DeletedUser
Guest
Rosa e rosa.
Nei, du ser jo at det er forskjell der, den ene er mer knall rosa enn den andre
Rosa e rosa.
[21:03:56] Xxxxx Xxxxxxx(Dual .no): Dere, jeg logga innpå gamle accounten for p sende melding til ninblewhite! Trodde eg var smart, men tydeligvis ikke. Var det veldig dumt? Er dere sur på meg?
Dere fyrer i kruttrøyken nå.
Jeg har ikke jukset på noen som helst måte,
jeg har hatt en dual som i idiotiens navn har funnet ut at han skulle være så smart å logge på en nedlagt konto for å sende en melding er det jeg hører.
Deres konto, delt ansvar. Splittet personlighet, vil jeg kalle det. Lenge leve de som spiller solo =). Viser jo til at man bør tenke seg litt om før man tar inn randoms som dualer.
Om dere tor jeg trenger eller vil jukse så får dere kjøre på.
Men her er det snakk om en tulling.
For å understreke dette så gir jeg dere hans egne ord fra skypen:
Vel sikkert savne deg på forum her Benja....for tror desværre ikke du har vært på en tråd, hvor du ikke har gitt forklaring på et eller annet, du har vært helt uskyldig i. Må være trasigt, alltid å bli urettferdige behandlet.
Godt at enda en som bryter regelverket blir bannet. Sånne har vi ikke behov for her på .no =).
Men du er jo her enda??
Godt at enda en som bryter regelverket blir bannet. Sånne har vi ikke behov for her på .no =).
Sa da ingenting om bann, men om regelbrudd
Why?
Er da du som mener dette, ikke jeg.
Morsomt at du sier at regelbrytere ikke behøves på .no når du selv har gjort regelbrudd. Hvorfor skal jeg ta stilling til meg selv pga. din dobbelmoral?