Baron tar selvmord!

Status
Stengt for ytterligere svar.

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hurra, halveis i gang med en personlig aksjon mot Baron, og plutselig bann...

Finner ut at ene Dualen har logget inn på en konto for å snakke med pappa betaler siden vi er blokket, av han som er livredd oss.
Vell played, dere går muligens glipp av å ta meg i fair fight.

Enjoy mangelen på nederlag på den feige måten.

Trolig siste gang dere ser dette nicket på serveren, så venter jeg bare på en annen runde hvor jeg kommer hardt tilbake med nytt nick, da med ny skype slik at jeg ikke igjen blir bustet der.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vel, alle må følge reglene, derfor de er der. Ikke baron sin feil at de ikke ble fulgt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Dere fyrer i kruttrøyken nå.

Jeg har ikke jukset på noen som helst måte,
jeg har hatt en dual som i idiotiens navn har funnet ut at han skulle være så smart å logge på en nedlagt konto for å sende en melding er det jeg hører.

Om dere tor jeg trenger eller vil jukse så får dere kjøre på.
Men her er det snakk om en tulling.

For å understreke dette så gir jeg dere hans egne ord fra skypen:

[21:03:56] Xxxxx Xxxxxxx(Dual .no): Dere, jeg logga innpå gamle accounten for p sende melding til ninblewhite! Trodde eg var smart, men tydeligvis ikke. Var det veldig dumt? Er dere sur på meg?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dere fyrer i kruttrøyken nå.

Jeg har ikke jukset på noen som helst måte,
jeg har hatt en dual som i idiotiens navn har funnet ut at han skulle være så smart å logge på en nedlagt konto for å sende en melding er det jeg hører.

Deres konto, delt ansvar. Splittet personlighet, vil jeg kalle det. Lenge leve de som spiller solo =). Viser jo til at man bør tenke seg litt om før man tar inn randoms som dualer.

Om dere tor jeg trenger eller vil jukse så får dere kjøre på.
Men her er det snakk om en tulling.

For å understreke dette så gir jeg dere hans egne ord fra skypen:

Godt at enda en som bryter regelverket blir bannet. Sånne har vi ikke behov for her på .no =).
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Kjedelig å høre, Bongo. Håper du tar straffen og fortsetter istedet for å slutte ;) Lykke til
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vel sikkert savne deg på forum her Benja....for tror desværre ikke du har vært på en tråd, hvor du ikke har gitt forklaring på et eller annet, du har vært helt uskyldig i. Må være trasigt, alltid å bli urettferdige behandlet.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vel sikkert savne deg på forum her Benja....for tror desværre ikke du har vært på en tråd, hvor du ikke har gitt forklaring på et eller annet, du har vært helt uskyldig i. Må være trasigt, alltid å bli urettferdige behandlet.

Haha ja stakkars meg,
neida jeg er vell bare en slik tulling som liker å bruke mange ord på tullete ting og forklaringer, slik jeg nå forklarer meg selv akuratt nå.

Har fått roet sinnet mitt nå, og besluttet å fortsette der jeg slapp, så får jeg ta straffen som en mann.
Men kan gi Baron et godt råd, bygg mye deff, for dere kommer til å trenge det, uten at episoden her får betydning for moine handlinger.
Dere slapp nå billig unna et heavy angrep, men jeg komemr større og sterkere tilbake, og om dere trodde jeg hadde vært aktiv til nå
så har lysten til å slutte blitt erstattet med en lyst for å virkelig gi gass på denne verdenen. Så da er det ikke mer å si enn at dere kan forvente helvete, men forvent at dette bli mye værre.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
PP alltid den evige årsaken til at mindre aktive spillere ligger etter :p
Jepp jeg bruker noe, men har også plyndret over 120 mill resurser

Så kan du spørre "pappa betaler" hvorfor han ligger etter da, for der er det mye sløsing med PP?
Og spør gjerne hvorfor han nesten er tom for tropper i tillegg.
Kan han ikke kjøpe seg noen nye for PP?
 

DeletedUser

Guest
vedder på at når han er tilbake for fult der at han får 100 incs på seg og den offansiven hans blir satt på vent, tror ikke Baron kommer til og sitte og vente på at han skal sende på dem :)

Og man trenger ikke så sinnsykt mye deff om man bare har nok off :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Why?

Er da du som mener dette, ikke jeg.

Godt at enda en som bryter regelverket blir bannet. Sånne har vi ikke behov for her på .no =).

Morsomt at du sier at regelbrytere ikke behøves på .no når du selv har gjort regelbrudd. Hvorfor skal jeg ta stilling til meg selv pga. din dobbelmoral?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Why?

Er da du som mener dette, ikke jeg.



Morsomt at du sier at regelbrytere ikke behøves på .no når du selv har gjort regelbrudd. Hvorfor skal jeg ta stilling til meg selv pga. din dobbelmoral?

Jeg snakket med Dakapo, og hun sa det ikke var noe grunnlag for straff? Du har jo selv vært utestengt i flere perioder på V13. Personer med holdninger som deg burde vært utestengt fra TW.no samfunnet.

Forresten, nå har du spora tråden helt av i en ulovlig retning, som du som oftest gjør.. Siden jeg er så perfekt, så kan jeg sikkert forflytte den i riktig retning igjen!

Det sies at Bongo er tilbake, og at han her hissig på blod. Full fræs, Benja? =)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp