Backstabbing i BOL-regi

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
vi skal skaffe oss noen lette bk byer :)

Joda.. har hørt noen rykter om det. Ikke behøver man være videre glup for å skjønne at det skulle være taktikken deres heller. Ikke forvent at vi skal sitte og se at det skjer :)

@Spiralis: Er flere i BOL som burde lære å holde kjeft enn de/den du ser her på forumet i kveld. Det ryktes at en viss person gleder seg til å samarbeide med WIC.. åpne fronter o.l.
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Joda.. har hørt noen rykter om det. Ikke behøver man være videre glup for å skjønne at det skulle være taktikken deres heller. Ikke forvent at vi skal sitte og se at det skjer :)

BK er jo ikke i HFO lengre da, så ser jo ikke akkurat hvordan han er deres problem...
Om du da ikke mente at dere også nå skal beynne å adle fra han??
I så fall... stakkars BK, da synes jeg litt synd på fyren. (nod)

-

Denne posten blir vell helt på jorde feil nå som BK er tilbake i HFO :p
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ja ja, er vel på tide å komme over det og banke løs på slagmarken vel?

:warrior:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det ryktes at en viss person gleder seg til å samarbeide med WIC.. åpne fronter o.l.

Ooh, jeg føler meg truffet! 800 nukes billettmerket på rundt 10 av dine frontbyer burde åpne porten for WIC, for å si det sånn. Hvis ikke så tror jeg WIC klarer å dekke resterende nukes som er nødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Om det er det siste jeg gjør på v1, så skal jeg knuse lille HFO. Om jeg så skal gjøre det på egenhånd. Akkurat nå er det ett fett for meg hvem som vinner, mitt store mål er å nedsable HFO.

Ooh, jeg føler meg truffet! 800 nukes billettmerket på rundt 10 av dine frontbyer burde åpne porten for WIC, for å si det sånn. Hvis ikke så tror jeg WIC klarer å dekke resterende nukes som er nødvendig.

Er Capitan i H.F.O? :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Hehe takk i like måte :)

Jeg spiller ikke. Bare innom å kikker... Dere klarte fint å gjøre meg lei tw sist. Dessuten er jeg vel life-timed banned fra bol så det sier vel sitt :p men hyggelig å se at noen av de gamle heltene på v1 fortsatt holdrr koken ;)

Får vel slenge meg på denne, da den er høyst aktuell i mitt tilfelle:p hei arne og linn;)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
hvorfor tar du opp det her på offentlig? Er det ikke BOL og HFO som det handler om? Hvorfor ta det ut på offentlig? bare for å få BOL i et dårlig lys??
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ooh, jeg føler meg truffet! 800 nukes billettmerket på rundt 10 av dine frontbyer burde åpne porten for WIC, for å si det sånn. Hvis ikke så tror jeg WIC klarer å dekke resterende nukes som er nødvendig.

Om du sender det på C22, så kommer du ikke igjennom. Jeg har prøvd med et høyere antall på flere byer.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, nei? :) kan ikke se hva de to innleggene har noe med hverandre å gjøre når vi er i krig med begge? Jeg kan vel nuke begge, eller er det forbudt ettersom jeg først sa jeg skulle nuke HFO?

Jeg har da aldri sagt at du ikke kan adle noen. Men det virker som en litt rar prioritering - med mindre du bare var full av varm luft når du skrev om H.F.O... som jo egentlig ikke er så overraskende. Det gir deg jo óg en strålende unnskyldning til å unngå å krige veldig aktivt med H.F.O på en stund :LOL:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har da aldri sagt at du ikke kan adle noen. Men det virker som en litt rar prioritering - med mindre du bare var full av varm luft når du skrev om H.F.O... som jo egentlig ikke er så overraskende. Det gir deg jo óg en strålende unnskyldning til å unngå å krige veldig aktivt med H.F.O på en stund :LOL:

Hvorfor i all verden skal jeg ha en unnskyldning til å ikke krige mot HFO?
 

DeletedUser

Guest
Fordi Mikkel ganske opplagt prøver å vippe deg av pinnen. Så ikke bit på agnet nå da :sleepy:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor i all verden skal jeg ha en unnskyldning til å ikke krige mot HFO?

Neh. Det er bare morsomt å spekulere litt i at det ikke henger helt på greip med ditt uttalte "store mål" om å "nedsable" H.F.O. Som om du hadde greid det uansett :LOL:

Fordi Mikkel ganske opplagt prøver å vippe deg av pinnen. Så ikke bit på agnet nå da :sleepy:

Det forutsetter at han befinner seg på en pinne i utgangspunktet.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ikke sant? Det er få ting som er morsommere enn folk som bare har det i kjeften, sånn som deg :razz:
 
Topp