bare litt morro :)

DeletedUser

Guest
[SPOIL]Side 1:
Stammer: [GNI]
Side 2:
Stammer: BNP

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 501
Side 2: 1,885
Forskjell: 1,384

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 250
Side 2: 5
Forskjell: 245

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,632,161
Side 2: 17,549,992
Forskjell: 12,917,831

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,311,087
Side 2: 48,234
Forskjell: 2,262,853

chart
[/SPOIL]

må jo bare si at dere er noen skikkelig pingler dere i bnp :D buuuhuuu jeg vant ikke 12 des , så nå gidde jeg ikke spille mer og setter kontoen på slett :D:D

men vi ser jo i spoileren hvem som er de verdige vinnerne av v4 .

enten ta frem tørkerullen og tørk bort tårene og prøv og vise frem litt muskler in game . eller så kan dere bare legge dere på magan og la gni kjøre over dere :D:D
 

DeletedUser

Guest
må jo bare si at dere er noen skikkelig pingler dere i bnp :D buuuhuuu jeg vant ikke 12 des , så nå gidde jeg ikke spille mer og setter kontoen på slett :D:D

Skikkelig pingler i BNP? Gutten min, du hadde blitt overkjørt anytime av hvem som helst i BNP. Faktisk, var det ikke også akkurat det som skjedde i din periode på v4? Lol :D. Din satiriske parodi av innleggene fra spillerne på v4 mangler rotfeste i virkeligheten, og hvis du skal kommentere på valgene de har tatt, så får du sette deg inn i hva som har skjedd den siste måneden. Innlegget over lyser av uvitenhet.

men vi ser jo i spoileren hvem som er de verdige vinnerne av v4 .

Er du fortsatt sur for at du ble adlet vekk? :hmm: Jaja. Først og fremst, utifra den stusslige statistikken du har klart å finne frem, så tar du utgangspunkt i at BNP ikke fortjener å vinne fordi Mikkel (som er tidligere BNP spiller) adler av BNP den siste måneden. Statistikken fra de siste 4 årene hvor BNP dominerte v4 har du "glemt" (ikke skjønt hvor du finner?) å ta med. Tok ikke særlig lang tid å se gjennom dine fåfengte forsøk å dra BNP ned ;)

enten ta frem tørkerullen og tørk bort tårene og prøv og vise frem litt muskler in game . eller så kan dere bare legge dere på magan og la gni kjøre over dere

Gi denne gutten en medalje ! Han er synsk, og klarer å forutsi følelsene til flere personer i detalj utifra en simpel tekst på internett! Må forøvrig si at det er litt morsomt at det å "legge seg på magen og bli overkjørt" kommer fra deg :)
 

DeletedUser

Guest
Skikkelig pingler i BNP? Gutten min, du hadde blitt overkjørt anytime av hvem som helst i BNP. Faktisk, var det ikke også akkurat det som skjedde i din periode på v4? Lol . Din satiriske parodi av innleggene fra spillerne på v4 mangler rotfeste i virkeligheten, og hvis du skal kommentere på valgene de har tatt, så får du sette deg inn i hva som har skjedd den siste måneden. Innlegget over lyser av uvitenhet.
har satt meg inn i det og derfor kommet ut med det . er nokk noen i bnp som tar meg . men det er ikke alle :) hehe må jo le at du drar opp at jeg har spilt der . er min første verden jeg spilte som var der klart jeg var noob da :) har vært med og vinne flere verden siden den tid og har vunnet hp verden også . så skal ikke se bort ifra at du kunne blitt rimmet av meg om vi startet opp samme sted :)

Er du fortsatt sur for at du ble adlet vekk? Jaja. Først og fremst, utifra den stusslige statistikken du har klart å finne frem, så tar du utgangspunkt i at BNP ikke fortjener å vinne fordi Mikkel (som er tidligere BNP spiller) adler av BNP den siste måneden. Statistikken fra de siste 4 årene hvor BNP dominerte v4 har du "glemt" (ikke skjønt hvor du finner?) å ta med. Tok ikke særlig lang tid å se gjennom dine fåfengte forsøk å dra BNP ned

hehe må jo le litt av det du sier her :) så fort dere får mikkel mot deg så skal dere ta halen mellom beina og slette kontoen :) ? hva slags bragd ligger det i og slette kontoen din egentlig ?

