse enorme reaksjoner fra BOL. Så ja, BOL er flinke til å skyve skylden over på andre, og stiller seg ofte i uskyldens sirkel.... men jammen er de som står mot BOL også flinke til å rette ALL skyld i den retningen også når det beviselig ikke er der den hører hjemme
 

DeletedUser

Guest
Å glorifisere BOL nytter ikke selv for oss som sitter der. Og i mange tilfeller kan det være like mye BOL sin feil som andres. Det er veldig vanskelig å skulle sitte i en stamme og deretter se ting objektivt, men jeg er heldigvis såpass "fersk" i stammen at jeg tror jeg skal klare det.

Jeg tror faktisk det er første gangen jeg har sett noen i BOL skrive noe sånt :razz:

I forholdet 3:1 som det er blitt denne gangen er det nok slitasje over tid hvor ingen av partene er noe mindre stae enn de andre. Og BOL kan sikkert ta sin del av skylden for at det er blitt sånn, men i et diplomati handler det hele tiden om å gi og ta, og uansett hvordan man ser det føles det sjelden godt å sitte med følelsen av at du gir mer enn du tar. Når forholdet utvikler seg på denne måten og man aldri klarer å bli enige om noe, hverken den ene eller andre parten, så ender det ofte opp med en løsning som den vi ser på v1 nå. At BOL har en leder som er veldig viljesterk og står på sitt, er ikke alltid gunstig, selv om at jeg faktisk tviler på at stammen ville nådd så langt som den har om lederen hadde vært så enerådig som det ofte har blitt framstilt.

I saken som har utløst denne forandringen i verdensbildet er det nok en sak der gammelt "hat" og manglende evne til kommunikasjon er roten til det som har utløst reaksjonen. BOL viste nok en gang liten evne til kompensasjon, men i all hovedsak er det faktisk HFO og dets manglende evne til kommunikasjon som har utløst saken i første omgang ved å gjøre en dårlig gjennomtenkt handling via en spiller de VISSTE ville utløse enorme reaksjoner fra BOL. Så ja, BOL er flinke til å skyve skylden over på andre, og stiller seg ofte i uskyldens sirkel.... men jammen er de som står mot BOL også flinke til å rette ALL skyld i den retningen også når det beviselig ikke er der den hører hjemme

Jeg sier ikke at de andre partene er uskyldige - det er en grunn til at den eneste stammen jeg ikke har en grunn til å like at ikke skal vinne er Viking - men det var ikke det jeg fokuserte på nå. Det virker nok også som om vi prater litt forbi hverandre her - kan ikke si meg uenig i noe av det du skriver der. Vel, med unntak av det siste der angående bevisbyrden, da dere er alle omtrent like håpløse til å faktisk legge fram noe som kan telle som gyldige bevis. Det var usedvanlig morsomt i en tidligere krangel her hvor et par fra BOL insisterte på at de hadde lagt ut bevis for både ditt og datt - uten at noen kunne huske å ha sett det, eller linke til det :LOL:

Så ser ingen grunn til å ikke fortsatt mene at det fort blir en del rasjonaliseringer og, ahem, rare verdenssyn som kommer ut ifra BOL. Selv om det burde vel nevnes at det virker som om H.F.O er like ille.
 

DeletedUser

Guest
Ville ikke vært første gangen jeg og du snakket om samme tingene på helt forskjellige plan (rofl)

Og angående bevisføring så mener jeg forøvrig at hele v1 bommer grovt når det kommer til det punktet.... Har sjelden til aldri sett noen fornuftig bevisføring fra noen av siden på denne verden jeg (nerd)
 

DeletedUser

Guest
litt komisk at hovedgrunnen til hfo i å starte den såkalte krig mot bol, er nå ute av stammen nemmelig bk.

dette kan bli gæy og følge med på.
 

DeletedUser

Guest
vi gikk mot balle ikke hfo, det var selv hfo som ikke klartet og tøyle egoet sitt.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Balle er i HFO, dette er TRIBALwars, ergo dere gikk til krig. Dere kan ikke erklære krig til en spiller i en stamme, uten å forvente at stammen følger opp?
 

DeletedUser

Guest
da vi lot balle gå til hfo var det klare regler på hva han skulle gjøre og ikke gjøre?

ergro, vi hadde all rett til og ta byene hans kun bgm og windsy som sender medlemmene sine i døden.
 

DeletedUser

Guest
da vi lot balle gå til hfo var det klare regler på hva han skulle gjøre og ikke gjøre?

ergro, vi hadde all rett til og ta byene hans kun bgm og windsy som sender medlemmene sine i døden.

Eneste som sender sine medlemer i døden er glitter(clapping)
 

DeletedUser

Guest
roger, nå får du gi deg, dere kommer til å trygle og be og dra dere i ræva når vi starter hardkjøre.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Samme hva du sier her Whithe-Shadow, men dere startet krigen ved å angripe Balle, hvem sitter å ser på at en tidligere alliert angriper sine medlemmer uten å gjøre noe med det? At det gikk til krig dere i mellom er vel noe ledelsen i de 3 stammene må ta på sin kappe, men BOL kommer ikke bort i fra at de startet den.

Ligger mye rart bakom dette her, men den hendelsen var den siste for at begret rant over.

Alle ledelsene sier at de andre er vanskelig å samarbeide med så det kunne kanskje ha vært ide med noen nye diplomater som kunne løse slike ting utenom å se på alt som har skjedd i fortiden. Men for min del må dere bare stå på og gjøre vår oppgave mindre
 

DeletedUser

Guest
Noen i BOL burde kanskje tenke litt før de skriver og heller holde personlige feider til PMs og andre sosiale medier :Neutral: For det er riktignok underholdning å lese men det blir nesten litt flaut i lengden.

-TK- skrev:
Balle er i HFO, dette er TRIBALwars, ergo dere gikk til krig. Dere kan ikke erklære krig til en spiller i en stamme, uten å forvente at stammen følger opp?
Korrekt, men likevel ikke.... Hele denne suppa bunner ut i at BOL ikke er dyktige nok til å kommunisere, og at HFO ikke har vett til å spørre en gang til når de tydeligvis ikke har peiling på hva BOL egentlig mener.

***K2*** skrev:
eneste som kommer til og trygle og be her er BOL
As if.... Tror nok heller vi går i grava før vi trygler dere om noe som helst (Lipssealed)

Grimlock skrev:
Hvorfor har dere ikke startet dette sagnomsuste hardkjøret ennå?
Fordi vi er BOL. Vi må finne en dag vi alle kjeder oss først. Og gudene vet om den dagen noensinne kommer (nerd)
 
Topp