Bak masken til Cllect

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Da jeg ikke spiller på .No lengre har jeg ingen kilde - Jeg sitter bare på den følelsen. Når en stikker er det fort gjort å dra med en til på lasset.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Både og. Man ser jo klart og tydelig at Storebror er en svak spiller, en utsatt spiller, som har prøvd å spilt for egen vinst, men siden de 2 desidert farligste stammene har slått seg sammen, så stiller han og Cllect svakt.
 

ugle99

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Disse argumentene dine mot at han er en svak spiller motsier jo seg selv :) Hvis han er en svak spiller som du sier ville han jo valgt den letteste veien til seier, så hvorfor gå fra en komfortabel posisjon i den nest? største stammen til en utsatt posisjon mot en allianse mellom 2. og 3. plass hvis han ikke hadde en god grunn for det?


Skulle gjerne likt å høre Storebrors versjon av alt dette...
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Men Benja. Snille Benja.... Jeg forsøkte da vitterlig ikke å rekruttere dere til Cllect? Dette har vi nylig snakket om IG også, hvordan kan du fortsatt tro jeg prøvde å rekruttere dere til Cllect?

Stemmer jeg som rotet litt der, men å aktivt forsøke å rekrutere meg eller andre i stammen ut av SDS var budskapet. Den gang og nå.

Sitatene du stadig finner frem fra skype er festlige nok, men de er i aller høyeste grad tatt ut av kontekst, og det er helt tydelig for oss som har lest hele samtalene og ikke minst skrevet disse tingene selv, at dere enten misforstår med vilje, eller at dere blir lurt til å tro uttalelsene handler om noe annet enn det de egentlig gjør.

Jeg har sett mye dumt på TW, men SDS sin logikk her slår de fleste rekorder. Det minner meg ekstremt mye om tidlig v21, da DONslask, Beagle Eagle og et par andre prøvde tilsvarende taktikk for å rettferdiggjøre å backstabbe CTRL.

Morro å se deg nesten tale på en diplomatisk måte, i motsetnign til den vanlige måten du slenger rundt deg meg kommentarer på.

Dog ble dere tatt med buksene nede.

Vi fikk info i tide, og kunne komme dere i forkjøpet.
Heller proaktiv planlegging enn reaktiv når dette var situasjonen
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Heldigvis 3 av 4 kontoer som har flotte og ordentlige twspillere med god moral, og med ben i nesa. Storebror derimot. svak spiller. Prøver å spille for egen vinst. Det blir hans nederlag.
Spiller for egen vinst? Well, you're one to talk! Du kan si så mye du vil om ledelsen i PoE. og radisson, men du spilte også for din egen vinst ved å gå fra PoE. til HBT.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Morro å se deg nesten tale på en diplomatisk måte, i motsetnign til den vanlige måten du slenger rundt deg meg kommentarer på.

Dog ble dere tatt med buksene nede.

Vi fikk info i tide, og kunne komme dere i forkjøpet.
Heller proaktiv planlegging enn reaktiv når dette var situasjonen
Jeg er klar til å diskutere ordentlig når du vil :) Ta kontakt, så kan vi prate.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Spiller for egen vinst? Well, you're one to talk! Du kan si så mye du vil om ledelsen i PoE. og radisson, men du spilte også for din egen vinst ved å gå fra PoE. til HBT.

Mange forskjeller da. Timing. Skills. En plan. Komme meg ut av det "vi mekker diplo med alle" miljøet. Jeg bytter sjeldent stamme. Når jeg gjør det så er det en god grunn som ligger bak. Og vi ser jo hvor valget mitt har tatt meg.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Mange forskjeller da. Timing. Skills. En plan. Komme meg ut av det "vi mekker diplo med alle" miljøet. Jeg bytter sjeldent stamme. Når jeg gjør det så er det en god grunn som ligger bak. Og vi ser jo hvor valget mitt har tatt meg.

Kanskje Storebror har en god grunn til å bytte stamme? :)
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Og hvor har valget tatt deg...? Jeg ser det nemmelig ikke. Rank 23 kanskje...
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ok, jeg savner en skikkelig krangel...

Hvem vil krangle med meg??? :) Jeg er klar! :D

HBT er best, sånn er det bare, om vi så hadde hatt 2 mot 1 hadde vi greid oss, en stor bonus å få med SDS, jeg har alltid pushet på dem mot en allianse/iap, og som lyn fra klar himmel fikk jeg det slik jeg ønsket.

Jeg har lenge spådd at Storebror går over til Cllect, samme gjorde jeg med lillegutt, men var mest sikker på storebror, da backstabbing ligger i konto navnet, ikke vundt ment.

Ellers ønsker jeg å si god jul til alle kjære tw spillere, let the war begin!

Tlou har nå frie tøyler til å adle ifra Cllect.. (Cllect bør slutte å satse på v28, deres kamp er lost.)

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Skulle gjerne ha kranglet med noen, men det er ingenting å krangle om. Vi har lagt fakta på bordet for SDS. Ingenting i de sitatene stemmer med sannheten. Oxcyder har klart å snu en verden opp ned. All heder til han for gode manipuleringsferdigheter. SDS har forklaringen fra oss. De kan velge å tro på hvem de vil, det kan ikke vi styre. Jeg gjentar for hele verden: Vi hadde aldri tenkt til å erklære krig mot SDS. Da ville ikke Storebror hatt to frontbyer hos HBT nå.

Verden er servert på sølvfat til dere HBT. Endelig fikk dere avtalen dere har ventet på hele v27.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Trenger ikke sette ting sammen når meldingene vi har fått sett har vært nok inviduelt og enda værre samlet.

Tror heller ikke en spiller som kun har vært opptatt av å få gratis eller lette byer skulle ta til takke med en front på to byer der han kun skulle stange nukes og tog i HBT.
Og hvordan skulle han beholde byene? Spessielt merkelig siden Storebror har forsøkt tidligere å overtale meg til å gå over til Cllect, og påpekt hvor lette target han trodde det skulle bli igjen i stammen.
Syn jeg prøvde da å overbevise han til å gi stammen en sjanse, i stede for bare å ta jobben og adle ned SB med en gang den gangen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Og btw fint å se deg tilbake på forum Bobilen :)
Beklager at vi takket nei, da du tidligere på verdenen tok kontakt med oss.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Og hvor har valget tatt deg...? Jeg ser det nemmelig ikke. Rank 23 kanskje...

nå må du ikke være så høy i hatten. Jeg er den kontoen som har hatt flest aksjoner mot seg på v27. og lever enda i beste velgående. Jeg er super happy. men hvor er du Loki? ingen steds? eller på vei til endestasjonen?
 
Topp