Gi denne gutten en medalje ! Han er synsk, og klarer å forutsi følelsene til flere personer i detalj utifra en simpel tekst på internett! Må forøvrig si at det er litt morsomt at det å "legge seg på magen og bli overkjørt" kommer fra deg

du er jo ganske så kjent med det utrykket der gutten :) siste vi spilte på samme lag la du deg rett ned på magen og ble overkjørt :D
 

DeletedUser

Guest
er min første verden jeg spilte som var der klart jeg var noob da :) har vært med og vinne flere verden siden den tid og har vunnet hp verden også . så skal ikke se bort ifra at du kunne blitt rimmet av meg om vi startet opp samme sted :)

Gris, da.. Har du glemt at du har spilt på flere verdener, før v4? Og du ble rimelig overkjørt her også. 1-0 til BNP.
Det er en viss sannsynlighet for at du hadde rimmet meg, men TW statistikken min ser fortsatt bedre ut enn din. Aiaiai.


så fort dere får mikkel mot deg så skal dere ta halen mellom beina og slette kontoen ? hva slags bragd ligger det i og slette kontoen din egentlig ?

Din egen logikk feller ditt eget argument her. Ikke at det er nødvendig for meg å påpeke dette, men hvis du skal skrive et innlegg her, så vær presis med språket ditt. Hvis du hinter til meg som person, så mangler du reelle bevis for påstandene dine. Hvor har du fra at jeg sletter kontoen min? Og, hvis du rett og slett bommet, og mente diverse BNP spillere ved å skrive "din", så vil det bare oppstå et enda større behov for å uttrykke meningene dine på en klar måte. Så hvis du skal argumentere på en saklig måte her, er du nødt til å skrive deretter.

siste vi spilte på samme lag la du deg rett ned på magen og ble overkjørt

Dette var nytt for meg :Surprised: sikker på at du ikke tar feil igjen? Isåfall blir du nok nødt til å komme med bevis for påstandene dine. Ifølge twstats har jeg kun satset på v4. Hvis du mener noe annet så ønsker jeg deg lykke til med å bevise det ;)

Men uansett ser jeg på den lyse siden. En som har blitt adlet vekk (pwnet, på godt internett språk) på v4, v5, v6, v7, samt blitt regelrett overkjørt på classic, har passe ødelagt etos fra før av ;) argumentene dine er derfor ugyldige.

http://www.no.twstats.com/no8/index.php?page=player&id=131102 trololo :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
. En som har blitt adlet vekk (pwnet, på godt internett språk) på v4, v5, v6, v7, samt blitt regelrett overkjørt på classic, har passe ødelagt etos fra før av ;) argumentene dine er derfor ugyldige.
Nå gidder jeg ikke blande meg alt for mye inn i diskusjonen deres her, men du bommer ganske kraftig på v7 (uten at jeg har sjekket opp de andre verdenene).

Svinet har vel vært med å vinne både v8 og v9 i tillegg til å vinne en classic som spiller, så vidt jeg vet? Tror ikke det å trekke fram stats fra andre verdener er det lureste du gjør i denne diskusjonen.
 

DeletedUser

Guest
Mulig jeg tar feil, men i såfall var det ikke på denne kontoen http://www.no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=131102

Meget mulig det at det er feil å trekke frem tidligere bragder, men så er vel ikke det lureste å komme til v4's forum og si at BNP gir opp, samt at de "gråter". På den annen side - det var Svinet som først trakk frem stats fra andre verdener ;) kontrafaktisk historie er heller ikke et sjakktrekk fra hans side "du kunne blitt rimmet av meg" er ikke et saklig argument. Kjernen i argumentasjonen min: ikke sleng dritt etter BNP.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429

DeletedUser

Guest
Uavhengig av hva du kaller det - adlet/internadlet så gjør det at han stiller likt med de i BNP som sletter seg. Det blir vel litt feil at Henry kan kalle seg vinneren av v4 hvis den blir avsluttet i neste måned, og han har gått grå, syns du ikke? Om ikke annet så fremhever dette at Svinet ikke skal slenge dritt etter BNP. Forsåvidt irrelevant å diskutere Svineinfluensa - jeg mener det blir helt feil å kalle BNP for feige, uansett hva.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Uavhengig av hva du kaller det - adlet/internadlet så gjør det at han stiller likt med de i BNP som sletter seg. Det blir vel litt feil at Henry kan kalle seg vinneren av v4 hvis den blir avsluttet i neste måned, og han har gått grå, syns du ikke? Om ikke annet så fremhever dette at Svinet ikke skal slenge dritt etter BNP. Forsåvidt irrelevant å diskutere Svineinfluensa - jeg mener det blir helt feil å kalle BNP for feige, uansett hva.

