BAM! er ustoppelig stamme

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Synes det er på tide å introdusere resten av verden for den ustoppelige stammen BAM!. BAM! ble hovedsakelig dannet så stammer som Utopia og Dspawn ikke skal vinne uten skikkelig kamp, det svarer vel på hvorfor vi ikke vil ha noe diplomati med toppstammene(Martin sin ide, ikke klag på meg)

Alle i BAM! ligger fint plassert på rimmen der vi koser oss og ser på at spillerne i core river ned hverandre:awesome: Siden vi alle har elendige farmemuligheter og farmer farmene til hverandre så ligger vi litt bak, men vi greier oss fint uansett og plyndrer byer som f***(spesielt André.) Er ganske sikker på at vi er den mest aktive stammen på v20 og ikke minst den stammen med høyest aktivitet på stammechatten.
Ikke nok med det, vi er den eneste stammen som har alle spillerne over topp 100, ganske sykt ikke sant? Hvem bryr seg om Utopia, de har jo spillere utenfor topp 100(wasntme)

Angående stammechatten så bør dere vite at det skrives veldig mye rart og det er derfor satt en +18 aldersgrense for stammechatten. Dette synes jeg er absurd siden jeg da ikke er over atten, har flere ganger prøvd å trekke aldersgrensa ned til 15 men nytter ikke:mad:

Nok om det, må vel fortelle dere om fjollene som driver denne sinnssyke stammen:

Hmm hvem skal jeg starte med? Tror jeg starter med meg selv. Egentlig så liker ikke de andre i BAM! meg, grunnen til det er fordi de mener at de får mer nytte av meg hvis de adler meg. Spesielt Martin! Men er no fortsatt med da, så får vi se hvor lenge jeg får være med før Martin finner mer nytte av å adle meg.
Spiller da heldigvis ikke alene, Erik spiller også på samme ac og jeg er evig takknemmelig til Erik. Han gjør at jeg får litt respekt i stammen og at det er et lite håp om at Martin ikke kommer til å adle oss:Surprised:

Synes jeg allerede har snakket så mye om Martin at det ikke er mer og si om han. Han kommer fra Stavanger og liker ikke Utopia.
Dere synes sikkert det er rart at Martin har gjort det så bra, og det er det selvfølgelig en grunn til. Han har en fantastisk dual som heter Kristoffer også kalt Ezio-Auditore. Sinnssyk spiller som er aktiv 24/7, dessverre gjør aktiviteten at han farmer alle farmsa mine og det trekker ned selvfølgelig alt det gode om han.

Også har vi André da, rar type som tydeligvis har jobb. Ja du hørte rett, tror ikke på det selv eller så mye som han farmer/plyndrer. Bruker alltid å sette han opp som kv når jeg legger meg og når jeg våkner har han farmet fire ganger så mye som jeg og Erik gjør på resten av dagen. Kan også legge til at stammen skulle egentlig hete ¨Andrés Ryper¨ men siden du ikke kan skrive é på tw gikk det dessverre ikke:forvirra:
Btw Kristoffer er sinna på André siden han har fått så mye oppmerksomhet av at Kristoffer har sittet og farmet for han.

Oj ser man det, enda en Martin, er så mye styr med flere Martin(er) i samme stamme. Vi hadde jo tenkt å tatt inn en spiller, men siden han het Martin droppa vi å ta han inn siden vi da hadde hatt tre Martin(er) i stammen. Liker da den ene Martin(en) bedre enn den andre siden han tidligere i dag eide Fiskars:awesome:

Da hadde vi kommet til Even, spesiell type, hvis du er dame og har tenkt å søke til BAM! så ville jeg revurdert det ganske så fort. En av flere natteravner i stammen og han elsker tydeligvis å spamme ned skypechatten.
Han spiller også med en til, og det er selveste Kjetil som ingen vet om. Skryter alltid av at han er best på Dk. og er en godse-supporter(alle som har greie på fotball liker derfor ikke han)

Også har vi en som Heter Henrik da, eneste personen i stammen som ikke var med før serverstart. Siden han adla Martin på v14 så ville ikke Martin ha han med i stammen, men heldigvis var det en dag Martin var borte hele dagen og jeg utnytta muligheten til å invitere Henrik inn til BAM! Når Martin kom hjem igjen hadde jeg greid å overbevist stammen om at Henrik skulle få være med til BAM! gikk under, og da hadde ikke Martin noe valg(giggle)

Neida har selvfølgelig ikke glemt Hozan og Ludvig. De liker tydeligvis å farme farmene mine og de er de eneste i stammen som har mindre lk enn meg og Erik:razz:

Tror jeg fikk med alle, hvis ikke blir jeg kicka siden jeg allerede har 2 advarsler, men det er verdt risikoen.

Til slutt vil jeg bare medføre at BAM! kommer til å vinne v20!

Takk for meg!

- Markus
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Go Bam heia Bam Go andre Fuck dæ Andre Heia Henrik Henrik e Dope Heia Bam igjen og vafaen driver æ med?
 

DeletedUser

Guest
Han spiller også med en til, og det er selveste Kjetil som ingen vet om. Skryter alltid av at han er best på Dk. og er en godse-supporter(alle som har greie på fotball liker derfor ikke han)


Kall meg Godset fan en gang til og jeg forlater .no for godt, og går tilbake til å vinne alle verdnene på dk igjen!! Forza fugla!!!
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Han spiller også med en til, og det er selveste Kjetil som ingen vet om. Skryter alltid av at han er best på Dk. og er en godse-supporter(alle som har greie på fotball liker derfor ikke han)


Kall meg Godset fan en gang til og jeg forlater .no for godt, og går tilbake til å vinne alle verdnene på dk igjen!! Forza fugla!!!

Unnskyld Kjetil, blandet visst deg og Even...
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Creo du har et kult navn, gidder du også fortelle Andrek at jeg syntes at han ikke er en god nabo
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Joda, var veldig underholdene lesning. Flott at noen gidder ta seg bryet å være litt kreative. Men betrakter dog ikke innslaget som propaganda, mer som underholdning.
 

DeletedUser

Guest
Creo! Den eneste grunnen til at du har flere LK's enn meg, er at du spiker alle barbarbyene sånn at jeg mister mine ;-)
 

DeletedUser

Guest
Vel,Even sliter litt her,og ønsker så inderlig at noen dementerer det "ryktet" han har fått som nattspammer :p

"Kan noen av dere vær så snill å rette på denne grusomme feilen som har kommet på trykk....? ;( "
var bønneropet jeg fant på ei urgammel skypegruppe :p

Oki Even,gjorde et vagt forsøk :p

Men jeg synes da så absolutt beskrivelsen av deg matcher 100 % :p

JuuHuu
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Vel,Even sliter litt her,og ønsker så inderlig at noen dementerer det "ryktet" han har fått som nattspammer :p

"Kan noen av dere vær så snill å rette på denne grusomme feilen som har kommet på trykk....? ;( "
var bønneropet jeg fant på ei urgammel skypegruppe :p

Oki Even,gjorde et vagt forsøk :p

Men jeg synes da så absolutt beskrivelsen av deg matcher 100 % :p

JuuHuu



Ler meg skakk her (giggle)(giggle)
 
Topp