Begynnelsen på slutten

DeletedUser

Guest
Fiendene til glitter og Elite synes også dette er trist. Vi mister jo en viktig fiende, og nå at Elite blir borte (om de blir det) ødelegger jo litt av selve balansen i verdenen...

Hun får svare på spørsmålene mine når hun får tid eller om hun gidder.
 

DeletedUser

Guest
Hva med å gi henne litt tid for seg selv?
Dette er trist for oss alle, men en burde ikke mase henne ned uansett.

Hun vil besvare alle spørsmål om hun selv føler for det, hvis hun ikke gjør det, så får dere lure på det til dere blir både grå og grønn.


Tusen takk, Glitter.
Har satt stor pris på deg som leder, og ikke minst som person.
Lykke til videre. <3
*Tafse i håret*
Glitter har vært en stor profil her på V2, ingen tvil om det. MEN, når man lager tråd på offentlig forum, så er det vel ikke så rart at det kommer spørsmål? :)
 

DeletedUser

Guest
Må bare si takk for den tiden du har vært her.
Du har virkelig vært en verdig motstander, så lykke til IRL.
 

DeletedUser

Guest
Fiendene til glitter og Elite synes også dette er trist. Vi mister jo en viktig fiende, og nå at Elite blir borte (om de blir det) ødelegger jo litt av selve balansen i verdenen...

Hun får svare på spørsmålene mine når hun får tid eller om hun gidder.
Hehe, så klart. Vel, hva som skjer med Elite finner vi jo alle ut snart. :rolleyes:
Om hele verden forandrer seg er jo og interessant å få med seg..

Glitter har vært en stor profil her på V2, ingen tvil om det. MEN, når man lager tråd på offentlig forum, så er det vel ikke så rart at det kommer spørsmål? :)
Selvfølgelig, men det er som sagt ikke sikkert at hun gidder elle får tid til å besvare alt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Får satse på at glitter har litt mer verdighet enn leenok, men det tror jeg nok hun har.

Ser på dette som et tegn på Elites nederlag.
 

DeletedUser

Guest
Først må jeg nesten si takk for de fine innleggene (og postene) jeg har fått så langt. Hyggelig å se at man har gjort en forskjell for noen. :)

Så, spørsmålene da.

Hvorfor slutter jeg akkurat nå?
Noen har spekulert i om det er pga hat-mail og sværting. Noen har sagt det er tiden som ikke trekker til. Noen har gjettet at det er fordi andre rundt meg i Elite har tenkt samme tanken. Og ja, det er nok litt av alt. Det som gjorde at jeg måtte si "nok er nok" er antakeligvis at jeg ikke har tid eller mulighet til å bruke så mye tid på TW som v2 krever. Jeg skal ikke gå innpå hvor mye tid jeg har brukt, hvor mye hat-post og hvem som har sluttet; men tror endel i Elite har et ganske godt innblikk i mye av det. ;)

Hvem tar over som Leder?
Per idag har jeg satt opp tre hertuger. Det er ikke bestemt hvem som tar over lederjobben enda, men det er flere kandidater som seg i mellom kommer til å diskutere hvem som bør ta jobben.

Vil jeg offentliggjøre spionene mine?
Nei. Jeg har aldri gjort det tidligere og kommer ikke nå heller til å offentlig gjøre dem. Det er noen av de som har nevnt at de muligens slutter eller gir bort kontoen sin på v2 nå, men det er helt og holdent opp til dem om de ønsker å innrømme at de har vært mine informanter.

Når det er sagt må jeg kommentere det flere har sagt til meg på skype og post om at "glitter er Elite." Det synes jeg ikke. Jeg er, og har alltid vært, lederen i Elite. Så Elite fremover blir nok ikke samme stammen som tidligere; Men, det kan også være en god ting. Hvem vet? Jeg håper at slutten på min tid som leder vil gi andre muligheten til å vise hva de er god for i større grad enn mens jeg var leder.

Jeg ønsker alle lykke til på v2 - og takker nok en gang for alle de fine postene og innleggene på forumet. Det varmer i vinterkulda :)
 

DeletedUser

Guest
Takker for at du tok deg tid til å svare meg og andre her, glitter.

Jeg trodde faktisk at Elite kom til å oppløses, men det er bare et ledelsesskifte. Blir spennende å se hvem som etterfølger deg glitter. Mange vil kanskje si det blir som å hoppe etter Wirkola.

Lykke til i ditt virkelige liv og takk for alt.
 

DeletedUser

Guest
Du sier eventyret er over for deg.. Vil det si at du blir grå nå eller gir du bort kontoen glitter?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
vil også benytte denne siste muligheten til og takke for den tiden vi har delt i denne verden. i mine øyne er vel de beste lederne de som bryr seg mer om stammen, en sin egen konto. og der har du vært enestående.
og at du har vært en av de beste lederne i denne verden er vel hevet over enhver tvil. vil bare ønske deg lykke til IRL og tror nok ikke du har noe og frykte når det gjelder fremtiden til ELITE. siden den enda har noen av de beste medlemmen i denne verden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gir ikke bort kontoen, den ville blitt feil mtp at jeg er leder i v1 stammen under samme bruker. Jeg lar den altså gå grå.
 

DeletedUser

Guest
Kos fra meg og Hugs <3
Jeg kan vel si at jeg valgte og gjøre det samme.
 

DeletedUser

Guest
Skal bli morsomt og se hva som skjer fremover nå, Elite er blitt redusert til Lite og krigen er tapt.
Det som kan bli intressant er hva gjør -Rome- og Arica nå ? plukker dei spillere for og forbrede en ny krig, øst mot vest eller blir resten av server tiden sim city ?
 

DeletedUser

Guest
Bare glitter som er bekreftet grå. Og det har enda ikke skjedd.. Akkurat nå så kriger vi faktisk direkte... Så jeg tar ingen glede/sorg for forskudd her...

Dessuten er det jo egentlig bare snakk om glitter for alt jeg vet.. Mange Elitespillere som vil fortsette, og så lenge de er her, så vil vel krigen også det. Så jeg tror nok forholdet mellom AriCa og -Rome- er uforandret, og fremdeles vil være så.
 

DeletedUser

Guest
er nok ikke bare glitter etter hva jeg har fått med meg, ser det minker mye på poengene til Lite
 

DeletedUser

Guest
thebigbang
Kracked
chrk1
orcofpain
ArchDevil85
Kaptein Blod
gurimalla
Fardin
 
Topp