BAM! er ustoppelig stamme

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Joda, var veldig underholdene lesning. Flott at noen gidder ta seg bryet å være litt kreative. Men betrakter dog ikke innslaget som propaganda, mer som underholdning.

Får spamma litt eg då. Kjekt å sjå at det er liv i deg gamle ørn ;) Eller skal eg sei ........ :p
 

DeletedUser

Guest
ustoppelige var det mange som var på v18 også hehe åssen gikk det creo ? men håper dere når langt! liker noen av medlemmene i stammen din. men hvor ustoppelige dere er får vi se om noen månder/uker.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
ustoppelige var det mange som var på v18 også hehe åssen gikk det creo ? men håper dere når langt! liker noen av medlemmene i stammen din. men hvor ustoppelige dere er får vi se om noen månder/uker.

Å herrejesus! Propaganda kan du ta med en klype salt. Du skriver ikke at stammen din suger osv på forum. Nei, du skal vise frem stammen på en kul og morsom måte, slik Markus har gjort her. Hvordan det går med dem om noen måneder kan DU skrive en propaganda-post om :)
 

DeletedUser

Guest
Alt som står her om oss er jo 100 % seriøst ;) og ja, jeg er veldig lei meg fordi jeg ikke har fått mer oppmerksomhet :O ingen vil gi meg det, selv ikke de i stammen min :(
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Vel,Even sliter litt her,og ønsker så inderlig at noen dementerer det "ryktet" han har fått som nattspammer :p

"Kan noen av dere vær så snill å rette på denne grusomme feilen som har kommet på trykk....? ;( "
var bønneropet jeg fant på ei urgammel skypegruppe :p

Oki Even,gjorde et vagt forsøk :p

Men jeg synes da så absolutt beskrivelsen av deg matcher 100 % :p

JuuHuu

At dere skal komme med slike usanne rykter om en så herlig type, som jeg digger på alle måter skjønner jeg ikke. Har selv deltatt i denne såkalte urgamle skypechatten. Hvor Even tryglet om å ikke bli fremstilt som den herlige fyren han er, her er et lite utdrag fra chatten:

Even Gundersen: http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?18409-BAM!-er-ustoppelig-stamme
Even Gundersen: Kan dere være så snille å la mitt perfekte image ikke nå dagens lys....? :)
Even Gundersen: "Da hadde vi kommet til Even, spesiell type, hvis du er dame og har tenkt å søke til BAM! så ville jeg revurdert det ganske så fort. En av flere natteravner i stammen og han elsker tydeligvis å spamme ned skypechatten."
Even Gundersen: Vær så snill, orker ikke flere friend requester på face, meldinger og snapper ;( så bare la det stå, og godta det :)
Rebell: He,he,vel....... alle jenter burde jo komme tryglende til deg på kne :)
Kan jo lyve for deg! For en større skivebom skal man jaggu lete lenge etter :p Du er morsom, sjarmerende og mye mer (angel) :D (think)
Even Gundersen: Supert :)
Gamla: No altså..
Gamla: Hadde det vært opp til meg hadde du vært inngifta i slekta mi for lengst!
Even Gundersen: nå er du full igjen vettu (chuckle) (blush)
Even Gundersen: for mye rødvin frøken :p
Gamla: Rålpesokk.. Mener det!
Even Gundersen: (blush) Men vær så snill, bare hold det for dere selv :)

Så jenter, anbefaler dere absolutt å slenge inn gode søknader og bli kjent med verdens beste type! Og sender du han en melding, så svarer han garantert hyggelig :)
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Du e ein skikkelig morroklump Even (kyss) Å kopiera dialekta mi slite du med då men :gjeip:

Prøvde no å sei hei til deg då Ezio, så vett no kje kven so overser kven her eg...
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Du e ein skikkelig morroklump Even (kyss) Å kopiera dialekta mi slite du med då men :gjeip:

Prøvde no å sei hei til deg då Ezio, så vett no kje kven so overser kven her eg...


Er ikke bare bare å kopiere den merkelige sammensetningen av bokstaver som du mixer sammen, det er jo ikke noe logikk bak det :)

Mulig også Julenissen overser deg fordi du ikke har oppført deg i år heller :D
 

DeletedUser

Guest
Vel,Gamla fikk da ei mega-blanko-liste i posten fra Julenissen i dag,og ho kunne faktisk skrive inn 10 ønsker på sidemål,gitt :p
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Sidemål meg ein viss plass.. Me kan diskutera i da ueendeliga om kva som er sidemål.

No nyttar eg ein del dialektord då, så rein nynorsk skriv eg ikkje. Og for meg er bokmål sidemål.

Sånn, no tenkjer eg me byter tema :D
 

DeletedUser

Guest
joa men 24/7 også den andre stammen som merget som creo var i så blei creo rimma ned da etter en stund ustopelig var det mange som var på v18 nice blant annet :p
 
Topp