Begynnelsen på slutten

DeletedUser

Guest
23. Juni 2008 startet jeg eventyret kjent som Elite. Et eventyr som bringte med seg mer enn man noen gang kunne forventet fra et spill. Et eventyr jeg velger å huske som fylt med fantastiske mennesker, latter, vennskap og for noen til og med kjærlighet. Elite har huset stortsett alle flinke spillere på .no, og har mer historie på v2 enn andre stammer noen gang kan drømme om. Elite har hatt fantastiske alierte, sett backstabbing og kjent frustrerende fiender. Vi har sett en seiersrekke uten like og kjent press få noen gang vil kjenne. Det har vært tøft. Det har vært stressende. Det har vært utskiftinger og tap. Men, all begynnelse er lett - når man sammenligner dem med avslutningen.

Som overskriften tilsier er dette innlegget begynnelsen på slutten - for meg. For, idag, etter lange diskusjoner har jeg valgt å avslutte eventyret mitt på v2. Det er få igjen av dem som startet reisen sammen med meg, men også de som fremdeles er her ved min side er noen av de tapreste og mest fantastiske menneskene jeg noen gang har møtt. Det er en ære å ha delt så mange timer med dere alle, og det med tungt hjerte at jeg ser tiden vår sammen gå mot slutten.

Desverre er det nok mange som vil velge å huske den siste tiden jeg delte med dere andre på v2 som noe helt annet enn hva jeg vil gjøre, men jeg håper - og vet - at de som teller vil huske det positive. For, er det noe jeg har forsøkt å prakke på flere av dere så er det "TENK POSITIVT."

30. Januar 2010 blir en trist dag for meg. En dag jeg på ambivalent vis vil minnes. Men, i positivitetens ånd ønsker jeg å avslutte slik Henrik Ibsen en gang skrev; Det ligger i vekst i store minner.

Jeg vet ikke hva alle i Elite planlegger å gjøre fremover. Om de fortsetter, eller om de gjør som noen av dem jeg har snakket med dette om; Å slutter. Uansett håper jeg dere ser tilbake på eventyret elite var med et smil om munnen - det vil iallefall jeg gjøre.

Takk for en fantastisk tid, takk for minnene, takk for vennskapsbåndene, takk for kampene og takk for alt dere har delt med meg.

Lot's of luuuuuv,
- Glitter
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En av v2's beste spiller forlater nå denne verdenen.
Du har gjort en bra jobb som leder i Elite, og du har min beundring etter å ha klart å lede en stamme som Elite så lenge.

Du kommer til å bli savnet.
Og nå siterer jeg en av dine egne setninger.

Lot's of luuuuuv

-Another Day
 

DeletedUser

Guest
Dette kom ganske plutselig... men takker for en fin tid, Glitter... jeg er spent på å se hvordan fremtiden på verden 2 blir utover.
 

DeletedUser

Guest
overaskende at du har holdt ut så lenge egentlig, men nå kan du være med i den ekstremt ekslusive vi-som-ikke-spiller-v2-lenger klubben! ;)
 

DeletedUser

Guest
Takker for en fantatisk tid! Må si at du virkelig har holdt ut lenge!
Takk til glitter og Elite for å ha gjort meg såpass stor som jeg er i dag ;)
Mine beste internett minner ligger i Elite, og du må ha lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
Enig med Olai, dette kom litt brått på :eek:

Jaja, lykke til videre! :)
 

DeletedUser

Guest
ble faktisk lei meg selv om vi har vært finder og jeg har ønsket deg og Elite vekk:(

men vis dere ble borte så kommer det til å bli kjedelig:D

lykke til videre:D slutter du på v1 og?:p
 

DeletedUser

Guest
Ja, verden 2 mister sin kanskje aller største profil eller mest kjente spiller.

Som en Aristokatt er dette godt nytt, men som en spiller i verden 2, så er dette trist. Verden 2 blir nå kanskje Sim City.


Er det en spesiell grunn som gjør at du gir deg akkurat nå?
 