Det er en annen diskusjon, men om man blir pwnet fordi man blir internadlet, så har jeg blitt pwnet flere ganger enn jeg trodde..
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor forsvar BNP, nå som du står på den motsatte siden? :)

Uavhengig av hvilken side jeg er på, så forsvarer jeg de som blir urettferdig behandlet. Varg, som var vår fiende nummer 1, ville jeg også forsvart hvis Svine hadde kalt dem for feiginger (mange Varg spillere satte også kontoene sine på slett). Jeg ville forsvart deg også, hvis du hadde fått slike påstander slengt mot deg.

Så i en slik henseende kan man nesten si at det ligger et slags moralsk prinsipp bak dette: man skal ikke dømme noens handlinger uten kjennskap til bakgrunnen.
 

DeletedUser

Guest
Gris, da.. Har du glemt at du har spilt på flere verdener, før v4? Og du ble rimelig overkjørt her også. 1-0 til BNP.
Det er en viss sannsynlighet for at du hadde rimmet meg, men TW statistikken min ser fortsatt bedre ut enn din. Aiaiai.
vel v1 så spilte jeg ikke i det hele tatt . v3 så startet jeg baere opp en kontoe og bygget lit ress så en kompis skulle få seg en farm . og når vi kommer til v4 og du ser på statsene der johjiv har tat noen byer . så burde du få fakt rett før du sier at bnp pawnet meg nisse . john som er orginalen på kontoen fikk de byene der . han spurte meg på skype om det gikk greit etter jeg sluttet . og tok konakt med han som sattkv og han fikk de byene . så feil igjen lille gutt .

Din egen logikk feller ditt eget argument her. Ikke at det er nødvendig for meg å påpeke dette, men hvis du skal skrive et innlegg her, så vær presis med språket ditt. Hvis du hinter til meg som person, så mangler du reelle bevis for påstandene dine. Hvor har du fra at jeg sletter kontoen min? Og, hvis du rett og slett bommet, og mente diverse BNP spillere ved å skrive "din", så vil det bare oppstå et enda større behov for å uttrykke meningene dine på en klar måte. Så hvis du skal argumentere på en saklig måte her, er du nødt til å skrive deretter.

når du spilte på v9 , hvor ble du av da ? bailet tilslutt ?


En som har blitt adlet vekk (pwnet, på godt internett språk) på v4, v5, v6, v7, samt blitt regelrett overkjørt på classic, har passe ødelagt etos fra før av argumentene dine er derfor ugyldige.

v5 sluttet jeg fordi jeg ble dritt lei av og ha 7-9 kv hele tiden , og jeg ga bort byene mine til intern adeling så du driter deg ut der .

v6 så fikk stammen min ta byene mine der , da jeg mistet nettet og mått eløpe til en kompis for og settte opp kv ti len i stammen . om du ser på statsene der så var det lite byer om gikk til fienden . lå faktisk på pluu siden p statestikken mot fienden ..
v7 har gard forklart allerede .

classicen jeg liksom ble overkjørt på kan forklares ganske enkelt . jeg ble rett og slett lurt (min egen feil ) men og kalle det overkjøring så driter du deg ut lett . heligvis kom helten min gard kom og ryddet opp og tok svikeren vi hadde i stammen . neste classic vant vi
 

DeletedUser

Guest
La oss ikke blande noen verdner, eller komme med personangrep...BNP hadde helt klart fortjent å vinne, men det er ikke saken...Det er vel litt av det samme (kan ikke sammenlignes helt) når Varg omsider falt, så mange på de som de egentlige vinnerne av v4...Dette er tross alt lenge siden nå og står ikke lenger, men likevel...Situasjonen er at v4 er helt åpen, ingenting mindre og ingenting mer.
 

DeletedUser

Guest
Vel, svine oppnådde i allefall 1 ting... Nemlig å kjøre nok en diskusjon helt ut på vidda med en hel masse usaklig pjatt
 
Topp