Begynnelsen på slutten

DeletedUser

Guest
Da er det vell tid for litt info igjen ja.
Det er bare 3 spillere som har forlatt Elite etter Glitter's avskjed, og de er vell ikke akuratt av den lojale sorten.

Det er kun Kracked, Thebigbang og skamper som har forlatt Elite, og en av disse var fulle :confused:
Chrk1 har sluttet og Kaptein Blod, ArchDevil85, orcofpain og gurimalla ble avskjediget :)

Fardin hadde en krangel med en i stammen (igjen), og valgte å forlate oss(igjen).
 

DeletedUser

Guest
Det gjelder jo de som fikk sparken -ikke de som sluttet selv (var vel forskjell der etter hva noen skrev)?

//edit -ja da skrev vi samtidlig, fikk delvis svar der.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da er det vell tid for litt info igjen ja.
Det er bare 3 spillere som har forlatt Elite etter Glitter's avskjed, og de er vell ikke akuratt av den lojale sorten.

Det er kun Kracked, Thebigbang og skamper som har forlatt Elite, og en av disse var fulle :confused:
Chrk1 har sluttet og Kaptein Blod, ArchDevil85, orcofpain og gurimalla ble avskjediget :)

Fardin hadde en krangel med en i stammen (igjen), og valgte å forlate oss(igjen).


Jeg håper virkelig ikke du kaller meg illojal ?! :mad:
Jeg alt jeg kunne for Elite så lenge jeg var der, men ja en av oss var litt påvirket :p
 

DeletedUser

Guest
du har skylda selv kracked;)

når man har drukket skal man ikke kjøre bil eller spille Tribalwars:D
 

DeletedUser

Guest
Ikkje nødvendigvis! Fyll kan gje deg syke skills i ettertid, berre se på Ex-con.
 

DeletedUser

Guest
Er dårlig gjort mot glitter som da har valgt å slutte her, og gjøre om tråden til snakk om fyll! :mad:

Synd glitter slutter, men bra du ikke slutter helt med tw ;)
 

DeletedUser

Guest
Har jeg nevnt ditt navn?

Ikke sist jeg sjekket.
Er ikke bare deg som ikke er i elite lenger.
Men ser jo ut som du føler deg truffet


Mener å huske at du sa at de som gikk ut av Elite var kommende spioner ;)
Men nei, ikke truffet, bare tulla med deg ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Mener å huske at du sa at de som gikk ut av Elite var kommende spioner ;)
Men nei, ikke truffet, bare tulla med deg ;)

Nevnte at dem kunne være det ja.
Man veit jo aldri :p

Men noen navn uttalte jeg ikke, men du tok det jo til deg, så kan jo bli litt mistenksom på deg :p
PS: Nice profilbilde på stammen din, men veit ikke om dere får beholde det så lenge da.
Kan jo hende at noen føler seg provosert av det, har opplevdt det selv før :p

men men :)
 

DeletedUser

Guest
lol, ett av det beste stammebilde jeg har sett :) tw går foran alt inkludert kos med kona!
men hva er shadow ? er det som jeg hintet om tidligere, -Rome- som har startet og plukke spillere til krigen mot Arica som kommer nå som Lite er knust ?
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kongle jeg vet ikke hvem du er inngame,men helt god er du ikke uansett.Slutt å fable om ting du ikke har begrep på.
hva har Shadow med -Rome- å gjøre,hadde vi plukket inn krigere,så hadde de seilt under Rome's fane og ikke Shadow sin.
 

DeletedUser

Guest
om dette er noe dere gjør i det skjulte så hadde dere ikke tatt dei inn under -Rome- nei... Arica er mye større en dere og att dere nå bagynner og tenke på neste verdenskrig med og plukke ut aktive og dyktige Lite spillere ser jeg ikke som urealistisk! Arica har bedre ledelse og spillere og har noen mil mer poeng så.... kanskje det bare er jeg som er paranoid her..
 

DeletedUser

Guest
om dette er noe dere gjør i det skjulte så hadde dere ikke tatt dei inn under -Rome- nei... Arica er mye større en dere og att dere nå bagynner og tenke på neste verdenskrig med og plukke ut aktive og dyktige Lite spillere ser jeg ikke som urealistisk! Arica har bedre ledelse og spillere og har noen mil mer poeng så.... kanskje det bare er jeg som er paranoid her..

har noen drøkke plumbo til frokost eller:eek: host host
 
Topp