DeletedUser

Guest
Eg har respekt for deg som allianseledar glitter, det skal du ha. Du har lenge vore uholdande. At du vel å gi deg er forståleg. Fienden gjer stadig framsteg og rykker nærmare deg dag for dag. Det er nok enklare å forlate det heile enn å bli igjen å sjå kontoen gå til grunne. Sjølv om mange er krtiske til kapteinen som forlêt skuta. Å vere ledar inneber å lede ein allianse i gode tider som vonde. Det er mange som gir seg på "topp" i TW, det er du ikkje åleine om. Dessuten veit eg at det er eit stort press personleg å lede ein allianse som er under hardt press, eg var jo NK i [AS] i eit halvt år. Eg trur faktisk Elite sin situasjon kunne vore totalt annleis i dag, dersom stammen hadde opptrådt litt mindre arrogant på V2. Lykke til IRL.
 

DeletedUser

Guest
Denne besluttningen har jeg både respekt og forståelse for. Bare det å orke å lede en stamme som Elite i over halvannet år og alt det innebærer, er utrolig imponerende.

At du har vært en fantastisk leder, kan ingen motsi meg på.

Lykke til videre, og som AD skriver:
Lot's of luuuuv.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Lykke til videre Glitter :)
Du er ei jente med skikkelig pågangsmot og har alltid hatt et klokt hode.
Det er synd å miste en spiller som har vært en stor del av v2.

Først mistet v2 Tobben og nå mister vi også deg.
Du har lagt utrolig mange timer/dager/år på dette spillet og se hva du har oppnåd.
Respekt fra mange, gode venner og et kjært navn som mange husker.

Jeg vil samtidig takke deg for din forståelse og din lojalitet mot meg da jeg var i elite en kort tid.
Jeg ønsker å takke for alle samtalene vi har hatt og all den tiden du brukte på meg av å til.

Glitter: Du vil alltid bli husket for den du har vært her inne, du har bevist for alle på v2 hvordan man leder en stamme.
Du har på mange måter skapt en hel annen versjon av tribalwars her på v2.
Det er tungt å se en spiller jeg har mye respekt for forlater v2.

takk for alt Glitter.

-Renegade-
 

DeletedUser

Guest
ja dette

dette var jo uventete -men det er jo det samme som gjelder for alle som er i stammeledelse osv og legger mye tid på spillet. Av og til blir det for mye, og for Glitterr i den rollen i Elite må det jo nesten mest av alt..ja ja..lykke til både du!
- men lykke til V2 hvor ender dette ? Rekker NOEN å adle opp alle disse byer etter folk som slutter..eller rekker noen å krige litt også ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er så nysgjerrig nå... Har så mange spørsmål...

Hvorfor gjør du dette akkurat nå, glitter?

Vil du offentliggjøre dine spioner i AriCa?
 

DeletedUser

Guest
Hvem blir å ta over som leder i Elite nå? Det er det jeg er mest interessert i å få vite.
 

DeletedUser

Guest
Hvem blir å ta over som leder i Elite nå? Det er det jeg er mest interessert i å få vite.
Hørte noen rykter om at Shanks skulle det :D

Har vært borte én dag, og så mye har skjedd? Glitter har slutta. Chrk1 og Kaptein Blod er ute av stammen. Noen flere?
 

DeletedUser

Guest
Hva med å gi henne litt tid for seg selv?
Dette er trist for oss alle, men en burde ikke mase henne ned uansett.

Hun vil besvare alle spørsmål om hun selv føler for det, hvis hun ikke gjør det, så får dere lure på det til dere blir både grå og grønn.


Tusen takk, Glitter.
Har satt stor pris på deg som leder, og ikke minst som person.
Lykke til videre. <3
*Tafse i håret*
 

DeletedUser

Guest
Joda, Solmåne, men dette er da bare et spill.. Dessuten kan hun jo bare svare her i forumet når det passer henne. Jeg satte ingen tidsfrist på mine spørsmål.
 

DeletedUser

Guest
Så klart er det bare et spill, Shanks.
Men det er uansett trist at hun slutter. ;)

Nei, så klart gjorde du ikke det, men jeg sa kun at hun ville besvare dem om hun selv følte for det.
 
Topp