Bannan Kaka Tel Carlito Og Blinky..

DeletedUser

Guest
Dem fant vel ut at det var få av deres alierte som helt kunne godta alle disse "battle gruppene" som dem kaldte det.
Smart trekk av dem og avslutte dette. Understammer ol. er og lage problemer for seg selv i de fleste tilfeller.

Når skal folk skjønne at masse rekrutering og gigantiske stammer med familetre som går til himmels ikke funker!(?)... :rolleyes:


TW bygger på noen enkle prinsipper. Følger man disse omtrent slavisk så er suksess nesten garantert.. ( :eek: )
Ta kontakt om noen ønsker og vite formlen på dette !! :D



Blacki, har du den perfekte oppskriften? ^^
Hmm, alle andre stammer må jo være helt noob i forhold til deg og dine.. Jeg bøyer meg i støvet for deg :eek: Nei, tror nok ikke det.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blacki, har du den perfekte oppskriften? ^^
Hmm, alle andre stammer må jo være helt noob i forhold til deg og dine.. Jeg bøyer meg i støvet for deg :eek: Nei, tror nok ikke det.

jupp! alle andre er på tur, men jeg, jeg vet svaret! :D

haha...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm!

Emne Carlito avsluttet kontovakten
Sendt 26.03.10 02:36


Carlito fortjener banankake for beste kv på v5 i hvertfall :D
Fristelsen ble så stor at han måtte logge seg inn på brukeren i TIUR.

Litt av et stammemedlem å stole på ja.....
Håper det var verdt det.


Dette er jo dine ord av saken BR, jaja.
 

DeletedUser

Guest
De fleste vet at 2+2=4, kanskje ikke du?

Hmmm 2+2 kan bli 22 for min del så.

Denne banankaken har vandret sin historie langt nok, men angående kv sittingen i Tiur så var bare det dritmorsomt og nyttig! eller hva Guide script eksperten??
hvem sier nei når vedkommende fra findens stame spørr deg om å sitte kv? Altså ingen. :cool:
Trodde kisen køddet jeg, men så ble jeg bare oppført. Har også samtalen som tilføyer dette. Av respekt for en spillers videre utvikling og troverdighet velger jeg ikke å legge den ut på off forum, for karen er tross alt et menneske og alle kan gjøre feil :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp