Barbarlandsbyar

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Off topic : ler av svenskene jeg å siden jeg har sett hvor ekstremt dårlige de er på speed (spillte ikke på NM så kan ikke snakke for alle og ikke bli Fornærmet dere som spillte i NM har aldri og kommer aldri til å si at keg er bedre og hadde vunnet NM) pg hvor ekstremt lett det er å vinne selv uten å satse og å spille "onemanarmy"

On-topic: hvis noen adler gråbyer så er der som oftest noobs som ikke kan TW og har lite tropper :)
Så enkelt å greit nuke begge byer og fortsette og farme(og billig ODA får du attpåtil)
 

DeletedUser

Guest
Off topic : ler av svenskene jeg å siden jeg har sett hvor ekstremt dårlige de er på speed (spillte ikke på NM så kan ikke snakke for alle og ikke bli Fornærmet dere som spillte i NM har aldri og kommer aldri til å si at keg er bedre og hadde vunnet NM) pg hvor ekstremt lett det er å vinne selv uten å satse og å spille "onemanarmy"

Jag hade för mig att Sverige vann Nordic Masters framför er?


Er nok bare du og et par til som ler av svensker :)

Jag hade för mig att Sverige vann Nordic Masters framför er? För övrigt bör nästan hela norska servern lära av svenskarna. De erbjuder i alla fall utmaning.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Jag hade för mig att Sverige vann Nordic Masters framför er?




Jag hade för mig att Sverige vann Nordic Masters framför er? För övrigt bör nästan hela norska servern lära av svenskarna. De erbjuder i alla fall utmaning.

Ja men jeg var ikke med der(ikke noe fornærmende mot dere som ver med)
Og vant ikke norge den andre runden mot sverige? Og dere ble ganske redde da norge begynnte å adle(har jeg hørt)
 

DeletedUser

Guest
Ja men jeg var ikke med der(ikke noe fornærmende mot dere som ver med)
Så du menar att det hade gått bättre med dig? Eller menar du att jag inte kan säga att vi är bättre än er på speed för att du inte spelade? Det finns förmodligen en anledning till varför du inte var med.

Og vant ikke norge den andre runden mot sverige? Og dere ble ganske redde da norge begynnte å adle(har jeg hørt)

Med den logiken är Getafe bättre än Barcelona på fotboll för att de slog dem, men ändå ligger sämre till i tabellsystemet.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Så du menar att det hade gått bättre med dig? Eller menar du att jag inte kan säga att vi är bättre än er på speed för att du inte spelade? Det finns förmodligen en anledning till varför du inte var med.



Med den logiken är Getafe bättre än Barcelona på fotboll för att de slog dem, men ändå ligger sämre till i tabellsystemet.

har ikke sagt noe av dette ;) bare sier at jeg ikke spillte på NM fordi jeg ikke bor i norge(flytta i sommer) har heller ikke sagt det hadde vært bedre med meg. eneste jeg har sagt er at i generellsped så her jeg vunnet runder på .se enda jeg sansynligvis ikke er 1/100 så god som feks de i WhySoSe(norges og kanskje verdens beste speedteam synes jeg)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
har ikke sagt noe av dette ;) bare sier at jeg ikke spillte på NM fordi jeg ikke bor i norge(flytta i sommer) har heller ikke sagt det hadde vært bedre med meg. eneste jeg har sagt er at i generellsped så her jeg vunnet runder på .se enda jeg sansynligvis ikke er 1/100 så god som feks de i WhySoSe(norges og kanskje verdens beste speedteam synes jeg)
En liste med ting og tang;
  • Jeg og bor i utlandet, men jeg spilte Nordic Masters
  • WySoSe er langt i fra verdens beste speed team
  • Sverige eide norge i Nordic Masters. Det var kun i finalen at Norge faktisk presterte litt, men angsten for å miste tropper gjorde at vi ... tapte. Et sitat fra Abel (.se's beste under NM etter min mening):
    Kode:
    Abel.se today at 22:44
     Ni spelade riktigt bra. Många svenskar som var riktigt rädda där ett tag när ni började adla


 

DeletedUser

Guest
En liste med ting og tang;
  • Jeg og bor i utlandet, men jeg spilte Nordic Masters
  • WySoSe er langt i fra verdens beste speed team
  • Sverige eide norge i Nordic Masters. Det var kun i finalen at Norge faktisk presterte litt, men angsten for å miste tropper gjorde at vi ... tapte. Et sitat fra Abel (.se's beste under NM etter min mening):
    Kode:
    Abel.se today at 22:44
     Ni spelade riktigt bra. Många svenskar som var riktigt rädda där ett tag när ni började adla



Word. (6 tecken)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
En liste med ting og tang;
  • Jeg og bor i utlandet, men jeg spilte Nordic Masters
  • WySoSe er langt i fra verdens beste speed team
  • Sverige eide norge i Nordic Masters. Det var kun i finalen at Norge faktisk presterte litt, men angsten for å miste tropper gjorde at vi ... tapte. Et sitat fra Abel (.se's beste under NM etter min mening):
    Kode:
    Abel.se today at 22:44
     Ni spelade riktigt bra. Många svenskar som var riktigt rädda där ett tag när ni började adla



ja men du fikk jo spesialtillatelse og ble likevel utestengt(selv om du fikk bli med igjen etter litt frem og tilbake)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Alle punktene er fortsatt korrekte og relevante ift hvor mye bedre Sverige er enn Norge.
Jeg fikk ikke spesialbehandling i den forstand at den var urettferdig for noen parter. Jeg sjekket via TWMasters support system at det var greit at jeg bodde i Skottland og deltok for Norge (og fikk ja pga bevis for at jeg var norsk). Derreter ble jeg utestengt for det, men pga av at han først hadde sagt at det var ok så fikk jeg spille resten av mesterskapet alikavel.
 
Topp